środa, 20 lutego 2013

Kawa creme brulee - deser w filiżance.

Nigdy nie sądziłam, że mogę stać się jeszcze większym smakoszem kawy. Nigdy nie sądziłam, że na jej punkcie oszaleję jeszcze bardziej. Do dnia wczorajszego, kiedy to w moje ręce trafił nowy nabytek.
Czas na herbatę to miejsce gdzie nie tylko możemy zachwycać się zapachami herbat. Wczoraj zdecydowałam się na spróbowanie tamtejszej kawy. Omniomniomniom!



Kupiona przeze mnie kawa, to świeżo zmielone ziarna Arabici Excelso.

Arabica Excelso posiada wyjątkowo łagodny i przyjemny aromat oraz delikatny, wykwintny smak o 
karmelowym charakterze. Właśnie dzięki swym walorom smakowym uznana została przez specjalistów i koneserów za jedną z najlepszych odmian kawy. Znalazło to zresztą odzwierciedlenie w jej nazwie, która z hiszpańskiego znaczy tyle co „wysublimowana” czy „wyniosła”. Jej łagodny smak sprawia, że Arabica Excelso stanowi doskonałą bazę dla produkcji kaw aromatyzowanych. To idealna kawa na każdą porę dnia.  (eherbaty.pl)



Kawa ma nie tylko cudowny zapach - śmietanka, wanilia, ale także podczas picia smak się nie zmienia. Jest równie intensywny jak zapach. Mogłabym ją pić i pić, filiżanka po filiżance. 

Polecam i zachęcam spróbować. Ale pamiętajcie - jeden łyk i po Was! :D

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam kawę, choć oczywiście staram się ją ograniczać do 2 dziennie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam taki plan, ale wstając o 5.00 mój dzień składa się z trzech kaw :)

      Usuń
  2. O rany, szaleję na punkcie tej kawy <3 Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm :) muszę kiedyś kupić sobie jakąś smakową kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest przepyszniutka i nie taka mocna :)

      Usuń
  4. Polecam "Pożegnanie z Afryką" też mają genialne kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeglądam stronę, mają bardzo bogatą ofertę.

      Usuń
  5. Nie kuś, w mojej szafce ledwie mieści się już mój mały arsenał herbat i kaw :D Kolejnego przybysza może nie przetrwać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kawy nie pije(czasem tylko latte), ale na to miałabym ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno pięknie pachnie;0

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kooooooooooooooooooooooooocham takie kawy!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w domu kilka (jak nie kilkanaście rodzajów kaw), bo lubię zmieniać smaki i móc zależnie od nastroju wybierać inną kawę. Z czasem jednak stwierdzam , że mniej lubię kawy aromatyzowane. W tym przypadku wolałabym np wypić samą kawę po zjedzeniu deseru crème brûlée (bo to mój ulubiony i najlepszy na świecie deser).
    Pozdrawiam Nika

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie lubię kawę. Kiedyś próbowałam ją trochę ograniczać, ale skończyło się na ciągłym niezadowoleniu. Czułam, że 'czegoś' mi brakuje popołudniami. Kawa jest przepyszna.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kawę, a taka świeżo mielona musi być pyszna... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sobie zaraz strzele przed snem taki specyfik :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj, creme brulee to moja słabość... Obczaję, czy w Krakowie mają sklep. Koniecznie. Sprzedają tylko mieloną czy również w ziarenkach?

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo że odstawiłam kawę, na coś takiego na bank bym się skusiła. chociaż ostatnio namiętnie upijam się różnymi herbami, ale kto wie : D

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam tiramisu, malibu oraz orzech/wanilia;) też przepadłam zupełnie;))
    jednak ten creme jako jedyny z wypróbowanych przeze mnie kaw, niestety mi nie posmakował;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, ta godzina a Ty swoim postem narobiłaś mi ochoty na kawę. I to koniecznie NA TĄ kawę. Motyla noga, skąd ja ją wezmę o czwartej nad ranem;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi ciekawie ale ja jestem fanką czarnej kawy bez dodatków polepszających :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od roku jestem zakochana w kawach smakowych:) Moje ulubione to waniliowa i orzechowa Douwe Egberts.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham kawę .............a tej nie piłam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka tygodni temu trafiłam na twojego bloga. Przejrzałam już chyba wszystkie wpisy! jesteś uzależniająca wchodzę tutaj codziennie! Inspirujesz mnie do zdrowego trybu życia:) dla mnie najtrudniejsze jest się zatrzymać często w weekend zjem coś słodkiego i wtedy nie powiem sobie STOP tylko mówie aaaa teraz to już przepadło i objadam się na maxa! Zaglądam tutaj codziennie! Dziękuje bardzo za tego bloga!
    Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki takim osobom jak Tym, dzięki takim wpisom chce się robić to co się robi. Jest mi niezmiernie miło ;*

      Usuń
    2. a dziś poszłam za twoim przykładem i zaopatrzyłam się w kawkę crem brulee:)

      Usuń
  22. http://moja-przyjaciolka-proana.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ajjj, jestem zachwycona. Zapisuję nazwę i lecę kupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam kiedyś od koleżanki kawę o tym smaku. Była przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybym piła kawę to na pewno bym sobie taką kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mmmm kawcia na pewno smakuje niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ZWARIOWAŁAM! Jestem kawowym świrem absolutnym, bawię się ekspresami, kafetierkami, młynkami i takimi innymi... już sobie wybrażam jak bosko musi pachnieć ta kawa! A jak smakować! :D chyba muszę takiej poszukać w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jedziemy jedziemy ! Damy radę :)

    ;*

    OdpowiedzUsuń