wtorek, 18 września 2012

Dziękuję! Ulotne chwile.

Spotkała mnie dzisiaj wielka niespodzianka! :)
Jakiś czas temu Powiew inspiracji  nominowała mnie do nagrody VBA. Szczerze nie miałam pojęcia, że przeprowadziła także ankietę na najlepszy blog spośród nominowanych.
Jak się okazało Stop wishing. Start doing! wraz z innym blogiem zyskał tyle samo głosów przez co urósł do rangi najlepszego. Nie ukrywam, że byłam wielce zaskoczona, ale jednocześnie szczęśliwa. Bo to oznacza, że mój wysiłek i codzienna praca zostają nagradzane. Nie ma nic cenniejszego jak uznanie czytelników. Ale nie zapominajcie, że to także Wasza zasługa. Blog istnieje dzięki Wam, to Wy jesteście jego współtwórcami. I z tego miejsca to ja chcę Wam podziękować. Za zainteresowanie, za zaufanie, za motywację, nawet za hejterowanie! Postaram się aby blog wciąż Was inspirował i interesował. Jeszcze raz dziękuję.

Dzisiejszy dzień spędzam na świeżym powietrzu. Do południa sadziłam kwiaty na balkonie - w tym moje ukochane wrzosy. Czytałam książkę, obserwowałam ostatnie podrygi lata, cieszyłam się dzisiejszym dniem.
Gotowałam obiad, piłam kawę i oglądałam bajki :))) Za chwilę wychodzę na spacer w poszukiwaniu żołędzi. Widziałam, że część z Was już zaczyna robić jesienne dekoracje - ja bardzo lubię tego typu prace twórcze, muszę nazbierać materiału :) A jutro wycieczka! :)

Ulotne chwile :)






Korzystajcie z tego pięknego dnia!

65 komentarzy:

  1. ostatnio kupiłam jednego wrzosa na parapet w kuchni ;) super się komponują z metalowymi, ocynkowanymi doniczkami ;)
    pięknie wyglądasz na ostatnim zdjęciu:)
    pozdrawiam i gratuluję nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kochana! Ale sexi Dupcia z Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje za takie wyróżnienie ;)

    Też mam wrzosy, a wczoraj nawet w ich okolicy znalazłam grzybki jadalne :D

    Ostatnie zdjęcie superowe ;) Cóż za nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie nie mogę się na Ciebie napatrzeć :D

      Usuń
    2. W ubraniach nie jest najgorzej nie :D ? :**

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Bez też jest nie najgorzej przecież :P

      A w ubraniach szałowo jest :D

      Usuń
    5. do wakacji Was dogonię :) - może :D

      Usuń
  4. gratulacje ! :)
    co za miło spędzony dzień! czasem trzeba się zrelaksować i cieszyć każdą chwilą, bajką i kawą :) piękne wrzosiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawą, kawą :D A wieczorem dałam sobie wycisk :)

      Usuń
  5. W pełni sobie na to zasłużyłaś, bo tak jak napisałam u inspiracji, zarażasz swoim entuzjazmem i chociaż nie za bardzo się u Ciebie udzielam, to zawsze czytam uważnie i trzymam za Ciebie kciuki :)
    Jesteś urodzonym fighterem, małolatko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dziękuję :* sama obecność to już bardzo dużo! :)

      Usuń
  6. Wrzosy są tak piękne i... symboliczne! uwielbiam je! <3
    liczę, że zamieścisz zdjęcia swoich jesiennych cudów!

    ohh, gdyby wykrzesać z siebie optymizm do cieszenia się każdym takim zwykłym dniem! życie byłoby piękniejsze.

    gratuluję! jesteś godna uznania, ja również uwielbiam czytać Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli stworzę coś godnego uwagi to zamieszczę :)
      Strasznie dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  7. Masz śliczną czerwoną sukienkę :). Gratuluję nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :)
    bardzo lubie wrzosy, moja mama obsadzila nimi pol ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardo podobają. Koniecznie muszę zasadzić na balkonie na stancji :)

      Usuń
  9. Brawo ;) Widać - wysiłek nie idzie na marne :)

    Co do wrzosów ja zrobiłam lepiej :D Pojechałam do dziadków na wieś i poszłam do lasu z łopatą.. Tam wykopałam kawałki wrzosu i wsadziłam do dwóch donic, które z trudem, ale skutecznie przytachałam potem do domu :D Teraz napawają oko pięknym kolorkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Ci się ładnie rozrosną :) podziwiam za te tachanie donic ;p

