środa, 7 listopada 2012

Liebster Blog - odpowiadam i pytania stawiam.

Zostałam nominowana przez Ewelinę i Bełchatowiankę do kolejnej zabawy, dzięki której możemy się bliżej poznać.

Pytania od Eweliny
 1. Zdarzyło się kiedyś coś takiego, że chciałabyś cofnąć czas?
Myślę, że każdy po  jakimś czasie, gdy ma możliwość zastanowienia się nad swoją przeszłością znajduję rzecz z której nie jest dumna. Czy chciałabym to cofnąć? Raczej nie. Doświadczenie życiowe uważam za niezmiernie potrzebne. Być może gdyby nie wydarzyło się w przeszłości COŚ, nie mogłabym być w tym miejscu gdzie jestem teraz.  
2. Gdybyś miała być zwierzakiem, to którym byś chciała być?
Zawsze fascynowały mnie zwierzęta z rodziny kotowatych. Więc z chęcią pobyłabym panterką albo gepardzicą :) 
3. Ile miałaś lat, gdy przeżyłaś pierwszy pocałunek ;)?
Nie pamiętam, ale była to chyba szkoła podstawowa :) 
4. Masz darmowy karnet do SPA. Na jakie zabiegi się zdecydujesz?
Peeling solny, gruboziarnisty, mleczna kąpiel w kapsule  i klasyczny masaż pleców.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham wszystkiego po trochu, jednak najbliższy jest mi rock. Obecnie jaram się twórczością zespołu Tune.  
6. Masz możliwość skorzystania z operacji plastycznej, lub po prostu jakiegoś liftingu typu botoks itp. Na jaki zabieg byś się zdecydowała?
Poprawiłabym trochę usta i może powiększyła biust. 
7. Twój największy dietetyczny grzech/ największa pokusa i bomba kaloryczna?
Słone przekąski, a ostatnio lody i alkohol.
8. Twój znak zodiaku?
Ryby :) 
9. Czego chciałabyś się nauczyć?
Sztuki fotografowania, robienia na drutach, języka francuskiego, piec ciasta bez zakalców, szybkiego czytania. 
10. Uważasz się za mądrego i dobrego człowieka?
Tak. 
11. Jakie komentarze do Twoich postów denerwują Cię i demotywują najbardziej?
Hejka! Ale fajny blog, wpadnij do mnie! 
 
 
Pytania od Bełchatowianki
1. Czy Twoim zdaniem istnieje przyjaźń damsko-męska?
Kiedyś w to na prawdę wierzyłam. Dorosłość zweryfikowała rzeczywistość. Moi znajomi z takich przyjaźni albo stawali się małżeństwem, albo zaczęli się nienawidzić - tak też zakończyła się moja przyjaźń. 
2. Czy byłaś na cmentarzu o północy?
Nie. 
3. Figi czy stringi?
Figi
4. Sprzątanie czy gotowanie?
Zdecydowanie gotowanie
5. Dziecko czy kariera?
Dziecko
6. Jesteś domatorką czy lanserką?
Domatorką
7. Na co najpierw zwracasz uwagę u kobiety - na twarz czy sylwetkę?
Na paznokcie :)
8. Auto czy komunikacja miejska?
Spacerowanie, zdecydowanie :)
9. Blog czy facebook?
Blog
10. Moda czy wygoda?
Wygoda
11. Surówki czy sałatki?
Sałatki
 
Nominuję: Tygryska, Jeu, Paulinę, Niebiesko-Szarą, Marie, Karolę, Słodki miód, Cellulitkę, Gosię z Wrocławia 
 
Moje pytania
1. Jaką bajkę z dzieciństwa lubisz najbardziej?
2. Gdybyś była filmem to jakim?
3. Czy masz jakiegoś zwierzaka?
4. Kobieta która Cię inspiruje to...?
5. Jedna z szalonych rzeczy, którą chciałabyś zrobić przed śmiercią?
6. Wymarzona podróż?
7. Czy lubisz polską kuchnię? Jaką potrawę najbardziej?
8. Czy naleciałości z zachodu (Halloween,Walentynki, Baby Shower) uważasz za coś fajnego czy całkowicie zbędnego?
9. Kim chciałaś zostać gdy byłaś dzieckiem?
10. Zapach który ma działanie przenoszenia Cię w czasie?
11. Ulubiona książka?


12 komentarzy:

  1. Lubie ten Tag :)

    Pozdrawiam

    Agga

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z takimi luuźnymi pytaniami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, dziękuję za tag :) Muszę go wkomponować w moje posty :D

    Na sporo tych Twoich pytań odpowiedziałabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marie czyli ze ja...? :) Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za otagowanie :)

    ale powiększanie biustu fe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! Ale fajny blog, wpadnij do mnie! ;) Żartuję oczywiście ;) Zaglądam do Ciebie od jakiegoś tygodnia i już prawie całego bloga przeczytałam ;) Zdecydowanie inspirujesz do zmian- tych pozytywnych :) Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam podobne zdanie w kwestii przyjaźni damsko- męskiej. Istnieje do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo Gosia z Wrocławia to ja? :D Ale fajnie :D

    OdpowiedzUsuń