sobota, 6 kwietnia 2013

Zmiana, ruda ja.

W moim życiu zmiany - ciągle zmiany, aż jestem zaskoczona, że w życiu w jednej chwili może się tyle pozmieniać. No ale ludzi, którzy nas otaczają, ludzie których spotykamy są w stanie wpływać na nas i na naszą przyszłość. Chcąc nie chcąc otwieramy bramę do naszej duszy, z każdym dniem szerzej i szerzej. Nie każdy może przez nią przejść. Panuje ścisła selekcja, jak przed wejściem do ekskluzywnego klubu. Zdarzają się sytuację, że po wejściu do tego klubu bawisz się bardzo nie ładnie....zachowujesz się nie tak, jak przystało na osobę, która z jakiś względów pozwolenie dostała. Wtedy barczyści ochroniarze wyrzucają Cię za drzwi, które raz na zawsze stają się dla Ciebie zamknięte. Możesz kopać w drzwi, opluwać je, drzeć się, drwić, obrażać, rozsiewać plotki. To i tak nic nie pomoże.

Każda osoba coś wnosi. Jestem pewna, że każda osoba wpływa na nasz rozwój. Czasami się nawet nie spodziewamy, jak wiele człowiek może zmienić w nas samych... w całym naszym życiu...

Ja potrzebowałam tych zmian. Zmiany są dobre, pamiętajcie o tym :) Czy to zmiana koloru włosów, schudnięcie, przytycie czy to zmiana miejsca zamieszkania, pracy, zmiana towarzystwa... wszystko ma znaczenie :)

Z utęsknieniem wypatruję wiosny, przywołuję ją. I gdzieś zaczynam odczuwać, ten cieplejszy powiew powietrza. Będzie pięknie!







59 komentarzy:

  1. bardzo ładnie Ci w tym kolorze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w tym kolorku . Już dzisiaj świeci słoneczko tak wiec czuję już wiosnę :)_

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna idzie :) pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie!Co to za farba?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze :-)
    No i już czuć powiew świeżości. Może nie ze strony pogody, ale zmiany coraz bliżej.
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie wyglądasz! Bardzo ładny ten kolor, dobrze, że nie jest bardzo pomarańczowy a wpadający w czerwień/ miedziany, nie wiem jak go nazwać :)
    Chyba każdy wyczekuje tej wiosny.. miejmy nadzieję, że już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowniez mam ochote na zmieny na glowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na zdjęcia :)

      Usuń
  8. super:) właśnie wiosennie:) ja też od czasu do czasu lubię takie zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek wyglądasz w nim twarzowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w kolorze Ci do twarzy, ale przyznam szczerze, że najbardziej w oko wpadła mi koszula :) szukam czegoś podobnego i to w tej samej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją 3 lata temu albo i więcej w Bershce...

      Usuń
  11. Kamaaaa, ślicznie wyglądasz!!!
    Do tego te okulary, strasznie twarzowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie napisany post, masz w nim całkowitą rację.. A faktycznie każda zmiana jest ok i może coś wnieść dobrego ;)
    No i kolor włosów śliczny! Pasuje doskonale :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiany z reguły wychodzą nam na dobre, trochę gorzej gdy jest odwrotnie...
    Swietnie Ci w tym kolorze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. ;* Ty mi pomóż zadbać o te kłaki, bo są po ciężkich przejściach :D

      Usuń
  15. Obserwuje Twojego bloga od kilku miesięcy,sprawdzając go codziennie :)
    Bardzo przypadły mi do gustu kwestie,które na nim poruszasz,poza tym chciałam powiedzieć,ze jesteś bardzo ładną dziewczyną,a w nowym kolorze jest Ci bardzo do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i za odwiedzanie :*

      Usuń
  16. Bardzo Ci ładnie w tym kolorze. W ostatnim Elle (majowym) jest artykuł, który może Cię zainteresować - dotyczy podobnej dolegliwości do tej, którą ostatnio opisywałaś. Pomyślałam, że Cie to zainteresuje - jeśli chcesz mogę zeskanowac i podeśłać mailem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo chętnie, byłabym bardzo wdzięczna!

      Usuń
    2. Jutro jestem poza biurem, ale w środę biorę Elle do pracy i skanuję :)

      Usuń
  17. ładnie Ci w tym kolorku. Myślałam po tytule, że zdecydowałaś się na konkretny rudy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, w takim chyba nie wyglądałabym i nie czułabym się zbyt dobrze :)

      Usuń
  18. do twarzy Ci w nowym kolorze! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie Ci w rudym.
    I masz rację, trzeba oczyścić atmosferę i zakończyć niektóre znajomości. Tylko to czasami trudne. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, trzeba to zrobić i już :) Po co żyć w kłamstwie i obłudzie :) ?

      Usuń
  20. Super wygladasz :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci do twarzy w tym kolorze :) Ale Ci włosy urosły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie, już troszkę podrosły :)

      Usuń
  22. Nie wiem czy to rudy, ale nieoryginalnie stwierdzam, że Ci w nim do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mahoń, który zmienia się pod wpływem światła. W każdym miejscu wygląda zupełnie inaczej, strasznie jara mnie ten kolor i chyba faktycznie w jakimś stopniu oddaje moją osobę :)

      Usuń
  23. Trafiłam tu przypadkiem :)
    Jestem zachwycona Twoją zmianą - mówię o ciele WOW! Gratuluję :D
    Co do włosów ładnie wyglądasz - nie każdy może sobie pozwolić na taki kolor ale Tobie pasuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń