poniedziałek, 22 października 2012

SPA Magazine.

Dziewczyny! Nie potrafię już żyć bez blogosfery :) Chociaż na chwilę, w przerwie od monologu do lustra musiałam tutaj zajrzeć :)

Chciałam Wam dzisiaj zaprezentować nowy magazyn, który pojawił się na rynku.
Tematyką magazynu jest SPA, formy dbania o ciało i duszę, uroda, zdrowie oraz dieta.
Na stronie SPA Magazine możecie znaleźć magazyn w wersji online. Wystarczy, że go pobierzecie :)



Tematyka magazynu przypadła mi do gustu i znalazłam kilka artykułów wartych uwagi. Dowiedziałam się z nich wielu nowych, ciekawych informacji,

W magazynie między innymi przeczytamy o diecie jaskiniowca.


W tym artykule przeczytacie o zdrowym cukrze.


I kilka pomysłów na Home Spa :)



Jestem ciekawa jak magazyn będzie się rozwijał i jakie tematy z działu spa food zostaną w nim podjęte. Na stronie magazynu jest także dział poświęcony fitnessowi. Myślę, że każda kobieta znajdzie w nim coś dla siebie. Okres jesienno-zimowy jest doskonałym okresem na wprowadzenie kosmetycznych rytuałów, które działają zarówno na ciało jak i na nasze samopoczucie. Ja na przykład zachęcona pozytywnymi opiniami spróbowałam olejowania włosów- po pierwszym razie nie widzę jakiś szałowych rezultatów, ale mam zamiar zabieg ten wprowadzić na dobre :)
Stewia także zyskała moje zainteresowanie, z chęcią jej wypróbuję.

Zachęcam do zapoznania się z magazynem i do wymiany spostrzeżeń.

Przypominam, że do jutra możecie zgłaszać się do konkursu - bannerek po prawej stronie.

Ja tym czasem wracam do powtórek, trzymajcie kciuki bo serio już zaczynam świrować :D


12 komentarzy:

  1. lubię takie magazyny ;) o wiele ciekawsze od tych przepełnionych plotkami i bezwartościowymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz sobie ściągnę wersję pdf ;)

    Trzymamy kciuki trzymamy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno trzymam kciuki!
    Rytuały chętnie - tylko czasu ciągle mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. warto wiedziec :) na pewno się zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JAK TAM DZISIAJ POSZŁO??????? przepraszam za capsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tematy wyglądają ciekawie, szkoda tylko ze wersja online, bo jakoś mi nie podchodzi czytanie magazynów na kompie, ale ciekawi mnie ta dieta jaskiniowca, więc zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń