niedziela, 26 maja 2013

Co jadłam żeby schudnąć # 2 ?

Przechodząc na zdrowy styl życia mamy świadomość tego, że nie zawsze będzie łatwo. Jedne z form aktywności, czy też posiłki podejdą nam bardziej niż inne. Kierując się nie tylko zdrowiem, ale również smakiem, zapachem i radością powielałam potrawy, które dawały mi najwyższy poziom przyjemności płynącej z jedzenia.
Drugim ulubionym daniem, było/ jest caprese :)

Proste, szybkie, smaczne, zdrowe i kolorowe.


Składniki do wykonania
- pomidor
- mozarella
- świeża bazylia
- oliwa z oliwek
- balsamico
- przyprawy do smaku

Taką sałatkę możemy jeść solo - jako przekąska, drugie śniadanie, czy też dodatek do obiadu.

Ja caprese często modyfikuję, dodaję cebulę, oliwki czy też awokado. Jest to potrawa awaryjna - gdy w lodówce nie ma za bardzo nic do zjedzenia - składniki na caprese zawsze się znajdą.


Lubicie?

36 komentarzy:

  1. no faktycznie kolorowe to ono jest;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy lubię? Ja ją ubóstwiam! Coś pysznego i mogłabym ją jeść codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, wszystko tylko nie pomidory... Niestety, chyba nigdy sie do nich nie przekonam...

    OdpowiedzUsuń
  4. oo tak, caprese to jedna z moich ulubionych sałatek :) zwłaszcza ze świeżą bazylią

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam jeszcze akurat takiej:) Ale wydaje się ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować, uwielbiam pomidory:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odpowiedź w poprzednim poście :) Żółkną mi zęby po kawie,ale czy po innych napojach - nie wiem, ale słyszałam,że jest to możliwe. Będę musiała spróbować i ewentualnie zastosować się do twojej rady :)

    A caprese kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. After connecting you employ types of agents customers can save their money as well
    as time. Aside from those, each country delivers vernacular languages, a little too.


    Check out my weblog: prywatny detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą sałatkę! Cebulą bym jej nie sprofanowała, ale oliwkami pewnie urozmaicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Australia has country legends like Slim Messy and James Blundell.
    Even, the anonymous artists get payments for the licenses
    usage arranged by the producers.

    my web-site :: prywatny detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam caprese :) mimo, że niektórym wydaje się mozarella raczej mdłym serem w smaku to w połączeniu takim jak przedstawiłaś jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham :-D chociaż z cebula jeszcze nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomidory z mozarellą? Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam. Jeszcze lubię taką sałatkę w ciabatce z czerwonym pesto. Niestety miliard kalorii, ale jest mozzarella light!

    OdpowiedzUsuń
  15. An "Answer" is you're response to what they are saying about buyers in the legal suit.

    my weblog :: prywatny detektyw

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pysznie! Lekko i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o ludzie, to to ma nazwę swoją?:D toż to zwyczajne pomidory z mozarellą i dodatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja kocham pomidory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. It'll help understand currently the cultural and personality patterns of the locals.

    Also visit my web site pobierowo

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie wstyd się przyznać, ale nigdy jeszcze nie jadłam caprese. Pomidory bardzo lubię, jednak nie przepadam za smakiem mozzarelli... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam!
    jem przynajmniej raz w tygodniu :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    ________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cześć :)
    nominowałam Cię do Liebster Blog. więcej na ten temat u mnie.
    zapraszam serdecznie,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam :D Ja używam oleju z pestek winogron lub oliwy. A grzanki zamoczone w takim tłuszczu są delizioso :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniej więcej tak wyglądała moja dzisiejsza kolacja.
    Brakowało tylko balsamico, w końcu czas zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. These rental family homes will bring that you simply home-away from-home impression in you.
    Personal stay at that hotel can end up as enjoyable yet as
    quiet as you like.

    Feel free to surf to my web blog: tanie wczasy nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  26. Chocolate bar cookie is singularly wrapped in nice and clean cello bag.

    In some corporate blogs, all posts depart through a guide before they're placed.

    Here is my webpage: zespół muzyczny Poznań

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog!;)Będę często odwiedzać;)

    OdpowiedzUsuń
  28. cześć Kamilko czytałąm na jednym blogu o body revolution i czytałam też twoje komentarze że ściągnęłaś wszystkie filmiki mogłabyś mi podesłać jakąś stronkę czy coś ?:>

    OdpowiedzUsuń