wtorek, 5 marca 2013

Zdjęcia porównawcze i aktualne z marca.

Dzisiejszy dzień był totalni pokręcony, ale mimo wszystko znalazłam czas by wrzucić obiecane zdjęcia porównawcze, które mieliście już okazje widzieć na blogu, a także zdjęcie mojej sylwetki w chwili obecnej. Ja szczerze mówiąc nie widzę różnicy pomiędy zdjęciem ze stycznia a tym z dzisiaj.


        Po roku                                                            Ja aktualnie



Sylwetka do których dążę - dla porównania jak jeszcze dużo pracy przede mną....





35 komentarzy:

  1. Uda Ci się osiągnąć cel! Tylko musisz bardzo tego chcieć i się nie poddawać! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie niedługa ta droga przed tobą. serio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo uważam! poza tym, myślałam na pierwszy rzut oka, że te zdjecia poniżej to również jesteś Ty :)

      Usuń
  3. osiągnęłaś świetne rezultaty, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jest świetnie, ładny brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję , że kiedyś dojdę to takiej figury jaką masz teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też dążę do takiej figury. Piękny, ogromny suckes!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli uznasz ten komentarz nie na miejscu, to przepraszam z góry :) mogłabyś podać swoje wymiary? :) udo, talia, biodra itd?:)

    pozdrawiam,
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że podam, bo muszę się zmierzyć, żeby wiedzieć czy coś zrzucę do końca maja, ale podam dopiero w sobotę, bo nie mam centymetra :)

      Usuń
    2. dobrze :) Wierze, że Ci się uda, i twoja przemiana jest niesamowicie inspirująca - pokazujesz, że jeśli się tylko chce, to można! :)

      Karolina.

      Usuń
  8. Super efekty, super zmiana.Biorę z Ciebie przykład i wracam do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. już jest nieźle - widać, że pracowałaś na to. też mi się marzy dokładnie taka sylwetka *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś na dobrej drodze! :D A sylwetka jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cały czas podziwiam Twoja stanowczość, a ta sylwetka, to i mnie się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, gratuluję!
    Masz bardzo ładne proporcje ciała (i skórę!). Efekt podobny do Twojej inspiracji wydaje się być bardzo realny.
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super! Efekty są naprawdę bardzo zadowalające, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę już niewiele Ci zostało do osiągnięcia wymarzonego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale jak masz środkowy rząd fotek, to to z dalszej perspektywy i białym staniku zachodzi na te w czarnej bieliźnie ;)

    Nie mniej jednak brzuszek coraz bardziej płaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a raczej odwrotnie, nie widzę tego w białym staniku, a porównanie po roku w czarnej tak ;);)

      Usuń
    2. U mnie jest to samo. Dopiero jak kliknę w zdjęcie to widzę.

      Efekty masz genialnie, zazdroszczę i chyba czas się wziąć do roboty...

      Usuń
  16. jestes bliżej niż dalej! :) gratulacje i powodzenia dalej :)

    też mam taki ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie widzę zdjęcia w białym staniku pt. ' Ja aktualnie '

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Inspirujesz mnie do dalszej pracy nad sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! :) Gratulacje. To się nazywa motywacja do działania.

    OdpowiedzUsuń
  20. masz świetną karnację:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowitą inspiracją, masz śliczne ciało, gładziutkie i piękny odcień karnacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz! :) zmiana jest ogromna ! :) działasz niesamowicie motywująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje efektów. Chciała bym mieć w sobie tyle wytrwałości co Ty :) Pozdrawiam i czekam na kolejny post. Może coś o diecie jaką starasz się stosować na co dzień ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Jesteś moją inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny płaski brzuszek! I skóra wygląda o wiele lepiej na całym ciele :)

    Ps. Skąd pochodzą zdjęcia tej dziewczyny? Też mi się podoba jej sylwetka, w dodatku ma typ budowy bardzo podobny do mojego, chociaż ja mam większą dysproporcję między górą i dołem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje!
    a dazymy chyba do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...