      Usuń
  10. Gratulacje :)

    Pięknie wyglądasz w tej czerwonej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa mam taką samą sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!! :D
    Jak nazbierasz i coś z tego zrobisz, to koniecznie pokaż :D
    Masz łydki dwa razy szczuplejsze od moich.... *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łydki akurat są moją ulubioną częścią mojego ciała :) jeszcze kilka centymetrów mogłoby z nich spaść... dziękuję :)

      Usuń
  13. Serdeczne gratulacje!
    U mnie było dzisiaj koszmarnie, co w połączeniu z moim paskudnym humorem tworzy niezłe bagienko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie lepiej. Ja też mam za sobą koszmarny okres, ale się pozbierałam i jakoś daję radę, Ty też dasz ! :)

      Usuń
  14. nagroda jak najbardziej sie należy! prowadzisz bardzo ciekawego bloga!;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje plus swietna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :) Zasługujesz na to wyróznienie w pełni. Notki pojawiają sie często, są ciekawe i wszechstronne, masz zdrowe podejście do jedzenia i sportu, wiadomo, ze odchudzanie to jedno i drugie, oby tak dalej, choć pewnie coś się zmieni od października i po powrocie na uczelnię. Pozdrawiam, bezimiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się zmieni? Nie wiem :P grunt to umieć zaplanować dzień i wygospodarować czas - teraz też się dużo u mnie dzieje, ale jakoś próbuję wszystko ogarnąć :)

      Usuń
  17. Gratulacje :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo :) Jakie piękne mięśnie łydek - uwielbiam te kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjecia, przepyszne obiad i piękna sukienka :)

    Gratulacje wygranej !!

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje to wspaniałą wiadomość ;D a na zdjęciach pyszne jedzonko i moje ukochane wrzosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję!!! Świetnie wyglądasz (+kiecka super) :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam twojego bloga, w pełni zasłużyłaś na takie wyróżnienie. Gratuluję i mam nadzieję, że jeszcze nie raz przypadnie Ci otrzymać podobne :))

    PS Jejciu, ale Ty pięknie wyglądasz, a te nóżki !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję!

    Ślicznie wyglądasz w sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  24. też lubię wrzosy :) a bajki są sto razy lepsze od filmów, ciągle to wszystkim powtarzam :) Gratuluję blogowego sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wyróżnienia :)

    Fajne zdjęcia :) Podobają mi się te wiklinowe koszyki na doniczki, bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Fajnie się Ciebie czyta, ja też lubię tu wpadać :)
    Przy okazji powiedz mi w jakiej ziemi sadzisz wrzosy? Ja ostatnio dostałam trzy sztuki w małych doniczkach i muszę je przesadzić a zupełnie nie wiem jak się nimi zaopiekować. Można je trzymać w domu czy na zewnątrz lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwaśnej ziemi. Ja mam dwa na zewnątrz i jeden w domu. Nie mam pojęcia, które dłużej wystoją.

      Usuń
  27. Gratulację nominacji :) Wcale się nie dziwię że wygrał twój blog, bardzo fajnie tu u Ciebie :)) Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz. Cóż to za pyszny obiadek??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) *__* - odpisałam niżej:)

      Usuń
  29. weszłam wczoraj na twojego bloga nawet sama nie wiem dlaczego i jak to się stało....jedno jest pewne nie żałuje...
    chcę też nabrać takiej motywacji do biegania i "brania się za siebie" może z Twoją pomocą mi to jakoś wyjdzie...

    pozdrawiam serdecznie


    ps. czy możesz podć przepis na to pyszne danie ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Na talerzu jest szklanka makaronu pełnoziarnistego, sałatka :rukola, roszponka,pomidor, kapary,płatki czosnku i całość polana oliwą z oliwek z octem balsamicznym.
      A mięsko to roladka ze schabu - w środku jest surowa papryka i pasek sera żółtego. Schab był pieczony w piekarniku w ketchupie domowej roboty, któremu bliżej właśnie do sosu :P Zapytam mamę jak zrobić taki ketchup - ale wiem, że strasznie długo się gotuje :P

      Usuń
    2. wygląda bardzo smacznie a smakować musi niesamowicie...jeżeli będziesz miała troszkę czasu to proszę dokładnie przepis na to mięsko, co i jak...jak długo się piecze i czym przyprawia...będę wdzięczna :))

      Usuń
  30. Pierwsze zdjecie jest po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń