piątek, 2 listopada 2012

Listopad.

Dzisiejszy dzień - pełen refleksji. Żal. Smutek.
Myśli krążyły w okół przemijania.
Serce przepełnia tęsknota za bliskimi. Wracają wspomnienia. Przyjemne chwile, które już nie wrócą.
Na cmentarzu mocno zmarzłam. Mam nadzieję, że nie będę chora. Choć czuję się mocno rozpalona.

Moje podgrzewacze moją nowe domki i mam nowe książki na jesienne wieczory.


Dzisiaj odpuściłam ćwiczenia i dietę.
Za to spotkałam się z przyjaciółmi. Było wino. Był śmiech. I znów tęsknota. Więcej takich wieczorów poproszę.

20 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu można sobie odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś piękną dziewczyną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podgrzewacze mają cudowne domki! czasem trzeba odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. można na Ciebie patrzeć cały czas :*
    i strasznie podobają mi się Twoje okulary, może w grudniu w końcu ruszę się do okulisty i coś sobie wybiorę, bo już 2 lata jakoś zwlekam z wizytą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ładnie wyglądasz :)))

    widzę, że u Ciebie króluje Sparks ;) nigfdy nic nie czytałam, ale Pamiętnik w wersji filmowej uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karykatura na scianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne domki ;)Lubię książki Sparksa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czytam 'I wciąż ją kocham' Sparksa ;)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podgrzewacze pięknie wyglądają z środkiem w ciemności ;-) w ogóle inaczej niż jak na pierwszym zdjęciu, najwidoczniej wyobraźni nie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne ' domki ' dla podgrzewaczy :) bardzo mi sie podobają, śliczne ;) Uwielbiam świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno, promieniejesz! :D
    Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam książki Sparksa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne te "domki", też uwielbiam książki sparksa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tych co teraz czytam, zostało mi chyba 5 tego autora. Powtarzalny, ckliwy i patetyczny, ale i tak go lubię :)

      Usuń
  14. o, też ostatnio słyszałam o sparksie, może sobie skombinuję : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od Anioła Stróża - bardzo, bardzo fajna :)

      Usuń
  15. Takie dni wytchnienia są potrzebne:) dzięki nim mamy więcej sił do dalszego działnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że też lubisz Sparksa ;) Genialny pisarz. Podgrzewacze śliczne

    OdpowiedzUsuń