niedziela, 24 lutego 2013

Wiosenne, modowe must have.

Z każdym dniem zbliżamy się do wiosny. A z tego wynikają same plusy. Większość z nas wreszcie ruszy się z domu i aktywność fizyczną przeniesie na świeże powietrze. Ja osobiście nie mogę się już doczekać tych dni, kiedy będę mogła systematycznie biegać, bez martwienia się o to, że za chwilę zachoruję. Już z utęsknieniem patrzę na garaż w którym stoi rower, leżą paletki do badmintona i piłki gimnastyczne, które wykorzystuję do ćwiczeń w ogrodzie. Już mi brakuję tego wszystkiego. Brakuje mi czasu spędzanego w ogrodzie, który poświęcam nie tylko aktywności fizycznej, ale także na czytanie książek chroniąc się w cieniu przed mocno operującym słońcem, zajadając się jagodami,truskawkami i malinami. Wiosna i lato to moje ulubione pory roku, które i w tym 2013 roku postaram się wykorzystać w pełni.

Wiosna, to też wymiana i odświeżenie garderoby. Postanowiłam wstępnie wybrać kilka rzeczy must have.






















   









             



















1. Kwiaciste spodnie H&M
2. Spódniczka dopasowana w dwóch kolorach - jedna to ta ze zdjęcia - Mohito
3. Koralowa bluzka - Mohito
4. Dżinsowa koszula - Reserved
5. Bluzka czarna- Reserved

Plus dodanie nieco koloru - niech zamieni się czarne na róż :)
Mam głęboką nadzieję, że tym razem wejdę w spodnie o rozmiarze 38 a nie 40...


A Wy macie na oku wiosenne, modowe must have?
Czas zastanowić się również nad fitnessowym powiewem świeżości :)

24 komentarze:

  1. te spodnie w kwiaty są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z utęsknieniem czekam na lepszą pogodę :)
    Bardzo fajne ciuchy wybrałaś, sama nie wiem co mi się najbardziej podoba :) Chętnie ubrałabym takie spodnie w kwiaty, ale mam zbyt krótkie i masywne nogi :<

    OdpowiedzUsuń
  3. dżinsowa koszula - kiedyś była dla mnie czymś niemożliwym, a ostatnio latałam od sklepu do sklepu w jej poszukiwaniu :D w końcu znalazłam i uwielbiam ją nosić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba koszula i bluzka z baskinką:)
    Już nie mogę się doczekać wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja szafa ostatnio bardzo ucierpiała na rzecz wszystkiego związanego ze sportem więc trzeba się w końcu wybrać na zakupy : ) Te bluzki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna to też moja ulubiona pora roku!:D ii spodnie w kwiatki śliczne! również są na mojej liście must have;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się cieszyłam na wiosnę, na długie ciepłe dni, na bieganie, ale okazało się, że w nowym semestrze wychodzę z domu rano, a wracam w nocy, no, ale trudno, zawsze jest jeszcze weekend ;).
    Takie spodnie w kwiaty mi się marzą, kiedyś sobie przypadkiem wymyśliłam, że takie chcę i teraz cały czas o nich myślę, a koszulę dżinsową mam podobną <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciuchy! Spodnie w rozmiarze 38, to także mój cel na ten rok, ale pewnie dopiero za kilka miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś wyróżniona tagiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygarnęłabym spódniczkę i dżinsową koszulę! ;) Sama poluję na białą marynarkę, dżinsową koszulę i na pewno jakąś ciekawą torbę. Reszta wyjdzie w praniu, jak to się mówi ;)
    I nawet nie wiesz, jak bardzo już chcę wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - jakaś wiosenna torba by się przydała też.

      Usuń
  11. spodnie i łososiowa bluzka:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też z niecierpliwością czekam na wiosnę, aż wróci cała energia uśpiona przez zimę, kolory i temperatura powyżej 10 stopni. Eh jak ja nie lubię zimy...;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj bardzo mi się wszystko podoba :) najbardziej koralowa bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladne modele wybralas:)
    Kiedys (no nie powiem ile lat temu) byla moda na kwiatowe wzory... Mialam takie bialo -zielone spodnie i marynarke w kwiaty... To byl prawdziwy szal... :)
    Czarna bluzka jes moim N°1
    Pozdrawiam
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  15. na te kwiaciaste spodnie to chyba tzeba mieć idealna figurę ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym mogła chcieć taką koszulkę z baskijką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciuszki świetne! Też kocham wiosnę i lato i czekam na nie z utęsknieniem:)

    OdpowiedzUsuń