sobota, 30 marca 2013

Bieg Wielkanocny i relaks z książką.

I jest wieczór. Jak spokojnie. Jak cicho. Jak przytulnie i jak dobrze. Czuję się cudownie.

Sernik upieczony, czeka na rosę. Puszysty, waniliowy.
Babka ozdobiona, czeka na skosztowanie. Totalnie czekoladowa.
Kaczka zamarynowana, czeka na nadzienie. To nasz pierwszy raz. Kaczka jest wymagająca.
Reszta gotowa. Można spokojnie odpoczywać.

Żeby nie było tak monotonnie zdecydowałam się dzisiaj pójść pobiegać. Gdy mam wolny dzień i chcę odpocząć, ale nie będąc zmęczoną, ta forma odpowiada mi najbardziej.


Czułam się dzisiaj na prawdę dobrze. Gdyby nie to, że zrobiło się już ciemno i zaczęło mocniej wiać, pewnie zakończyło by się na godzinie. Aczkolwiek nie jest źle. Planowałam 40 minut biegu, wyszło troszkę dłużej.
Czuję przyjemne łaskotanie w stopach :)
Po bieganiu wypiłam w końcu białko. Rozrobiłam je z 200 ml mleka 2.0 % i 100 ml wody w szejkerze.



A teraz....mykam do łóżka, w rękę biorę książkę i zaczynam swoją przygodę z....


Udanego wieczoru ! :)

29 komentarzy:

  1. A ja tak dawno nie biegałam..:/ Wstyd!
    Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Igrzyska śmierci - uwielbiam tą trylogię!! Pochłonęłam każdą część w 1-2 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego czytania - chętnie poznam Twoje wrażenia związane z całą trylogią. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania, uwielbiam całą trylogię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam książki murakamiego ;)) btw. ładne masz paznokcie ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie książki Murakamiego wynudziły przeogromnie. Kompletnie do mnie ten pisarz nie przemawia. No, ale... Co kto lubi ;)

      Usuń
    2. Ja również miałam kilka podejść do tego autora, początkowo po Norwegian Wood byłam zaczarowana jego twórczością, później czar prysł.

      Usuń
  6. aha no i wesołych świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. chcesz dwie pozostałe części igrzysk mam obie książki:) Uwielbiam kaczkę nadzianą suszonymi owocami i jabłakmi świerzymi do tego gruszka z puszki. Pychaaa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wszystkie części :) No ja pierwszy raz robię i pierwszy raz będę jeść :) Już w piekarniku :)

      Usuń
  8. Igrzyska Śmierci <3 Świetne są, czytaj, czytaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi Igrzyska Śmierci nie podeszły ani w formie książki ani ekranizacji niestety ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ale żeś sie nabiegała -ja bym teraz nie dała rady aż tyle , zresztą przy tej pogodzie aż się nie chce wychodzić :)

    Igrzyska śmierci tylko oglądałam i były strasznie nudne w ekranizacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za białko?? Mniemam ze Olimp, whey protein complex?? Ostatnio biegajac skrecilam kostkę, juz jest ok, mam stabilizator i pewnie jeszcze dzis (w śniegu) pójdę rownież biegać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O białku pisałam jakoś wcześniej, to białko FA, Olimpu mam tylko szejker :P

      Usuń
  12. Ładny dystans :)
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo Igrzyska Śmierci - polecam! ale przede wszystkim 1 część, bo muszę przyznać, że druga była już troszkę słabsza, a 3 no niestety... wyszła już niespecjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą trylogię! ;)
    Śnieżnego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też bym chciała zacząć swoją przygodę z Igrzyskami... Niestety już dawno przeczytałam trylogię, genialna!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie ci poszło to bieganie ! oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Seria Igrzysk Śmierci jest światna ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już się nie mogę doczekać zakupy nowego telefonu, którego funkcją najważniejszą będzie możliwość korzystania z Endomodo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Endomondo jest fajne :) Też zamierzam zmienić telefon...

      Usuń
  19. mmm.. serniczek z rosą <3
    u mnie w tym roku go nie było ;(

    zapraszam do siebie:
    http://fitholik.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaa też się zbieram do przeczytania igrzysk :)
    jak skończę czytać obecne, to będę musiała wypożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam identyczny shaker :)
    w końcu też zaczęłam pić białko :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    __________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń