niedziela, 3 marca 2013

Truskawkowa przekąska.

Zamrożenie truskawek i innych owoców sezonowych to była bardzo dobra decyzja. Przeszukując zamrażarkę natknęłam się na ostatnią torebeczkę z truskawkami. Chęć na koktajk czy na smoothie towarzyszyła mi już kilka dni, dlatego zdecydowałam się niezwłocznie ukręcić coś pysznego.





Składniki na dwie szklanki ze zdjęcia
250 ml mleka
pół torebki truskawek
5 mlecznych czekoladek belgijskich do fondue
Przygotowanie - wrzucamy do blendera ;)

Omniom ;)


Idealna przekąska ;)

36 komentarzy:

  1. wygląda przepysznie :) Ja w końcu osiadłam w jednym miejscu i też zamierzam zrobić takie sezonowe zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś ochoty na truskawki. Ja zamroziłam tylko dynię, koperek i pietruszkę. W tym roku muszę pomyśleć też o owocach. Tylko gdzie ja to wszystko pomieszczę...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam truskawki!
    w zimie zawsze kupuję mrożone :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    ________________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo apetycznie. Kupię jutro truskawki i też sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka szkoda, że moje zapasy się już skończyły! :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu mnie nie zaprosiłaś na takie pyszności:):) :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugą porcję pożerł Rafał :)

      Usuń
  7. Właśnie zaraz idę robić taki koktajl :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeej zazdroszczę Ci! Ostatnio chodzą za mną truskawki i czereśnie, czyli pyszne letnie owoce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, to jest jeden z głównych powodów, dla których chce mi się już lata - czereśnie i truskawy. no i maliny : )

      Usuń
    2. Uuu malinki! Szczególnie te prosto z krzaczka rodziców mojego chłopaka. Wejść, ogołocić połowę i wrócić z pustą miską, a z pełnym brzuchem :D

      Usuń
    3. maliny <3 chyba mój ulubiony owoc :D

      Usuń
  9. Z mrożonych truskawek (co prawda nie "swoich" :() zrobiłam ostatnio lody, polecam :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę najpierw kupić foremki do lodów ;p

      Usuń
  10. truskawki <3 wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie sa juz swieze truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zatęskniłam za tym koktajlem, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja z mrożonych truskawek uwielbiam robić sorbet ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmmm, zazdroszczę, sama bym coś takiego przyrządziła :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm, nie ma to jak truskawki! Stęskniłam się już za ich smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj też bym takie wypiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale narobiłaś mi apetytu!!! Uwielbiam, tylko w moich zapasach mrożonek już pustka...

    OdpowiedzUsuń
  18. mmmmm! Ja mam niestety zbyt małą zamrażarkę :p

    OdpowiedzUsuń
  19. pycha! a poza tym świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie mogę... teraz to i ja chce taki koktail...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniami :) wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Truskawkowa przyjemność ;D coś wspaniałego. Przypomniało mi się, że mam zamrożone jagodny... chyba muszę to wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach chcę już lato i zjadać maliny z krzaka:D

    OdpowiedzUsuń
  24. sama bym dala rade tym dwom szklanom :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale mi teraz narobiłas smaka! a tak późno już jest :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda baaardzo dobrze, a smakuje pewnie jeszcze lepiej
    Już niedługo pora roku w które truskawek będzie pod dostatkiem :-)
    Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń
  27. aż ślinka cieknie ! :))))))

    OdpowiedzUsuń