piątek, 7 września 2012

Pierwsza współpraca - Orientana.

Kilka dni temu nawiązałam współpracę z firmą Orientana.
Cieszę się niezmiernie, że będę mieć okazję przetestować produkty tej firmy i podzielić się odczuciami z moimi czytelnikami.



                                                                Dlaczego Orientana?                                                                   

ORIENTANA to 100% naturalne kosmetyki z roślin azjatyckich do pielęgnacji. Składniki pochodzą z czystych ekologicznie rejonów Azji, a ich receptury stworzone zostały przez kosmetologów i farmaceutów w oparciu o tradycyjną medycynę azjatycką. W produkcji wykorzystywane są tylko naturalne ekstrakty roślinne, które są przetwarzane w taki sposób aby nie utracić swoich cennych dla organizmu wartości.
Jest to połączenie ekologicznego stylu życia, zainteresowania Azją i modelu życia zgodnie z naturą. Producenci oczarowani pięknem azjatyckich kobiet zagłębili się w tajniki naturalnego dbania o urodę. Teraz i my możemy korzystać z dobrodziejstw azjatyckiej natury. 

Kosmetyki nie zawierają szkodliwych substancji chemicznych ( brak parabenów, parafiny, silikonów, sztucznych zapachów, koloryzatorów), nie zawierają substancji pochodzenia zwierzęcego i nie są testowane na zwierzętach!Składy poszczególnych kosmetyków zawierają mnóstwo naturalnych ekstraktów, witamin i enzymów, które bardzo korzystnie oddziałują na skórę

ORIENTANA to specjalna konsystencja kosmetyków. Żelowa konsystencja ułatwia wnikanie w skórę  osiem razy efektywniej niż w zwykłych kremach. Dzięki tej konsystencji ułatwiony zostaje proces osmozy -
ponad 90% naturalnych odżywczych składników z łatwością wchłania się w skórę, a jednocześnie skóra uwalnia szkodliwe substancje i oczyszcza się.
Ponadto w ofercie znajdziemy kosmetyki odpowiednie dla każdego rodzaju skóry. 
Wybór kosmetyków jest na prawdę imponujący - w ofercie firmy znajdziecie zarówno balsamy do ust, balsamy do ciała, mydła do ciała na bazie masła shea, masła do ciała, peelingi/scruby, kremy do twarzy, kremy pod oczy.

Ja do przetestowania od Pani Ani do przetestowania otrzymałam masło shea i olejki do ciała. Imbir i Paczula. Dlaczego akurat te masło? Ze względu na olejek imbirowy, który ma właściwości rozgrzewające i pobudzające krążenie przez co pomaga w walce z cellulitem i modeluje sylwetkę.



O podstawowych składnikach i właściwościach przeczytacie w momencie recenzji. Jedyne co mogę na daną chwilę powiedzieć: MASŁO MA OBŁĘDNY ZAPACH I CUDOWNĄ KONSYSTENCJĘ. 

Znacie firmę Orientana? Jeśli nie to zachęcam do odwiedzenia strony internetowej. 

Dostałam dzisiaj jeszcze jedną paczuszkę...ale o tym jutro :)

30 komentarzy:

  1. Kochanie :* No proszę ;] gratuluję pierwszej współpracy! Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) i czekam na recenzję, tak więc testuj, testuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne kosmetyki! :) super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje :) Słyszałam wiele dobrego o marce, chętnie poznam szczegółowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    na pewno pięknie achną ja uwielbiam kremy i wszelkie kosmetyki do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki naturalne!
    Będę śledziła recenzje tych kosmetyków!
    Oczywiście gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki ;)
    I czekam na recenzję :) Szkoda tylko, że przez kompa nie można przekazać zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa Twoich recenzji:) gratuluję nawiązania współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na opinię. Sama chętnie bym coś przetestowała, bo jestem na etapie szukania dobrego nawilżającego balsamu i kremu. Wszystkie dotychczasowe były przereklamowane :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Orientanę, będziesz na pewno zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie! Gratulacje!
    Ja na wizażu biorę udział w rozbiórce i będę próbować tych kosmetyków :D Mam nadzieję, że się sprawdzą to wtedy może zainwestuję w większe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe, czy wart jest swojej ceny :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i czekam na recenzję- pozdrowienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, również jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie znam firmy..jestem ciekawa recenzji:->

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to jak przetestujesz to pisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Firmy nie znam, ale kosmetyki naturalne brzmią świetnie. Ciekawa jestem recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem strasznie ciekawa tego masła - już nie mogę się doczekać pierwszego użycia :)

      Usuń
  19. Gratuluję współpracy!
    Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje :) Czekamy na recenzję :*

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje :) mialam stycznosc z dwoma ich produktami i jeden lubie a drugiego nienawidze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. którego nienawidzisz :D ?

      Usuń
    2. maski kremu detoksykujacej...

      Usuń