poniedziałek, 8 października 2012

Tag: Kocham jesień.

Bardzo lubię TAG'i dzięki którym mam możliwość powiedzenia coś więcej o sobie a także mogę dowiedzieć się czegoś nowego o blogerkach. Jakby nie było tworzymy blogowy półświatek, w głowie powstaje pomysł na organizację zjazdu fit blogerek.

Nika z blogu Liliowy Zakątek otagowała mnie i z radością przystępuję do zabawy :)


1. Ulubiony produkt do ust na jesień?

Właśnie jesienią w ruch idą wszelkie balsamy nawilżające do ust. Ciężko jest mi się zdecydować na jeden produkt. Bardzo lubię fuksjową i pomarańczową szminkę z Rimmela. Jeśli chodzi o pielęgnację lubię pomadki Nivea, Smackersy ( w tej chwili używam waty cukrowej) i miodziki Oriflame. Ale jeśli miałabym postawić tylko na jeden produkt to wybieram naturalnego Carmex'a.

2. Ulubiony jesienny lakier do paznokci?
Lubię kolory ziemiste, nude, szarości i wszelkie odcienie pomarańczowego.

3. Ulubiony jesienny napój?
Zdecydowanie kubek gorącej, zielonej herbaty.

4. Ulubiony jesienny zapach/świeca/ perfumy?
Na stronie Candle Room, znalazłam wosk zapachowy idealny na jesienne wieczory. Honey & Spice to moja zapachowa jesień.

5. Ulubiony szal,chusta etc?
Nie znoszę nosić chust, szalików itd. Akceptuję jedynie apaszki. Dlatego dopiero zimą sięgam po ciepłe szaliki.

6. Ulubiona zmiana w przyrodzie?
Pewnie nie będę oryginalna. Masakryczna ilość ciepłych barw - różnokolorowe drzewa, liście.

7. Ulubiony horror ,film o duchach, film na Halloween?
Nie znoszę horrorów. W kinie wrzeszczę, w domu siedzę pod kocem patrząc jednym okiem i później nie mogę spać. Krwawe sieczki jednak mnie śmieszą i rozpierducha piłą mechaniczną jakoś mnie nie rusza. Jesień to nowy sezony moich ulubionych seriali - więc to je lubię najbardziej. Dzisiaj pierwszy odcinek szóstego sezonu Gossip Girl !

8. Ulubiony jesienny owoc/potrawa?
Z owoców najbardziej lubię jabłko. Potrawy nie mam ulubionej, ale leczo mi się kojarzy z jesienią i je lubię. Ooo albo jajecznica ze świeżymi kurkami.

9. Za co przebrałabyś się na Halloween?
Byłam już Zombie, byłam czarodziejką z księżyca.Teraz chyba zdecydowałabym się na wampirzyce, wiedźmę albo ... wróżkę! :)

10. Co najbardziej lubisz w jesieni?
Długie wieczory z książką pod kocem z kubkiem gorącej herbaty albo kakao. Piękne zapachy z kominka, długie kąpiele w wannie i jesienne spacery, nawet w deszczu.

Do zabawy zapraszam:
- Tygryska
- My subsistence
- Paulinę
- Butterfly
- FlorenceBlack
- Lemesos11
- Whiness
- Magdę z bloga śniadaniowego
- Marzę
- Cherie Curie

25 komentarzy:

  1. Też lubię takie tagi :) Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o autorze bloga, ktory sie czyta. I powiem Ci, że ja w jesieni również uwielbiam te wieczory z kubkiem gorącego kakao i książką.
    Dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, jestem otagowana :)W takim razie wieczorem napiszę coś o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już odpowiedziałam na tag'a. Ale teraz czuję się oszustem, bo wcale tak naprawdę nie lubię jesieni. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak bardzo też nie lubię, ale znalazłam w tej porze roku coś fajnego dla siebie :)

      Usuń
  4. Rewelacyjna zabawa i fajne odpowiedzi, a ja lubię jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też juz sie nie mogę doczekać GG!
    Dzieki za otagowanie:)Czy baner można skopiować?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odpowiedź :D
    Mnie Plotkara już męczy, ale ten sezon, jako że ostatni, obejrzę z czystej ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię horrory jednak zwykle nie oglądam ich jak jestem sama w domu ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mogę stosować Smackers'ów - ja je po prostu zjadam ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. takie tagi są świetne! do tego gdy dotyczą jesieni, którą uwielbiam!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty jesteś otagowana, wiesz o tym :D ?

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam się do niej przekonywać :)

      Usuń
  11. Ja też lubię jesień! Za te barwy, za długie wieczory, za gorące kakao! I leczo też mi się kojarzy z jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mnie po kakao bolało brzunio :(

      Usuń
  12. o, przypomniałaś mi o gossip girl! :) chyba dziś obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie oglądałam. Jak tylko ogarnę sprawy i mieszkanie to wtedy na pewno nic mnie nie oderwie - nawet nowa książka o Sookie Stackhouse :D

      Usuń
  13. Nawet mi nic nie napisałaś, że mnie tagujesz :P Jakbym nie ogarniała zaległych blogów to nawet bym nie wiedziała :D
    A cóż to za pomysł się tworzy w Twojej głowie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam tyle na głowie, że czas na blogowanie muszę ostro sobie gospodarować i stąd taka gapa :P
      Wybieramy miejscówkę, czas, spotykamy się. Biegamy, ćwiczymy, chodzimy, poznajemy się, gotujemy :D

      Usuń
    2. A cóż Ty masz na tej głowie, żeś taka zalatana ;)

      Dajcie znać jak coś ustalicie :D

      Usuń
  14. A to o mnie chodzi ? :D


    Zjazd fit blogerek - mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ciebie ! :))
      Cellulitka wpadła na ten pomysł, ale chyba warto coś pociągnąć dalej :)

      Usuń