wtorek, 27 listopada 2012

Fitmotywacja w ramce :)

 Miałam problemy z dodaniem zdjęć i wpisu na bloga. Skorzystałam z komputera Rafała i jakimś cudem zdjęcia się ładują. Blogger sobie dzisiaj ze mną pogrywa :)

Wstałam  dzisiaj z łóżka i siedziałam. Nie było mleka,nie było porannej kawy. W dniu dzisiejszym mój leń był tak mocno zaktywizowany, że nie pozwalał mi nawet na zaparzenie zielonej herbaty. Siłą trzymał mnie na łóżku, grożąc, krzycząc i marudząc. Mówił też coś o tym, że w poniedziałek wyjeżdża na jakiś czas. To dobrze. Ale będzie mi go troszkę brakowało, w końcu fajna z nas para (:

W ramach dodatkowej motywacji, postanowiłam zrobić element dekoracyjny do mojego pokoju. Lubię różne pierdółki, obrazki, ramki do zdjęć, figurki etc. I choć parapet mam niemalże w całości zajęty przez doniczki, wygospodarowałam ciut miejsca na fit inspirację :)

Ramki zakupiłam jakiś czas temu w Pepco. Obrazki znalazłam w sieci :)



Czasami dobrze jest się zdrzemnąć. Ja wybieram się na drzemkę zwłaszcza wtedy gdy coś bardzo mnie denerwuje lub przytłacza.
Druga ramka ma mi przypominać o tym, żebym się nie poddawała. Żebym usiadła, zaczerpnęła powietrza i nie oceniała się zbyt surowo. To, że nie ma dzisiaj efektów, nie znaczy, że nie będzie ich za miesiąc. Więc uspokój się, rób swoje a osiągniesz to czego chcesz :)

Macie w zasięgu wzroku fitmotywację? :)

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :)

    Sama zrobiłam ostatnio podobną ramkę - motywacyjna :)

    Pozdrawiam

    Agga

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś kreatywną babką :))) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehhe dzięki :) Tylko wydrukowałam i wsadziłam w ramkę :)

      Usuń
  3. Też takie sobie przygotowałam, tylko teraz muszę ramkę zakupić ;) No i mam inne napisy.

    Bardzo ładnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pokarzesz swoje ramki :)

      Usuń
  4. dobry pomysł, chyba zgapię, mogę? :D
    w rodzinnym domu mam na tablicy korkowej jakieś cytaty, a w szczecinie na ścianie wisi tylko cytat Iversona z serii rbk "I am what I am" no i grafik zajęć na siłowni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj! I pokarz co zrobiłaś u siebie :)

      Usuń
  5. Też mam swoje motywacje na tablicy :):) Uśmiecham się jak na nie patrzę, więc działają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak mam moja fitmotywacje w ramce na scianie - zdjecie z wakacji jak mialam 18 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie nad czymś podobnym ostatnio myślałam:)

    db myśl:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam... W sumie tak sobie myślę, że przydałoby się coś pozytywnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem na czym polega fenomen keep calm, ale chyba na prostocie :) Uwielbiam ten motyw i sama chętnie patrzyłabym na taki w swoim pokoju codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilkanaście takich plakatów, niektóre bawią do łez :) Będę wymieniać od czasu do czasu :)

      Usuń
  10. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i już wiem, że wciągam się na dłużej, pierwsza stronę już pochłonęłam i przypuszczam, że zabaluję tu do północy :) Cieszę się, że zostawiłaś komentarz na moim blogu bo dzięki temu mogłam trafić w tak świetne miejsce ;) Idea 101 na 1001 bardzo przypadła mi do gustu, chyba sama wdrożę coś takiego.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, dziękuję za miłe słowa :) Może znajdziesz coś co Cię zainteresuje :)

      Usuń
  11. Ale fajny pomysł :P
    Ja miałam nad biurkiem kartkę z napisem coś "odchudzamy się" "jestes gruba" czy cos takiego :D Nawet nie pamiętam- tak zwracałam na to uwagę :D Wywaliłam to jakis czas temu i zrezygnowałam z takiej motywacji- jesli tobie jednak pomaga to gratuluje ;) I fajna ozdoba :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja drukuje sobie zdjęcia, thinspiracje i wieszam sobie w różnych miejscach w pokoju ;) ale fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiłam to samo, mam w kuchni ramkę z napisem 'if you want breakfast in bed - sleep in the kitchen' :)

    a dlaczego obrazki są krzywo ustawione w ramkach?! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sposób na motywację z tymi ramkami :) Ja na lodówce mam zdjęcia tego typu napisów oraz zdrowe pomysły na śniadanie czy też które orzechy, owoce zawierają jakie witaminy.

    Ps. Pozdrowienia dla kota :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rano wstaniesz, spojrzysz na ramki i już będziesz zmotywowana. Tylko zmieniaj je co jakiś czas, żebyś się nie znudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry pomysł, takie motywujące słowa wokól! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. madrze powiedziane, nie ma co sie poddawac, trzeba robic swoje. dzielnie walczyc każdego dnia o lepsze jutro :) ja co prawda ramki nie mam, ale mam na pulpicie komputera biegacza - biegnie po plaży, optymistycznie i kolorowo. lubię jak mnie codziennie wita :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie "nap" kończy się zawsze 2 godzinnym snem, więc wolę nie ryzykować :D a z ramkami fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysl :) podkradne go :)

    OdpowiedzUsuń