poniedziałek, 11 lutego 2013

Wielkanocne wyzwanie (:

Łuhuu! W końcu mam komputer :) Wymienić trzeba było płytę główną i dysk twardy. Jest to dobra wiadomość, bo posty pojawiać się będą częściej.
Drugą fajną wiadomością, jest wyzwanie Wielkanocne, o którym możecie przeczytać na blogu Make Life Slimmer.

Zasady są proste.
Przez 50 dni wykonujemy 50 ćwiczeń. Najważniejsza jest liczba 50. Może to być 50 powtórzeń, czy też 50 minut. Ma to być forma dodatkowej aktywności, do naszego codziennego treningu. Z racji tego, że sezon biegowy rozpocznie się dla mnie lada dzień, taka forma motywacji do rozruszania się już teraz jest fantastyczna. Poza pracą i ciągłem doszkalaniem się nie robię nic innego dla siebie - przyznaję się szczerze, że dopadł mnie ćwiczeniowy opór, któremu krok po kroku kładę kres. Tłuszczyku pojawia się coraz więcej, skóra staje się mniej jędrna - to znak. Czas działać, odrzucić złe nawyki i wrócić do tego co znane i dobre ;) Wielkanocne Wyzwanie jest pierwszym z etapów mojego wielkiego come back :)






Moja aktywność na dzisiaj :
1. 50 minut spaceru
2. 50 x Bridge ( trzymając w górze 5 sekund )



Dołączycie do wyzwania (: ?

21 komentarzy:

  1. Znając mój słomiany zapał chyba bym nie wytrwała, ale tobie życzę powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkanocne wyzwania to dodatkowa mobilizacja ;)
    Jestem ZA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na jutro planuje 50 burpees a pojutrze Bridge. Wczoraj za to zrobiłam 50 przysiadów :)
    Fajne jest to wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, ja tez sie podejmuje! Od dzisiaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja (z opóźnieniem), jestem w trakcie burpees, więc raczej już nie dam rady;P A pomysł bardzo fajny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w kombeku : ) aż się chyba też dołączę do wyzwania, żeby się dodatkowo zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to wyzwanie i fajne ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Ja póki co dalej ćwiczę z Ewką. Chcę 3 miesiące poćwiczyć, a potem będę inne programy wykonywać :) Póki co miesiąc za mną i -4 cm w brzuszku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo super sprawa, podejmuję wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super!

    zapraszam też na moją akcję:
    https://www.facebook.com/events/109911919190388/

    Pozdrawiam,
    Fit
    ___________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko co to wyzwanie ma wspólnego z Wielkanocą?
    Nazwa zdecydowanie nietrafiona. W przygotowaniach do tego święta chodzi o coś zupełnie innego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podejmuję wyzwanie. ;) Dzisiaj tez wykonam bridge. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero dziś o tym przeczytałam, ale fajne wyzwanie i chyba dołączę. :) Będę kilka dni w plecy, ale liczy się chęci. Tylko muszę jeszcze ćwiczenie na dziś wymyślić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hm, ciekawe wyzwanie.
    Muszę o nim pomysleć.
    Pozdrawiam, Ka.!

    OdpowiedzUsuń