niedziela, 23 grudnia 2012

Przed Wigilią. Atmosfera Świąt.

W blasku świec cały dom.
Od rana cichutkie krzątanie się po domu.
Zapach świeżo ubanej choinki i świątecznych wypieków zwiastują, że to już niedługo.
Świąteczna atmosfera udziela się wszystkim. Ludzie na ulicy częściej się uśmiechają - nawet w tym szale zakupów. Każdy stara się być lepszym człowiekiem. Postarajmy się nie tylko dziś i jutro, starajmy się cały czas.

To już jutro. Ten dzień troszkę niszczy mi wizja spędzenia go do 15.00 w pracy, ale cóż. Takie uroki bycia świeżynką ;)

Wieczorami mój pokój jest oazą spokoju. Miejscem gdzie ładuję akululatory, gdzie odpoczywam i raduję się ciepłem, urokliwym klimatem.





Z choinką było kilka problemów. Jest jakaś niesforna, dwa razy już się przewróciła. Na szczęście raz została złapana w locie, a przy drugim upadku pobiło się tylko trochę bombek.







W oknach zawitały świecidełka.


 
A po długim spacerze w temperaturze -14 stopni ciepła waniliowa herbata i soczysty owoc.
 
 
 
 
A żeby zima się tak nie dłużyła, troszkę egzotyki :)
 

Z tego miejsca pragnę Wam życzyć rodzinnych, spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia.

21 komentarzy:

  1. wzajemnie, pięknych i wesołych świat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, klimatyczne zdjęcia :) Wesołych Świąt Kama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie u Ciebie ! :)
    Wesołych Świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie w pokoju u Ciebie! :) i choinka taka kolorowa :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt :)
    P.S. Spojrzałam na "egzotykę" i od razu zobaczyłam kocią buzię :D - chyba mam jakieś zboczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie opisałaś tę świąteczną atmosferę... :)

    Życzę wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz śliczni kubek;)
    Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te poduszki z ikei, ich wzor jest piekny!

    Radosnych :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt Kochana ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj ile ja bym dała za spacer przy 14stopniowym mrozie! Oddam trochę deszczu....
    A później taka pyszna herbatka :)
    Wesołych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że u Ciebie w domu klimat świąteczny zagościł na dobre.
    Też Ci życzę pogodnych i radosnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ozdoby ;)

    Wesołych świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ozdoby i...żywa choinka <3 Ja niestety mam sztuczną, a szkoda, żywa tak pięknie pachnie :)
    Tobie również miłych, rodzinnych, spokojnych Świąt z trafionymi prezentami i pysznym jedzonkiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak u ciebie pieknie
    Swieta na calego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja w tym roku też się przewróciła :)
    jakaś felerna jest i łysa, bo ma tylko kilka gałązek :p

    OdpowiedzUsuń