sobota, 20 października 2012

Pracowita sobota... i osłoda dnia jesiennego

A miało być tak lekko i przyjemnie! W weekend mieliśmy cieszyć się sobą, razem biegać i smacznie gotować. Plany uległy zmianie wczoraj wieczorem, gdy moja promotor napisała, że termin obrony uległ zmianie i nie bronię się we wtorek 30 października, tylko we wtorek 23 października, czyli...za trzy dni.
Oczywiście nie muszę pisać, że do obrony nie zrobiłam jeszcze nic. Więc dzisiejszy dzień spędziłam nad autoprezentacją i właśnie próbuję wbić sobie do głowy prezentowany tekst. A gdzie jeszcze odpowiedzi na pytania komisji!? Z jednej strony się cieszę, że obrona będzie szybciej, bo uchyla się przede mną furtka do pierwszej pracy i to w zawodzie. Ale z tym wiąże się szereg innych zmian, na razie wolę o tym nie myśleć i nie zapeszać i jednocześnie się nie martwić. Z drugiej strony takie przyspieszenie terminu strasznie mnie zestresowało, bo boję się, że nie zdążę tego wszystkiego ogarnąć a chciałabym wypaść jak najlepiej. Dzisiaj mimo pięknej pogody nie wyszłam nawet na krok z domu, trochę tego żałuję, no ale są sprawy ważniejsze.

Zostałam zaproszona do TAG'u przez Tygryska więc właśnie TAG będzie tematem dzisiejszego wpisu.

Zasady zabawy:
- umieść na swoim blogu wpis a w nim obowiązkowo baner tagu oraz link do inicjatora tagu - Sonji
- napisz kto Cię otagował
- opisz i/lub pokaż za pomocą zdjęć w jaki sposób radzisz sobie z jesienną chandrą, co poprawia Ci nastrój jesienią. Odpowiedzią na tag może być tylko tekst.
- otaguj minimum 5 osób
 
Książka
Jesienią najbardziej lubię czytać. Zakładam rozciągnięty golf, ciepłe wełniane skarpety zrobione przez babcię na drutach, okrywam się kocem i przenoszę się w całkiem inny wymiar, w inny świat, współtworzę z bohaterami książki całkiem inną rzeczywistość. Literatura jest moją pasją od dawna, jest ucieczką od dnia codziennego, formą odpoczynku i relaksu. Jakie książki czytam? Przeróżne. Obecnie nadrabiam serię o Sookie oraz sięgam po kryminały Christie. Lista książek do przeczytania jest taaaaak długa, a czasu tak mało.
Aromaterapia
Zanim poznałam firmę Yankee Candle paliłam świeczki zapachowe z Ikei. Jednak nie są w stanie konkurować z woskami Yankee. Palę zapach na który mam w danej chwili ochotę. Pamięć węchowa jest niesamowita, na prawdę dzięki nutce zapachowej możemy przenieść się w czasie :)
Basen
Gdy robi się już naprawdę zimno bieganie zamieniam na pływanie. Najchętniej chodzę wcześnie rano, albo późno wieczorem gdy tory na basenie są wolne i nie ma bandy rozwścieczonych dzieciaków, które skaczą niemal na głowę. Pływanie uspokaja, solidnie męczy, pozytywnie wpływa na nastrój i ciało.
Kolorowe paznokcie
Rzadko maluję twarz jakimiś kolorowymi cieniami. Z reguły mój makijaż jest niemal niewidoczny, stanowią go jedynie podkład i tusz do rzęs. Dlatego też by dodać trochę koloru jesiennej szarości stawiam na paznokcie. Kolekcję lakierów mam całkiem sporą, ale myślę, że przydałby się im przegląd. Część z nich jest wyschnięta, inne zbyt gęste. Postaw na K O L O R ;)
Fotografia
Bardzo lubię robić zdjęcia. Jesień jest fajną porą, żeby troszkę pobawić się z aparatem. Nie mam profesjonalnego sprzętu a fotografią i obróbką zdjęć interesuje się stosunkowo od niedawna. Jednak jest to pasja, którą chciałabym w przyszłości rozwinąć. 
Domowe SPA
Staram się przynajmniej dwa wieczory w tygodniu poświęcić na domowe SPA całego ciała. Ostatnio odkryłam ciekawy magazyn, który wkrótce Wam bliżej zaprezentuje. Kąpiel w wannie, z mnóstwem pachnącej piany jest moją ulubioną formą relaksu po ciężkim i zimnym dniu na zewnątrz.

TAGUJĘ
- Marzę
- Zachmurzoną
- Cellulitkę
- Relish it
- Beauty in English
- Słodki miód
- Blogowy świat

24 komentarze:

  1. Dziękuję za otagowanie :) Uzupełnię w następnym poście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh nie dziwie sie ze sie zestresowalas taka informacja!
    Bede trzymala kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D dla mnie jesień to cięęęężka sprawa :) oczywiście dziękuję za otagowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag :)
    U mnie też domowe SPA rządzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na obronie!

    Zachęcaz mnie tymi Yanke Candle, ja uwiebilam świeczki zapachowe, a te muszą pachnieć przepięknie! Ale cena też jest powalająca, więc zrobię sobie dopiero prezent na gwiazdkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm aż muszę zobaczyć o co chodzi z tymi świeczkami YC. Nigdy nie rozumiałam dlaczego ludzie jarają świeczki w domu, muszę to rozkminić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha polecam :) Ja zawsze marzyłam o kominku, mam nadzieję, że w swoim domu będę mieć. Póki co świeczki tworzą nastrój a zapach z wosków...cudeńko :)

      Usuń
  7. Kocham świeczki. Sama nie wiem jednak co mnie jesienią naprawdę cieszy...

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też rządzą książki i domowe SPA. I fotografia <3 Co do książek, czytasz Christie, więc wnioskuję, ze lubisz kryminały - zatem polecam Tess Gerritsen-rewelacyjnie pisze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tezz czytam i bardzo, bardzo lubię :) Muszę wrócić do cyklu o Rizzoli czy jak jej tam :P

      Usuń
  9. To już wiem kiedy trzymać kciuki :D I za obronę, i za ewentualną pracę w zawodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, na pewno się przydadzą. Tylko ta praca wiąże się z kolejną przeprowadzką :/ eeeh.

      Usuń
  10. dasz radę na mięciutko, w końcu chyba co nieco się uczyłaś przez te 5 lat :) będziesz miała to z głowy :* powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za otagowanie. Jutro coś napiszę :)
    Książki to najlepszy sposób na jesienną nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrona to formalność, troche stresu i będzie 5 zobaczysz ;) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę że ktoś mi tu zadał pracę domową ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. domowe spa jest idealne :)) poza tym książka, skarpetki, kocyk, bluza, legginsy, to tez moje klimaty ;) opatulam się wszystkim co jest milutkie, kubek herbaty, kawy czy kakao i jestem w domu :) ale ten basen, brrrr.... od razu zrobiło mi się zimno! no pełen szacun, podziwiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za otagowanie, sama chciałam go zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za otagowanie ;)
    I powodzenia na obronie ! Trochę niespodziewany termin, ale moim zdaniem lepiej mnieć to za sobą jak najszybciej ;) więc uszy do góry :D

    OdpowiedzUsuń