czwartek, 30 maja 2013

Współpraca z AquaSlim i Appetite control - start!

To juz koniec maja? Seriously!? Kiedy ten czas minął, jak to się stąło? Jak to zatrzymać? :)

Dzisiaj ruszam z projektem w który zaangażowałam się kilka tygodni temu. Nadszedł czas by napisać o co chodzi. Do urlopu zostało nie wiele czasu - zaledwie półtorej miesiąca. Chcąc dobrze prezentować się w bikini jest to ostatni dzwonek by zacząć coś zmieniać.




Podjęłam się współpracy, której celem jest testowanie produktów Appetite control i AquaSlim. Dlaczego przedstawiona oferta wydała mi się atrakcyjna? Głównie dlatego, że w trakcie realizacji całego miesięcznego programu moja osoba znjaduje się pod opieką dietetyka i psychologa. Prowadzone są rozmowy, konsultacje przez telefon czy drogą video. Udzialane jest nie tylko wsparcie, ale również specjalistki dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. 
Ułożona specjalnie dla mnie dieta - jest dietą, którą stosowałam w najbardziej intensywnym czasie zrzucania kilogramów - zdrowa, treściwa, bogata w składniki odżywcze, dobrze zbilansowana. Powiem szczerze, że potrzebowałam czegoś takiego, by znowu złapać wiatru w żagle. Moje posiłki ostatnio wyglądało tak monotonnie... teraz mam możliwość zaprzyjaźnienia się z bakłażanem :) 


Skład aquaSlim:

L-karnityna wzbogaca dietę osób aktywnych fizycznie. Jest doskonałym uzupełnieniem diety osób aktywnych. Substancja ta występuje w mięśniach i mimo tego, że jest syntetyzowana w organizmie, powinna być także regularnie dostarczana z pożywieniem. Głównym źródłem L-karnityny w żywności są mięso i przetwory mleczne, których spożycie często ograniczamy podczas stosowania diet odchudzających. Jedna saszetka zawiera  1500 mg L-karnityny.

Garcinia cambogia to roślina pochodząca z Indii, jest bogatym źródłem kwasu hydroksycytrynowego HCA. Związek ten wpływa na stabilizację poziomu cukru we krwi, dzięki czemu wywołuje uczucie sytości i zmniejsza odczuwanie głodu. Dodatkowo HCA ogranicza syntezę tłuszczu z węglowodanów i białek, a tym samym pomaga ograniczyć powstawanie nadmiernej tkanki tłuszczowej. Jedna saszetka zawiera 750 mg ekstraktu z rośliny Garcinia cambogia.

Chrom wspiera metabolizm, pomaga utrzymać prawidłowy poziom cukru we krwi. Przyczynia się do utrzymania prawidłowych procesów przemiany materii. Jest niezbędny do zachowania prawidłowego metabolizmu cukrów, pomaga w utrzymaniu właściwego poziomu cukru we krwi. Jedna saszetka zawiera  75 µg chromu.

Podstawowym składnikiem Appetite Control AquaSlim jest glukomannan pochodzący z korzenia roślinnego zwanej Amorphophallus konjac, tradycyjnie używanej w diecie w Azji. Glukomannan w połączeniu z wodą wypełnia żołądek i daje uczucie nasycenia.
Działanie glukomannanu (GNN) polega na tym, że:
1
    Pomaga w utracie wagi – w kontakcie z wodą glukomannan zawarty w kapsułkach tworzy w żołądku bardzo lepki żel, który wywołuje uczucie sytości i zmniejsza apetyt.
      Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi – lepki żel powstały z wypełnienia kapsułek zmniejsza ponowne wchłanianie kwasów żółciowych. Wówczas organizm zaczyna korzystać z cholesterolu w celu wytworzenia niezbędnych w procesie trawienia kwasów żółciowych, co prowadzi do zmniejszenia stężenia cholesterolu krążącego we krwi.
Kapsułki Appetite Control AquaSlim zawierają także chrom trójwartościowy, który przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi.

CEL MIESIĘCZNEGO PROGRAMU 
Oczywiście z zachowaniem zdrowego rozsądku. 
Obecne BMI: 21,5 (norma 18,5-25) 
Moja masa ciała jest w normie. Celem jest lekka zmiana składu ciała na 
korzyść tkanki mięśniowej i wody.
Waga - na zdjęciu - 62.8. 


Wymiary w centymetrach i obecne zdjęcia sylwetki pojawią się w sobotę :)

No to start!



19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę opieki dietetyka, mi by się też przydało odświeżenie diety, a kompletnie się na tym nie znam. Będę śledzić relację z testowania bo nigdy nie interesowałam się żadnymi specyfikami wspomagającymi odchudzanie, ale jeśli okazałyby się skuteczne mógłby by to być uzupełnieniem mojego treningu. Jak cenowo wyglądają te preparaty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :)
    Anonimowy: przecież możesz to samodzielnie obliczyć BMI= masa ciała/(wzrost w cm)2, czyli 21,5=62,8/x2, czyli x2 = 62,8/21,5, a później pierwiastkujemy x2 i wychodzi mi jakieś 171 cm ;)

    Kama, a planujesz dzielić się programem dietetycznym?

    OdpowiedzUsuń
  4. też biorę udział w tej akcji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piłam kiedyś wodę z tymi saszetkami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wolę pić samą wodę. Nauczona na błędach przeszłości wiem, że takie cudowne śordki nic nie dają. Dobrze, że masz dietetyka- co świadczy o tym, że oni sami nie wierzą w działanie swojego produktu. Cokolwiek bysmy nie kupiły z suplementów "odchudzających" musi być dietetyk...aby wskazał Ci właściwą drogę żywieniową i ćwiczenia z dużą ilością wody. Easy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piłam kiedyś wodę z AquaSlim - była lekko słodkawa, przez co smaczniejsza :) Może to właśnie dlatego, w tamtym okresie udawało mi się wypijać 1,5l wody dziennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is any fact that almost everyone knows that's about. In addition, it'll contribute a lot for the houses value of your home.


    Also visit my site; organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej przekonałyby mnie właśnie te konsultacje :)

    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi osobiście aquaslim pomogło zdecydowanie, nauczyłam się pić wodę codziennie w odpowiedniej ilości a do tego ilość wody powodowała brak uczucia sytości. Ale czy samo aquaslim miało w tym jakiś udział to nie jestem przekonana, bardziej chodzi tu o ilość wypijanej wody :) A pomogło tak skutecznie, że doszłam do głębokich zaburzeń odżywiania...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zatrzymuj czasu! Im bliżej wakacji tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ile wzrostu ?

    kochana gratulacje współpracy i mam nadzieję że pojdzie dobrze :) trzymam kciuki ;******

    OdpowiedzUsuń
  14. mianuję Cię do Liebster Award :)

    zapraszam na mojego bloga veronikes.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się troszkę o Ciebie boje :( Dziewczyna mojego brata po tego typu specyfikach miała operację bo jak się okazało tego typu preparaty działają jak sylikon.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Czy mogłabyś podać jakieś fajne przepisy na bakłażana? Ostatnio to mój faworyt wśród warzyw i ciągle kombinuje co tu z niego zmajstrować ;)
    Ps. Gratuluje bardzo fajnego bloga! Trzymaj tak dalej!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń