piątek, 21 grudnia 2012

Święta Handmade

Jak tam Wasze przygotowania do Świąt?
U mnie dopiero cała zabawa się zaczyna.
Dzisiaj dalsza część dekorowania pierników, pieczenie keksa i lepienie pierogów.
Jutro prezenty, ubieranie choinki i ponowne lepienie bałwana.
Jak dobrze, że już jest weekend :)

W tym roku nie udało mi się wykonać wszystkich zaplanowanych ozdób świątecznych. Ale myślę, że przygotowania do nastęonych Świąt zacznę już w listopadzie i zdążę ze wszystkim na czas.
Po pierwsze chcę aby moją choinkę ozdabiały bombki hand made, coś takiego jak ta na zdjęciu poniżej.
 
nie wiem czemu nie chce mi się zdjęcie przekręcić -__-

 
 
 

Bombka wykonana jest z kordonku i dostałam ją w prezencie od przyjaciółki. Jestem totalnie napalona na tego typu ręczne robótki i za rok stanę na wysokości zadania i takie cudeńka pojawią się u mnie w domu :) Póki co na choincę zawisną kupione gwiazdeczki robione na szydełku przez znajomą :)
 
Żeby było weselej dołączę do nich bombki wykonane ze wstążki i bombki z cekinów :)) Pierwszą próbę zaplanowałam na pierwszy Dzień Świąt, może coś uda mi się stworzyć jeszcze w tym roku :)
 





Ja ponadizewałam póki co goździkami pomarańcze - piękny zapach unosi się w domu :)


Mam jeszcze makaronowy świecznik :)


I ulubioną szyszkową choinkę :)


A Wy robiłście własnoręcznie jakieś ozdoby świąteczne?

22 komentarze:

  1. Jakie cuda :) Domowej roboty ozdoby czasami przebijają nawet te z najlepszych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama zrobiła identyczne bombki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam szyszkową choinkę, ale nie robiłam jej, tylko kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądałam od miesiąca świąteczne zdjęcia na pintereśćie :)
    No i otrzymałam właśnie taką piekną wstążkową bombkę od moich uczniów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię domowe ozdoby, dodają uroku :) Sama dzisiaj robiłam gwiazki z papieru, zajęło mi to całe popołudnie. Pozdrawiam i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te bombki z cekinów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA ROBOLAM...oglosilam nawet na moim blogu swiateczny tydzien-inspiracje dla domu

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam całą choinkę w ozdobach z kolorowego papieru - mam w domu zręcznego przedszkolaka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. w tym roku kompletnie brak mi energii do wykonywania czegokolwiek własnoręcznie, nie wiem dlaczego tak się dzieje
    w sumie bardziej skupiam się na gotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite :) ja w tymroku ograniczam się do pierników!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tych własnoręcznie robionych ozdób u Ciebie :)
    Ja niestety w tym roku kompletnie nie miałam na czasu na takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne ozdoby. masz talent! :)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne! ja mam niestety dwie lewe ręce i kompletnie mi nie wychodzą tego typu rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej.Mam do was taka prośbę. Prowadzę bloga kulinarnego,ale nie takiego zwykłego. Założyłam blog kulinarny też po to,żeby wyjść z Pro Any.
    Licze,że wpadniecie do mnie i będziecie mnie wspierać ;)

    To adres mojego bloga- http://lekko-pysznie-i-zdrowo.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  15. w tamtym roku robiłam kartki świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, że Ci się chce! Ja zaplanowałam sobie masę rzeczy do wykonania przed świętami, a skończyło się na zrobieniu pierników, bo do wszelkich ozdób zabrakło mi ambicji. Za to moja siostra produkuje za nas dwie i nie mogę wyjść z podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej :) ale świątecznie! U mnie niestety nie jest tak "na bogato" jak u Ciebie... ;) w sensie, że zabrakło chęci, a lenistwo wzięło górę. JEDNAK :) zaliczyłam chyba z 4 rzuty pierniczków, które porozdawałam w prezencie w przepięknych, ręcznie robionych opakowaniach, nad którymi wszyscy się rozpływali :) a użyłam tylko szarego papieru i ozdóbek do scrapbookingu. Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te ozdoby. Mi najbardziej podoba się chyba świecznik z makaronu ;)

    OdpowiedzUsuń