niedziela, 18 listopada 2012

Mój zdjęciowy mix i informacja o tygodniu nepalskim.

I już koniec weekendu, kiedy ten czas zleciał?
Dzisiaj przygotowałam luźniejszy wpis, ale zanim do niego przejdę - krótkie ogłoszenie.
Na blogu Śliwki robaczywki trwa MYDLANY TYDZIEŃ NEPALSKI.

Codziennie będą pojawiać się nowe mydełka, które możecie wygrać i testować. Zachęcam do odwiedzenia bloga i do wzięcia udziału w konkursach Może Wam się powiedzie?

Poniżej kilka migawek z mojego ostatniego tygodnia. Enjoy!:)


ulubione zestawy śniadaniowe
ulubione przystawki i przekąski
umilacze czasu
poprawiacze humoru - Spa, piesek i zakupy
książka, nauka i przegląd prasy
Planuję ramkowy kącik ! :) Zbieram więc ramki, zbieram i niebawem zacznę tworzyć!                            

z miłości do muffinów.
obiad na spontanie - pierwszy raz zrobiłam dressing miodowo-musztardowy - tylko na bazie miodu i musztardy, bez żadnych innych dodatków.
ramkowa inspiracja znaleziona na pintereście.

Po wieczornym spacerze siedzę z termoforem i kubkiem herbaty. Czekam na półfinałowy odcinek Master Chef'a. A wieczorem Rodzinka.pl - wkręciłam się niesamowicie, niedługo skończę pierwszy sezon. A już jutro poniedziałek....

29 komentarzy:

  1. Kama, Ty jesteś śliczna kobitka ;*
    Zdjęcie w maseczce- bezcenne ;)
    PS masz gdzieś przepis na blogu na tą sałatkę z sosem musztardowo-miodowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam przepisu, ale mogę go tutaj podać, bo nie jest w ogóle skomplikowany. Kroisz warzywa na które masz ochotę - u mnie papryka, cebula czerwona, ogórek. Dodaje pół łyżki miodu i łyżkę musztardy. Wszystko bajdasz :) A to co u mnie na talerzu jeszcze jest to 40 gramów makaronu ryżowego - niestety biały i łosoś wędzony.

      Usuń
  2. świetne migawki :)
    ta ramkowa inspiracja <3 chcę taką w swoim pokoju! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawdopodobnie nie zrobię serca, ale coś wymyślę :)

      Usuń
  3. Bardzo lubie takie fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny wpis:) prosze o takich wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tą fazą ramkową, to jakbym siebie widziała. Swego czasu miałam w domu całą ścianę w zdjęciach.. :) to moja druga miłość po sporcie. :)

    wiesz co mi pierwsze przyszło na myśl jak zobaczyłam fotkę w maseczce? Ładne masz zęby! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) 2 lata nosiłam aparat... i miałam trochę problemów z zębami już po zdjęciu i co pół roku muszę odwiedzać higienistkę, ale już się z tym pogodziłam :)

      Usuń
  6. O tak, czas leci nieubłaganie... Fajne zdjęcia :D Ostatnie podoba mi się najbardziej i jeszcze to z pomidorami, mozzarella i czerwoną cebulą. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty masz piekne ząbki :) i spirulina idealnie podbija ich biel ;D

    podobaja mi sie bardzo takie notki, ale totalnie zapominam pstrykac zdjec zeby tak je potem pozbierac do kupy...

    OdpowiedzUsuń
  8. śnadania pyszne :)
    i widzę że nie tylko ja lubie spiruline ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetyczne zdjęcia! Śliczne kolczyki :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladny lakier na paznokciach:D
    Dawaj jakies nowe przepisy na muffiny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałam w konkursie całą książkę, mogę porobić fotki i Ci wysłać :) Jakie smaki Cię interesują :D ?

      Usuń
  12. Fajne migawki, lubię takie :D Muffinki też uwielbiam ;) I mam masę przepisów na nie, tylko kiedy to wszystko wypróbować O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobimy jakieś grudniowe weekendy muffinkowe :D ?

      Usuń
  13. Bardzo lubię tego typu posty :) Pyszne jedzonko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ta ramkowa inspiracja jest boska :D fajne migawki z życia, smacznego jedzonko i książki!!! :D no i ładna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno zmienie styl odzywiania i to bardzo. Oczywiscie duuuzo cwiczen do tego. Mam zamiar zaczac cwiczyc z Jillian plus hula hop do tego, zajecia fitness w klubie i program '100 pompek' i moze czasami jakies bieganie i basen no i jeszcze brzuszki by sie przydaly. Jak teraz tak to pisze to jakos duzo tego ;) ale dam rade! Musze skoro chce schudnac ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te ramki - mi się marzy klata schodowa z ramkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo jak ja uwielbiam ładne zdjęcia jedzenia! Śniadanka wyglądają przepysznie, aż mam ochotę zjeść! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. czyżby spirulinka na buzi? ;) Twoje śniadaniowe propozycje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie pyszności na tapecie mmmmmm
    ale Ty ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog, ale się wciągnęłam:)
    Pyszności u Ciebie i słodka ta Twoja psina:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzuciły mi w oczy charaktery :) P.S. Ależ Ty masz równiusieńkie zęby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja patrzę na te fotki z jedzeniem to mam od razu wyrzuty sumienia, że jak tak mniej zdrowo ostatnio się odżywiam ;))

    OdpowiedzUsuń