poniedziałek, 25 marca 2013

Koniec pitupitu!

Koniec pitu-pitu. Plan jest jasny i konkretny.


Trening A                                                                    
1) Wznosy nóg z leżenia       
2) Wspięcia na palce obunóż    
3) Przysiady klasyczne z hantlami   
4) Wejście na ławkę z hantlami   
5) Wznosy z opadu     - nie wiem tylko jak robić w domowych warunkach 
6) Uginanie ramion ze sztabgielkami stojąc
7) Wyciskanie sztangielek/ rozpiętki
8) Pompki w podporze tyłem  
Trening B 
1) Plank max czas 
2) Martwy ciąg z hantlami 
3) Wykroki z hantlami 
4) Wiosłowanie hantelką 
5) Wyciskanie sztangielek leżąć (jeśli masz możliwość np na taboretach, ławie wąskiej) 
6) Wyciskanie hantli stojąc na barki 
7) Uginanie przedramion (biceps) 
8) Wyciskanie francuskie stojąc (triceps) 

Robię dwa obwody, w każdym po 15 powtórzeń. Przez pierwsze dwa tygodnię wykonuję dwa obwody, w trzecim tygodniu dodam trzeci obwód. Począwszy od czwartego tygodnia robię cztery pełne obwody. 

Plan na ten tydzień

Poniedziałek  25.03          Wtorek 26.03            Środa   27.03        Czwartek  28.03        Piątek 29.03
   Trening A                            Bieganie                        Trening B                 Bieganie                   Trening A
                         
Sobota  30.03                        Niedziela 31.03              Poniedziałek 1.04
Bieganie/ rest                                   rest                                      rest





12 komentarzy:

  1. super plan. Podziwiam! i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten plan jest całkiem fajny, jak dla mnie idealny dla osób, które zaczynają siłowy : ) Wznosy z opadu robiłam tak że leżałam na kanapie (oczywiście cały tułów wystawał poza sofę) a nogi wkładałam pod hantle z największym obciążeniem, jakoś trzeba sobie radzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Może ta zima już pójdzie a kysz kysz kysz :) to i ja będę mieć inne nastawienie i przemogę się do czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w trzymaniu się wytyczonego planu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. konkretny plan, sama muszę taki opracować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorowo! Koniec pitupitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie wiedziałam jak robić te wznosy w domu,na piłce nie wychodziło ,więc popytałam fachowców i poradzili mi zamienić to ćwiczenie na inne ,'DZIEŃ DOBRY" http://www.youtube.com/watch?v=6Wg9g_IKW2A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko jak to zrobić z hantelkami? :D

      Usuń
    2. na filmiku chłopak robi najpierw ze sztangą a potem z hantelkami ,ja właśnie robiłam tym drugim sposobem :)

      Usuń