wtorek, 12 marca 2013

Urodziny czas zmian...

Raz do roku gdy zdmuchujemy świeczki z urodzinowego tortu życzymy sobie życzenia. Sami sobie.
Życzymy sobie rzeczy wielkich, nie obchodzą nas banały. Życzymy sobie wielu rzeczy, ambitnych rzeczy, które są poza naszym zasięgiem. I choć wiemy, że prosimy o zbyt wiele, wciąż sobie życzymy. Ponieważ czasami życzenia się spełniają.

100 lat Kama.


Życzę Wam samych sukcesów, nie błądzenia i nie zbaczania z obranej drogi. Życzę Wam cierpliwości, dystansu - również do siebie, radości z tego co robicie i jak żyjecie. Samych dobrych rzeczy!
Kama

34 komentarze:

  1. liczę na szybko powrót!!! i życzę dużo uśmiechu i radości na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń ;*

    mam nadzieję , że szybko wrócisz do blogowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wszystkiego najlepszego i mam nadzieję że twoje marzenia się spełnią i życzenia ;*

    Sto lat, wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń. Zdrówka i wytrwałości ;***

    Czekamy na ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. NO i jakie tanie ! A mam już jedne buty takie same tylko różowe i się super spisują do biegania !

    OdpowiedzUsuń
  5. :))


    zapraszam na konkurs:
    http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-bracelet-sun.html

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/adidasy-damskie-jogging-do-biegania-szare-38-rozm-i3066443239.html

    tu na zdjęciu są też różowe ale o wiele ładniejsze są te szaro zielone :) Mega ! Już sobie załatwiłam że chłopak kupi mi ja na urodziny a mama za półtorej tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jutro :)
    100 lat, 100 lat, spełnienia wyznaczonych celów i duużo wytrwałości!:)
    Wracaj do nas jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://allegro.pl/adidasy-damskie-jogging-do-biegania-rozowe-38-rozm-i3066433106.html

    tu masz różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najcudowniejszego :*** Zdrówka, szczęścia, wspaniałej i spełnionej miłości, kolorowego życia, samych słonecznych dni i spełnienia marzeń :***

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i realizacji wszystkich planów :)

    niech się wszystko ułoży po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj szybko! A dziś niech ten dzień będzie najcudowniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 100lat!
    Mam nadzieję, że to będzie rzeczywiście krótka przerwa bo zawsze lubiłam wchodzić na Twojego bloga. Trzymam więc za słowo i czekam na powrót.

    OdpowiedzUsuń
  13. samych dobroci w życiu! :))
    wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego!! Szkoda, że zawieszasz bloga, bo dopiero go odkryłam nie dawno :(

    Powodzeniaaaaaaaaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego :) I oczywiście spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych pozornie nieosiągalnych :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrówka i szczęścia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowka i wytrwalosci, bo kazde marzenie mozna zrealizowac, gdy sie tego baaaaardzo chce. :)))
    No i szczescia :D

    Nika

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego, moja droga :*

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego:) spełnienia marzeń, osiągnięcia celów, samoakceptacji i wytrwałości:) po prostu - powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Samych wspanialych chwil Kama! Niech moc bedzie z Toba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. spełnienia marzeń i wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego! Wytrwałośći w dażeniu do celu, dużo usmiechu i spelnienia marzeń tych małych i dużych :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najpiękniejszego, Kama! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaale tort!

    Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spoznione, ale bardzo szczere... ;)
    Wszystkiego co najlepsze Kama!

    OdpowiedzUsuń
  26. od dłuższego czasu szukam motywacji do tego, żeby wreszcie poświęcić czas SOBIE, wziąć się za SIEBIE, zadbać o SIEBIE i egoistycznie pomyśleć w końcu o SOBIE. Znalazłam przez przypadek wzmiankę o diecie 3D, zamówiłam ją dziś. szukając o niej informacji i opinii trafiłam na Twojego bloga. Pierwsze, co mnie uderzyło to jego nazwa - toż to przecież hasło dla mnie! ;) czytam dalej, notka z 12 marca. urodzinowa. i kolejne uderzenie - toż to data również moich urodzin :) dostałam kopa :) pozytywnego :) będę tu teraz zaglądać, inspirować się, łapać kolejne motywacje, a jak zgrzeszę lenistwem, to jak mantrę będę powtarzać na głos i w myślach: stop wishing, start doing!... ;) dziękuję Ci. Życzę SOBIE i Tobie wytrwałości ;) Pozdrawiam serdecznie, Mila

    OdpowiedzUsuń