wtorek, 19 lutego 2013

Muffiny jajeczne - pyszna prostota.

Swoje wypieki postanowiłam zacząć od pozycji najłatwiejszej - muffinów jajecznych :)
Nie wyszły one takie ładne jak na zdjęciu, którym się inspirowałam, przepis lekko zmodyfikowałam :)

Składniki 

6 całych jaj
3/4 papryki czerwonej
mały pęczek szczypiorku
świeżo zmielony kolorowy pieprz
jedna mała papryczka chilli
chilli w proszku
tarty ser - wybrałam mozarellę



Jajka trzepiemy jak na omlet, kroimy paprykę, papryczkę chilli i szczypiorem i dodajemy do jajek. Doprawiamy przyprawamy i przelewamy do silikonowych foremek do muffinków. Ja mam tylko 6, a materiału zostało mi jeszcze na kolejną szóśtkę albo i więcej ;)


Następnie posypujemy serem - ja nie mieszałam z jajkiem.

Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni, na 20 -25 minut.



Smaczne, lekkie, kolorowe :)
Idealne na kolację, świetne na śniadanie :)


28 komentarzy:

  1. o, jaki ciekawy i efektowny pomysł ;) w sumie to może być świetne danie na imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie to wygląda i pasuje nawet do mojej diety dzięki za fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kama zdaje się, że rozwiązałaś problem ze śniadaniem ;) Białko to to ma z jajek, a możesz wcześniej przygotować i rano na szybko zjeść :):)

    Świetne i proste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jutro planuję wszamać zanim wyjdę z domu, pierwszy raz zjem normalne śniadanie! :)

      Usuń
  4. Super przepis :) Robiłam kiedyś takie muffinki, ale robiłam tak, że na spód foremki dawałam plasterek szynki, w to wbijałam całe jajeczko, dawałam łyżeczkę jogurtu, posypywałam solą i pieprzem, a potem przykrywałam tartym serkiem :) PYSZOTA. Twoje na pewno też! Wyglądają bardzo apetycznie! :) PS. Ostatnio robiłam te moje i nie wpadłam na pomysł silikonowych papilotek :O i musiałam skrobać brytfankę... ależ niedomyślna jestem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo te Twoje też mi się podobają, nie ma takiego problemu z przekładaniem jajka do foremek :) na pewno wypróbuję :) Dziękuję!

      Usuń
    2. Proszę :) I tak fajnie żółteczko się na okrągło zapieka ^^

      Usuń
  5. o takich muffinach jeszcze nie słyszałam!
    bardzo chętnie spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, a miałam je dzisiaj zrobić... Ale co się odwlecze, to nie uciecze :D Zrobię jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny prosty przepis ja tylko odjęłabym tą papryczke chili nie lubię ostrych rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pierwsze widzę takie muffiny, zawsze kojarzył mi się ze słodkim ;D A Twoje wyglądają świetnie, pomysł super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No wygladaja bajecznie!musze sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie wyglądają, muszę wypróbować muffin w wersji wytrawnej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mega - idę w końcu kupić foremki : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Muffiny jajeczne bardzo dobry pomysł chyba się skuszę w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko się je robi, nie są wymagające i skomplikowane :)

      Usuń
  13. Prześliczne i jakie proste w wykonaniu! A jednocześnie jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł naprawdę fajnie to wygląda w smaku pewnie też jest bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre, polecam spróbować! :)

      Usuń
  15. Swietnie wygladaje te twoje muffiny :)
    juz wiem co bede jesc jutro na sniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie przed chwilą upiekłam kolejną porcję :)

      Usuń
  16. Apetycznie to wygląda! W życiu sama nie wpadłabym na taki pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A tam - bardzo ładnie wyglądają! :) Bardzo ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń