wtorek, 26 marca 2013

Fitness style z ziarnami - chleb.

Dzisiaj pod lupą chleb Fitness Style z ziarnami firmy Schulstad, który ostatnio zdarzało mi się jadać. Jeśli chodzi o pieczywo to jestem laikiem, nie wiem jakie te sklepowe wybierać. Póki co jestem na etapie mobilizacji do zrobienia własnego zakwasu. Ale zerknijmy okiem na produkt poniżej.














Chleb Fitness Style z ziarnami Schulstad to pieczywo żytnie przygotowane z mąki żytniej razowej z dużym (aż 32%) dodatkiem ziarna żyta, wzbogacone siemieniem lnianym. Dzięki starannie dobranym proporcjom i wysokiej jakości składnikom chleb Fitness Style z ziarnami jest świetnym źródłem wielu składników: poprawiającego perystaltykę jelit błonnika, wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, składników mineralnych – zwłaszcza magnezu oraz witamin – szczególnie kwasu foliowego.
Masa netto: 420 g
Masa 1 kromki: ok. 35 g
Ilość kromek w opakowaniu: 12 szt.

Wartości odżywcze

1 kromka - 71 kcal
B: 1.9
W 12.9 (cukry 2.9)
T: 1
Błonnik 2.1
Sód: 0.2

Jeść czy nie jeść?

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam chleby Fitness Style! Nie mają w składzie nic zniechęcającego, więc moja odpowiedź brzmi: Jeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeść!

    Pozdrawiam,
    Fit
    ________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie jest to najgorszy skład chleba, jaki widziałam, ale ekstrakt słodowy całkiem niepotrzebny :)

    Będziesz próbować piec chleb sama? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A moze poprostu chleb pelnoziarnisty? Bo waga tego chlepa jest mala dlatego, ze jest on pozbawiony wody ( nie wiem czy to taka "tekturka";))
    Nie wiem dlaczego, ale wierze w naturalnosc i stare sposoby.
    Czyli prawdziwy chleb pelnoziarnisty. Zawiera duzo blonnika (nawet 9g)

    OdpowiedzUsuń
  5. reklama pisali do wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Żenada. O każdej współpracy informuję blogerów.

      Usuń
  6. bardzo lubie ten chleb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie odstrasza i ocet i ekstrat słodowy i regulator kwasowości. Udało mi się znaleźć chleb żytni na zakwasie bez zbędnych dodatków. Niestety widziałam go tylko w jednym sklepie, na szczęście blisko mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś mam wrażenie, że jest mocno przetwarzany...

    OdpowiedzUsuń
  9. blonnik ziemniaczany,ocet,ekstrakt slodowy,drozdze? po co to?po co przeplacac? lepiej robic swoj,w pelni naturalny albo znalezc dostawce piekacego bez zbednych dodatkow

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem robić samemu lub szukać piekarni robiącej pieczywo pełnoziarniste na samym zakwasie. Chlebek, który pokazujesz nie jest super najlepszym rozwiązaniem, ale moim zdaniem i tak bije na głowę większość pieczywa dostępnego w siecowych marketach i sklepach, więc może być awaryjnym rozwiązaniem. Nie oszukujmy się, nie każdy ma czas, żeby piec cały czas samemu chleb albo jechać na drugi koniec miasta po lepsze pieczywo. Swoją drogą awaryjnym rozwiązaniem w takich sytuacjach może być mrożenie chleba (tak, dokładnie tak jak owoców). Podsyłam też linka do bardzo fajnego artykułu o pieczywie - dużo przydatnych info w pigułce:

    http://cojesc.net/jak-wybrac-prawdziwe-pieczywo/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jem pieczywa "z worków". Polecam Ci natomiast znaleź piekarnię, gdzie kupisz chleb na zakwasie. Nie wiem z jakiego miasta jesteś, ale zauważyłam że temat jest od pewnego czasu na tyle popularny, że nie powinnaś mieć z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  12. raczej jeść ale ja wolę pieczywo z mojej ulubionej piekarni albo z lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet dobry skład ma ten chleb.
    Ja wszystko sama piekę, bo po pierwsze jestem uczulona na gluten, a po drugie domowy chleb jest najsmaczniejszy i najzdrowszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest smaczny, ja polecam ze śliwką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem niezły skład. ja z chlebem mam problem, ten z piekarni to nie wiadomo co zawiera, a mama jak piecze to nie używa mąki pełnoziarnistej :/ a do szkoły zabieram codziennie kanapkę i inaczej sobie nie wyobrażam

    OdpowiedzUsuń
  16. raz na jakiś czas można się skusić :) chociaż taki zapakowany leży nie wiadomo ile w sklepie, najlepiej upiec samemu:D polecam stronkę mojewypieki.com i ten przepis : http://www.mojewypieki.com/przepis/100proc-chleb-zytni

    OdpowiedzUsuń
  17. Od czasu do czasu można się skusić :) Chociaż wole własne wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skład nie najgorszy, powiedzmy, że średni. Szukałabym dalej albo piekła sama :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ciemne pieczywo. Moim faworytem jest świeży chleb z Lidla. Gwarancja świeżości. Plusem tak zapakowanego pieczywa jest skład,podana ilość kalorii,itd. Oczywiście najlepiej jest upiec swój,ale wiadomo jak to jest z czasem :).

    OdpowiedzUsuń
  20. jadłam ten chleb i nawet mi smakował ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. skład tego chleba powinien konczyc sie na soli lub drozdzach. nic dalej nie powinno byc. tu nie ma wiele zlych dodatkow, ale jednak pojawiaja sie, a po co je w siebie wpychac? te chlebki sa smaczne, to jednak fakt.

    OdpowiedzUsuń