wtorek, 26 lutego 2013

Polędwiczka wieprzowa w pomidorach - omniom.

Dzisiaj czas na przepis! Dawno nie pokazywałam Wam mojego jedzonka :)

Polędwiczki wieprzowę jadam dość często. Zazwyczaj robię warkocz polędwicy, piekę w piekarniku, zamarynowane, w towarzystwie pieczonych ziemniaczków, masełka czosnkowego i surówki. Tym razem postanowiłam przyrządzić ją w inny sposób :)

Składniki
- polędwiczka wieprzowa
- por
- puszka pomidorów krojonych
- pół czerwonej papryki
- pół marchewki
- 3 papryczki chilli suszone
- przyprawy do smaku
- łyżka oleju





Przygotowanie

Polędwiczkę kroimy, doprawiamy przyprawami według uznania (polecam paprykę, pieprz, odrobinę soli i cukru) i wrzucamy na rozgrzaną patelnię. Gdy polędwiczka się przysmaży dorzucamy pora, następnię machewkę, chilli i paprykę. Smażymy kilka minut, następnie całość zalewamy pomidorami. Gotujemy przez 30 minut. Posypujemy lubczykiem.
Podajemy z ulubionymi węglami :)




Smacznego! :)


17 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprosiłabym się do Ciebie na takie danie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na stole gości głównie kurczaczek i indyk (na milion sposobów) ♥ bo uwielbiam ich mięso i mega szybko się je przyrządza. Ale jestem pewna, że niebawem mi się znudzą ;) Polędwiczki z Twojego przepisu będą dobrą alternatywą :) Bo wygląda bardzo smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Ale smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Głodna jestem niesłychanie...i przypaliłam dzisiaj ryż :D

    Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniaaaam, polędwiczki przygotowane przez Ciebie i w taki sposób, spróbowałabym z przyjemnością
    wpraszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smacznie :) Chętnie sama przetestuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm pyszności! Kradnę przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ to wspaniale, apetycznie wygląda aż zgłodniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny i prosty przepis, na pewno w najbliższym czasie zagości na talerzu moim i mojej matuli :>

    OdpowiedzUsuń
  11. No w tym momencie mam skama żeby ta polędwiczkę zrobić jutro albo pojutrze na obiad :) Pychaaa az mi ślinka pociekła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieprzowinki nie tykam, ale za to lubię pora i cieszę się, że go jadasz, bo niewielu moich znajomych go ceni :)

    OdpowiedzUsuń