środa, 24 października 2012

Wyniki konkursu!

Bardzo, bardzo Wam dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :)
Wszystkie Wasze odpowiedzi były bardzo ciekawe i czasami mieliśmy dylemat w podjęciu decyzji. Razem z czwórką osób z zespołu VivaLide wybraliśmy trójkę zwycięzców :)

1. Pani Hanna Matczak 
2. Milu
3. Tygrysek

Dziewczyny, proszę Was o przesłanie adresu do wysyłki nagród na mojego maila :)
Zwyciężczyniom gratuluję.
Mam nadzieję, że innym osobom uda się przy innej okazji.
Pozdrawiamy kokosowo ! :)
Kama i zespół VivaLife



PS. Późnym wieczorem pojawi się drugi wpis - u mnie kolejna rewolucja... :)

14 komentarzy:

  1. Ale się cieszę :D Dzięki, dzięki, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj szkoda, straszną miałam ochotę na tą wodę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A zabierasz na tę wyspę z palemką? Jak ja marzę o takich klimatach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję a sama baaaardzo się cieszę. :) adres już przesyłam

    PS. Cóż znów za rewolucja???

    OdpowiedzUsuń
  5. My pragniemy raz jeszcze podziękować wszystkim za udział w konkursie - mieliśmy przez 2 dni burzę w naszej kokosowej ekipie, gdyż trzeba było z wielu naprawdę ciekawych propozycji wybrać te trzy najciekawsze, a dodatkowo zgodzić się w typach jeszcze z Kamą ;)

    Było ciężko, ale udało się! :) Ze zwycięzcami skontaktujemy się mailowo :)
    I co?! :) Do następnego spotkania kochani... bo jeszcze o nas usłyszycie! ;)

    OdpowiedzUsuń