czwartek, 6 września 2012

Wygrana w konkursie :)

Na początku sierpnia Cellulitka zorganizowała konkurs, który udało mi się wygrać :)
Strasznie się cieszyłam, bo pierwszy raz wygrałam konkurs zorganizowany z blogosferze. Kiedyś, gdy byłam jeszcze dzieckiem, udało mi się wygrać lalkę Barbie w truskawkowej sukience, czy też zestaw śniadaniowy do szkoły ze Scooby Doo. Zestaw był fajny. Z bidonem, z pojemnikiem na kanapki. Niestety, teraz słuch o nim zaginął.
Ucieszyłam się ponownie gdy listonosz zapukał do drzwi. Początkowo w ogóle wypadło mi  z głowy, że niedługo przyjdzie paczuszka z wygraną i zastanawiałam się, kto coś do mnie wysłał. Ale po rozdarciu koperty już wiedziałam :)

UWAGA: zdjęcia są fatalnej jakości - robione telefonem komórkowym.


Nagrodą są trzy zestawy kosmetyków...



próbka perfum, 10 tabletek CelluOff ( już mam 20 :D ), naklejki na paznokcie...


chusteczki z motywem Marilyn Monroe <3 i prezencik w ślicznym pudełeczku...


a w pudełeczku ... piękne, ręcznie robione kolczyki.


Całość


Jeszcze raz bardzo dziękuję!

17 komentarzy:

  1. gratuluję :) ja ostatnio wygrałam bon na zakupy w sklepie lilinatura.pl. ucieszyłam się jak dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, super że wygrałaś... :) może szczęście uśmiechnie się również do Ciebie w moim konkursie - do wygrania 3miesięczna kuracja anty-cellulitowa Cellu-off:) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratulacje :) Bardzo fajne prezenty :) Będziesz miała co testować ;p

    PS Fatalna jakość telefonu? Dziewczyno, chyba nie widziałaś fatalnej jakości :D Zdjęcia są Ok, powiedziałabym nawet, że nie widać, czy to aparat, czy telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej, ciekawy zestaw, ale te chusteczki?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw, fajne kosmetyki i suplementy. Gratuluję ogromnie i życzę przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał poczta szybko działa - wczoraj po 18 wysłałam dopiero paczkę... co do chusteczek kiedyś Kamie obiecałam wysłanie ;) chciała je nawet pomimo otwartego opakowania... nadarzyła się okazja więc wrzuciłam i je...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :) Świetna nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniłam adres bloga, dlatego jeśli obserwowałas Relishingmeals.blogspot.com obserwujesz, jest już nieaktualny. Problemy techniczne były tego powodem. :( Zapraszam na nowy: relishmeals.blogspot.com

    Pzxodrawiam,
    whiness

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! super nagroda:) gratluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :) Świetne prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ;) Ja nigdy w zyciu jeszcze niczego nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli nikt nigdy wcześniej nic nie wygrał zapraszam do siebie za jakiś czas pojawi się nowy konkurs :) i co ważne! każdy ma szanse wygrać :)

    OdpowiedzUsuń