czwartek, 7 lutego 2013

Musli tak jak chcesz!

Kilka dni temu doszła do mnie tuba z musli, które skomponowałam tak jak chciałam :)
Jestem strasznie zadowolona z przesyłki.


Co wybrałam do mojej tuby?
Składnik główny



Płatki owsiane







Dodatki

Pyłek pszczeli pachnie jak łąka pełna kwiatów, ma charakterystyczny, słodkawy, lekko miodowy smak. A do tego jest bardzo cennym produktem odżywczym i leczniczym. To prawdziwa bomba witaminowa. Pyłek znajduje szczególne zastosowanie w rekonwalescencji, braku apetytu, awitaminozie, schorzeniach układu pokarmowego i wątroby.




 Jagody goji powszechnie nazywane są „owocami długowieczności” lub „czerwonymi diamentami”. Zostały uznane przez magazyn The Time za super-owoc roku.






 Nasiona nerkowca mają wielkość fasoli, swą nazwą zawdzięczają charakterystycznemu kształtowi, który przypomina nerkę. Charakteryzują się jasnokremową barwą, delikatną konsystencją i ciekawym smakiem. Orzechy nerkowca korzystnie wpływają na układ krwionośny oraz uspokajają zestresowanych. W tradycyjnej medycynie wielu krajów stosuje się je do łagodzenia stanów zapalnych.




 Morwa biała Bio. Przekąska idealna. Roślina pochodzi z Azji. Medycyna chińska mówi, że owoce morwy białej mają neutralną naturę termiczną. Stosuje się je do leczenie np. cukrzycy. Na co dzień morwę można spotkać jako składnik deserów i sałatek.






Kosmiczna malina. Produkty liofilizowane, z początku przygotowywane na potrzeby załóg kosmicznych Stanów Zjednoczonych i Związku Radzieckiego dziś coraz częściej pojawiają się na stołach. Maliny liofilizowane nie tracą swoich wartości odżywczych, zachowując barwę, kształt w 85%, aromat i smak.



  

Truskawki liofilizowane








Amarantus z miodem
Pyszne, lekkie, delikatne, słodkawe ziarenka, odpowiednie nawet dla osób na diecie bezglutenowej







Rozwiązał się problem moich śniadań. Musli jest idealne, gdy muszę zjeść rano szybki posiłek przed wyjściem do pracy - lub już na miejscu. W domu wybieram do nich mleko, w pracy zalewam jogurtem. Musli zamknięte jest w dużej tubie (1.7 l ), z której bardzo fajnie się korzysta. Nic się nie rozsypuje, nie wchodzi wilgoć, poszczególne składniki się nie sklejają. 
Jestem bardzo, bardzo zadowolona. Olbrzymią frajdę sprawiło mi wybieranie składników. Chciałabym spróbować tyle z nich, że pewnie wkrótce dokonam kolejnego zakupu :)

Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej Musli tak jak chcesz! 
 
 

32 komentarze:

  1. Ja również jestem bardzo zadowolona z tego musli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak wygląda cena przesyłki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Już u jednej znajomej o tym czytałam na blogu i to jest rewelacyjny sposób na musli :) Sama sobie go komponujesz i masz tak jak lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tuba pełna zdrowych dobroci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja ale super :D Zaciekawiłaś mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Zaraz zabieram się do stworzenia własnej tuby!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na musli :) nerkowce, goi, maliny, truskawki, morwy i amarantus uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zamówić tę tubę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna jest ta tuba oraz to, że sklep umożliwia samodzielne dobranie składników według gustu każdego klienta. :) Smacznego, Kama!

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pyłek kwiatowy musi ciekawie smakować, normalnie bym go pominęła, ale po Twoim opisie robi się całkiem fajny :)
    truskawki mmmm nawet suszone są pycha!
    trzeba skomponować takie musli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja dzisiaj zrobiłam sama prawie identyczne : ) ale sprawdzę stronę na bank.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od kilku osób już o tym słyszałam, chyba muszę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają naprawdę mega, bardzo fajne składniki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje muesli również dotarło :) Jest rewelacyjne!
    Szkoda, że koszty przesyłki powalają :/ I nie ma z kim zamówić zbiorczo...

    OdpowiedzUsuń
  15. przed chwilą zamówiłam. dałam podobne skladniki do Twoich. Jestem ciekawa co z tego bedzie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. super to musli:) też niedługo się skuszę chyba... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie przypomniałaś mi o tym, że miałam złożyć zamówienie na nowe musli :) Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna strona, moje musli się kończy i uważam, że świetną rzeczą jest komponowanie własnego musli ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba też sobie je zamówię :D :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmmmm :)
    widzę że też polubiłas mega musli

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne! Nawet nie wiedziałam, że jest taka możliwość skomponowania swojego musli :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pysznie!!! *,*
    Z pewnością niedługo też sobie zafunduję taki zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. A moja druga połowa dzisiaj zakupiła dwie paczki musli w sklepie... Zjemy to, które mamy i zamówimy ze strony, bo spodobał się nam bogaty wybór składników. :)

    OdpowiedzUsuń