poniedziałek, 18 lutego 2013

Smaczne propozycje #1

Zaczęłam przeglądać zakładki w przeglądarce i stwierdziłam, że jest ona całkowicie zawalona linkami, do których miałam zajrzeć, ale nigdy ponownie w nie nie kliknęłam. Większość z nich to przepisy dań, które chciałabym kiedyś spróbować. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie umieszczenie zdjęć, linków na blogu :)

1. Razowe muffinki z jagodami



2. English muffins



3. Owsiane, jagodowe gofry



4. Tarta z wędzonym łososiem i serem camembert 



5. Muffinki jajeczne 



Na pierwszy ogień - muffiny jajeczne :)

19 komentarzy:

  1. O :) Takie jajeczne muffiny chyba sobie zrobię jutro na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj robię, na jutro :) zobaczymy co mi wyjdzie :P

      Usuń
  2. Właśnie noszę się z zamiarem zrobienia jakichś muffinek, bo foremki stoją i nabierają kurzu :D Te jajeczne jakoś do mnie nie przemawiają, ale jagodowe wyglądają przepysznie! Z tym że ja jagody zamienię raczej na maliny. Niestety mrożone, ale przynajmniej z własnej uprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. english muffins niesamowicie mnie kuszą, muszę się kiedyś za nie wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj pierwszy raz w życiu piekłam muffiny i pierwszą partię sknociłam :( Dopiero druga wyszła względnie dobra...Nie nadaję się do pieczenia niczego poza zapiekanką :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gofry wyglądają smakowicie. Narobiłaś mi ochoty tym postem.

    OdpowiedzUsuń
  6. No naprawdę, pyszności! :) Każda z tych potraw jest taka świeża, zdrowa i apetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie pysznie to wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę zrobić tę tartę z łososiem :q Muffinki jajeczne też wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tartę z wędzonym łosisiem tylko że ja jadłam z mozarellą :)

    Pyszne sa te twoje propozycje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Mi tez te szorty bardzo sie podobaja sa takie kolorowe i wgl ;d

      Usuń
  10. czemu kusisz mnie takimi zdjęciami jak już jest 21:20?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tarta z łososiem i serem <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa :) English muffins! Pierwszy raz się z nimi spotykam! A tarta z łososiem spowodowała, że udałam się smętnie do kuchni i musiałam stwierdzić, że nie ma w niej nic równie ciekawego :(

    OdpowiedzUsuń
  13. jajeczne muffiny to było jedno z moich ukochanych śniadań w Polsce :) Kama, ależ robisz smaka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na sam widok mam ochotę na mega deser ;)
    Super wpis.

    P.S Tak idę na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a propos muffinów - dziś lądują u mnie na oscarowym stole. Czas się szykować do zarywania nocy!

    OdpowiedzUsuń