poniedziałek, 24 września 2012

Po rezonansie. Zagadka dla Was (:

Uff. Już jestem po rezonansie i wszystko zależy od tego, co zawarte jest na płytce leżącej w mojej torebce. W środę wybieram się do lekarza i wtedy będzie wiadomo czy mogę wrócić do systematycznego biegania czy czeka mnie kolejna operacja. Samo badanie jest długie (40 minut) i dość hałaśliwe, ale dzięki muzyce czas zleciał mi bardzo szybko. Czekają mnie jeszcze badania kontrolne, dwie wizyty lekarskie i przeprowadzka. Mam nadzieję, że po tym całym zamieszaniu będę mogła od weekendu wrócić do systematycznych ćwiczeń i pisać nieco ciekawsze posty (:

Na dzisiaj przygotowałam dla Was zagadkę. Popatrzcie na zdjęcia poniżej :)



Co będzie tematem jutrzejszego wpisu :) ?

EDIT

Jaki owoc będzie tematem jutrzejszego wpisu?

39 komentarzy:

  1. Mój rezonans źle wspominam - odkryłam wtedy, że mam klaustrofobie. Okropność.

    A na zdjęcia jedynie zerknęłam - takie mi zimno, że aż przykro na takie cuda patrzeć :)

    Trzymam kciuki, żeby na płytce były same dobre wiadomości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te dudnienie przerażało. Mało to przyjemne badanie. Ja na szczęście nie byłam cała w tym tunelu, głowa mi wystawała :)

      Usuń
    2. aaa to całkiem co innego :) ja miałam głowę w środku i po prostu czułam, że zaraz się uduszę.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ohh chciałabym, ale niestety nie :( :P

      Usuń
  3. Ja myślę, że będzie coś w tematyce opalenizny :)

    To teraz mocno trzymać kciuki za wyniki rezonansu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. olej kokosowy, palmowy... trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam rezonans ale głowy i jak dla mnie był mało przyjemny, bo ten hałas i ten "czepek" który trzeba założyć jest dość niekomfortowe, ale okazało się, że wszytsko jest ok. I tego tobie też życzę.

    a tematem może będzie: jak pielęgnować skórę po lecie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. a może fotomontaż, lub poprawka zdjęć?:P
    nienaturalnie długie nogi modelki,brak cienia hamaku ?:P
    Pozdrawiam,
    nigdy nie pisałam, choć czytam Twój blog jakiś czas i podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie!:)
    Mam nadzieje że badanie będzie miało wynik pozytywny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje, ze wyniki będą dobre ;) a zagadka? hmm może szykujące się wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zazdroszczę, Jak sama oglądałam zdjęcia na swojej płytce kompletnie nie wiedziałam co widzę. To jest czarna magia, s-f na komputerze. Ale życzę pomyślnej analizy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie mam zamiaru próbować tego rozszyfrowywać :P Mam nadzieję, że ortopeda da radę bez opisu :)

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że wszystko będzie okej :)
    Na zdjęciach widzę głównie piasek, morze, hamak i piękną kobietę - szczerze, nie mam pojęcia co będzie tematem kolejnego postu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hamaki? :P
    Regeneracja albo o stresie? Chodzenie po piasku odstresowuje ;)
    Mam nadzieje, że wynik badania będzie pozytywny i z kolanem wszystko w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za pozytywny wynik badań :)

    Pewnie coś o wspomnieniach z wakacji?

    OdpowiedzUsuń
  12. Też stawiam na kokos :D

    Trzymam kciuki za wyniki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ananas- nie wiem czemu ale tak mi się skojażyło

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymam kciuki aby wszystko było dobrze

    OdpowiedzUsuń
  15. Rezonans- dla mnie masakra... a tematem kolejnego posta będzie kokos :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie świetne zdjęcia, przydałyby mi się teraz takie wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wiem, ja wiem tematem będzie Twój ulubiony film, czyli "szczęki" :) Wiesz piękna plaża, ładne dziewczyny nagle wyskakuje z wody rekin robiąc om nom nom nom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kokos, kurde ale sprawy się maja z twoim kolanem... ech.
    ile czasu upłynęło od pierwszej operacji, że wróciłaś do siebie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod pytaniem.
      PS KOKOS JAK NIC!

      Usuń
    2. ojoj! aż tak długo. Pocieszacz ślę Kama <3

      Usuń
  19. Bedzie dobrze;)
    ciekawe co to za post:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mialam rezonanas głowy i szyji. niestety mi nie puscili muzyki :(. samo badanie nie jest zle, ni emusieli mi podawac kontrastu dozylnie wiec dobrze sie czulam

    OdpowiedzUsuń