środa, 15 maja 2013

Co jadłam żeby schudnąć? - sushi!

Dostałam od Was kilka pytań dotyczących tego jak doszłam do obecnej sylwetki - kochani temat rzeka :)
Myślę, że warto się zastanowić jak w najlepszy sposób podejść do tematu :)

Ale, zacznijmy już dzisiaj. Pytacie co jadałam na diecie? Gdy się tak zastanowię, to zdecydowanie....sushi.
Sushi jadałam często i w dużych ilościach. Zarówno na obiad jak i na kolację. W dni treningowe i te leniwe. Myślę, że raz w tygodniu robiłam sobie sushi ucztę.



Na sushi albo chodziłam do sushi barów, albo robiłam sama w domu - w końcu któregoś dnia się przełamałam :) Do sushi zawsze wykorzystywałam łososia, rzadziej krewetkę. Jako dodatki - ogórek, awokado, sezam - biały i czarny. Taka porcja jak na zdjęciu całkowicie mnie syci i zaspokaja. Jako wielka fanka, prawdopodobnie mogłanym jeść jeden kawałek za drugim.


Jako dodatek : sos sojowy i wasabi. Nie jem imbiru, nie podchodzi mi.


Smacznego! :)

34 komentarze:

  1. jedną z najgorszych rzeczy w moim jadłospisie jest brak ryb i owoców morza- nie znoszę- nie wiem czemu i zazdroszczę tym, którzy jedzą zarówno sushi jak i krewetki, ryby itp. Próbowałam kilka razy, ale nic z tego :(

    Pozdrawiam,
    Fit
    ______________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sushii!!!
    A imbir jest generalnie po to, żeby czyścić kubki smakowe między kolejnymi smakami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kama serio Ty tym się najadasz? Pół mojego obiadu o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam muszę przyznać,ale jestem strasznie nakręcona co do sushi,a ze ryby i owoce morza uwielbiam wiec myślę że mi podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego mnie to odrzuca ??
    Wszyscy wokół jedzą sushi a ja nie mogę się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam sushi, mogłaby je jeść codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nigdy nie jadłam sushi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham sushi :) mogłabym jeść codziennie ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sushi, zwłaszcza z łososiem. A imbir jest dla mnie super dodatkiem :). I do sushi obowiązkowo sok aloesowy. Chciałabym zrobić sobie je kiedyś sama w domu, ale nie wiem, jak się do tego zabrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham sushi, uwielbiam z różnymi dodatkami.Niby małe, surowe, a jednak człowiek się naje i zje zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sushi! :) Tak samo jak i marynowany imbir.
    Jadałaś w sieciowych sushi-barach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadam w kilku miejscach - najbardziej smakowało mi....w Szwecji :)

      Usuń
  12. Ja tez kocham suszi ale nie znoszę imbiru brrrr robisz sama w domku suszi czy kupne jadasz?

    ps. bierzesz udział może już w mojanowafigura.pl/blogerki? Ciekawa akcja i z checia bym przeczytala twoj wpis konkursowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi zrobiłaś ochotę!I to o 2 w nocy - do śniadania (którym i tak nie będzie surowa ryba) jeszcze tyyyyle czasu...
    Nigdy nie robiłam sama, chyba najwyższy czas sobie trochę dogodzić ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sushi i również często robię sama. I bardzo żałuję, że dobre sushi to świeże sushi, bo z chęcią bym pozamrażała porcje w pudełeczkach na cały tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sushi i jedynym minusem jest to, że rzadko mogę sobie na nie pozwolić, rzadko kiedy mam czas na nie iść, bo sama nigdy go nie robiłam i nie czuję, że w najbliższym czasie się za to zabiorę, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie lubię tego imbiru, ale generalnie nie przepadam aż tak za sushi, żeby je jeść codziennie... wiem, że większość ludzi się zachwyca, ale dla mnie to coś, co ewentualnie mogę zjeść, a nie przysmak... myślisz, że zastąpienie tego po prostu łososiem i ryżem i moimi przyprawami dałoby podobny efekt?

    OdpowiedzUsuń
  17. Imbir też mi nie zasmakował, ale sushi uwielbiam... szkoda, że mój mąż nie lubi bo na pewno bym jadła je częściej.

    OdpowiedzUsuń
  18. W zeszłym roku pierwszy raz w życiu jadłam sushi, bardzo mi smakowało ale chyba nie odważyłabym się zrobić go sama w domu. Muszę się wybrać jeszcze pary razy, żeby zjeść je w restauracji a potem mam nadzieję zagości na moim stole w domu (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się niestety nie przekonałam to sushi. Kiedyś ciotka chciała żebym spróbowała, ale jak poczułam zapach tego sosu sojowego, czy co to było, to mnie odrzuciło. Ale może się jeszcze przełamię, kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam sushi, mogłabym tylko je jeść:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mogłabyś napisać kiedyś notkę jak zrobić sushi krok po kroku? proooszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też poproszę o instrukcję w postaci posta jak robić sushi :) Uwielbiam je i mogłabym jeść na śniadanie, obiad i kolację, mój Narzeczony też je bardzo polubił dzięki mnie i mamy właśnie w planach nauczyć się robić je samemu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc nie jadłam jeszcze sushi, a coś czuje, że polubiłabym je :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pick up a roadmap at City Arena and check the actual city's self-guided tradition walking tour.

    my site ... agencje ochrony

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię sushi, ale nie umiem go przygotowywać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mogłabyś kiedyś podać swój przepis? :)

      Usuń
  26. ja nie jestem zagorzałą fanką sushi, ale robić sushi kocham <3 ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. uuuuwielbiam sushi, mogłabym jeść je codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Another benefit to this advice software is Trinium's Availability Manager component.

    my web site :: adwokat łódź

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jesz imbiru?? Ja ponad wszystko go uwielbiam, w sushi i nie tylko :)
    To był błąd czytać ten post o tej porze...

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie chciałabym spróbować sushi, nie wiem czemu jeszcze nigdy się nie odważyłam :(

    OdpowiedzUsuń