wtorek, 1 stycznia 2013

2o13.

Rok 2012 był przełomowym rokiem. To na pewno. 1 stycznia postanowiłam zacząć wprowadzać zmiany, które miały diametralnie odmienić moje życie. Czy się udało? W jakimś stopniu na pewno tak. Czy to był rok udany? Ciężko jednoznacznie stwierdzić i pewnie sprawi się zwrot to zależy.

W 2012 obroniłam się i zostałam magistrem psychologii, znalazłam pracę.
Schudam 10 kilogramów i utrzymałam wagę.
Kilka razy zmieniałam miejsce zamieszkania, by w rezultacie, na dłuższy czas wrócić do punktu wyjścia.
Straciłam przyjaciół, odnowiłam starą znajomość, poznałam nowych ludzi. Moje najbliższe otoczenie się zmieniło, jednocześnie różne wartości uległy zmianie, nagle okazało się co jest w yciu ważne.

Nie chcę analizować, zastanawiać się w jaki sposób zawiodłam, co mogłam a czego nie zrobiłam.
Nowy Rok. I niech tak już zostanie.

Plany na rok 2013?

=> dokształcać się czytająć książki naukowe
=> stworzyć własny,indywidualny plan terapii
=> przeczytać 100 książek
=> kupić samochód
=> jeść zdrowo i dużo się ruszać
=> schudnąć, max. 10 kilogramów i utrzymać wagę

Ponadto stworzyłam plan aktywności fizycznej.

* spacerowy styczeń
* luty na pływalni
* marzec z siłownią
* pięć miesięcy z bieganiem - kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień
* rowerowy wrzesień
* spacerowy październik
* listopad z siłownią
* grudniowa medytacja

Do tego dochodzą mini plany, mini marzenia o których na razie boję się głośno mówić. Mam zamiar realizować także liste 101 in 1001.

W 2013 roku życzę sobie i Wam, aby był to rok udany. Dużo szczęścia, radości, miłości.

20 komentarzy:

  1. Dziękuję i Tobie życzę samych dobrych rzeczy. Dużo udało Ci się osiągnąć, a kolejny rok może być tylko lepszy. Plan aktywności fizycznej jest świetny - mnie grudzień/styczeń/luty mija i będzie mijać w dużej części na lodowisku ♥. Polecam gorąco. Świetna sprawa, żeby odczarować sobie zimę, a jednak poruszać się co nieco. PS. 10 kilogramów to super wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten plan aktywności :D Nie będziesz się nudzić :)
    Życzę dużo zdrowia przede wszystkim, wiesz dlaczego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. plan aktywności fizycznej bardzo mi się podoba :)
    ogólnie plany na ten rok masz fajne - życzę wytrwałości:))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dużo dokonałaś w minionym roku;) życze równie wielu sukcesów w 2013;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo Radości i Szczęścia w Nowym Roku.
    A plan aktywności jest wspaniały :) Bardzo mi się podoba: może sama coś podobnego stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci tych 10 kg i wytrwałości!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te tematyczne miesiące :) Chyba podchwycę ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za zrealizowanie planów i marzeń :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten plan aktywności fizycznej, muszę go od Ciebie zgapić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz dość inspirujące wyzwania i plany na ten rok :)
    Pewnie sporo osób je od ciebie ściągnie, co powinno cię ucieszyć!
    Powodzenia i wytrwałości!
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  11. ale sobie fajnie miesiące rozplanowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia :) i podoba mi się Twój plan aktywności fizycznej.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kama, zdrowia w tym Nowy Roku, żeby udało się zrealizować wszystkie te plany, o których piszesz i te mini plany, o których nawet głośno boisz się mówić :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny plan aktywności na kolejne miesiące, podoba mi się różnorodność. Ostatnio stałam się fanką spacerów dzięki chodzeniu z wózkiem i córeczką. Może i nie jest to tak męczące jak typowe ćwiczenia, ale daje dużo radości mnie i maluszkowi. :)
    sporo schudłaś, gratuluję, mam nadzieję, że za rok będę mogła o sobie napisać tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że wybrałaś moje najmniej ulubione miesiące na bieganie podczas których najchętniej bym nie wychodziła z domu a buty do biegania w zeszłym roku przeleżały wtedy w kącie : P Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z tym podziałem na miesiące! Często jest dylemat jak ułożyć i rozplanować treningi w ciągu tygodnia. Chyba to od Ciebie ściągnę ;) pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z podziałem aktywności, bardzo mi się podoba!
    Łał jakie sukcesy w 2012 roku! Powodzenia i w tym :*

    OdpowiedzUsuń
  18. 3mam kciuki za spełnienie tych postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, Ty masz zawsze wszystko świetnie obmyślane i zaplanowane :* Trzymam kciuki by się wszystko udało :) I .. szczęśliwego 2013 :*

    OdpowiedzUsuń