piątek, 24 sierpnia 2012

Zmiany na blogu.


Jak widzicie na blogu zaszły drobne zmiany. W zasadzie wszystko uległo zmianie. Posłuchałam Waszych sugestii i zdecydowałam się na proste, białe tło.
Nagłówek wykonała dla mnie Kasia z bloga Słodki Miód - dziękuję Kasiu.
Po prawej stronie znajduje się spis treści, który jest przeze mnie cały czas uzupełniany. Trochę jest przy tym pracy, ale myślę, że niedługo będzie już kompletny. Nie wiem czemu nie otwiera mi się strona kuchnia - muszę jeszcze to rozkminić. 

Zapraszam Was do odwiedzenia bloga mojej koleżanki. Magda dopiero zaczyna, ale warto już teraz do niej zajrzeć.

Jak podoba Wam się nowa szata graficzna bloga? Jest coś nad czym jeszcze warto popracować?

42 komentarze:

  1. mi się podoba, jest przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zmiany :) Przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naglowek jest swietny! pozytywna zmiana!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wiele lepiej jest teraz. Prosto, czytelnie, ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :> lubię ascetycznie gdy jest :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiana jest świetna, jest ślicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Treść będzie przyciągać wzrok a tło nie będzie rozpraszać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj mocne zmiany, ja się muszę przyzwyczaić bo jestem wzrokowcem, ale ładnie, spokojnie jest teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie tu teraz :) Będę się musiała przyzwyczaić do nowego wyglądu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nazwa bloga wyświetla mi się Sto wishing, start doing! A nie Stop wishing, start doing! Zawsze tak było, czy teraz podczas zmian wkradła się literówka???

      Usuń
    2. Ooo dziękuję. Wkradła mi się literówka :)

      Usuń
  10. W pierwszej chwili myślałam, że to całkiem inny blog ;o Podoba mi się ;) Ale masz błąd w tytule bloga: "Sto wishing, start doing", zgubiło się P :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inaczej się tu zrobiło :) Będę musiała się przestawić, że Kama to już nie różowa kolorystyka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę różu pozostawiłam :)

      Usuń
    2. Troszeczkę :) Ale przedtem wchodziłam na blog, widziałam to charakterystyczne tło i wiedziałam, że dobrze weszłam na Twojego bloga :D

      Usuń
    3. Ale się przyzwyczaisz,co :) ?

      Usuń
    4. Jasne, że tak :D Jest ładnie, jakby to ująć czysto, schludnie ... hmmm delikatnie :D

      Jak ja zmieniałam jakiś czas temu z jasnego na ciemne to miałam stracha, że się nie przyjmie, ale jakoś skarg wielkich nie ma, więc jest okej ;)

      Usuń
  12. Wygląd super! Bardzo czytelny. Ja wolałabym tylko menu na górze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest dużo lepiej niż poprzednio! Wszystko jest schludne i przejrzyste, ogląda się to z przyjemnością!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest teraz bardzo elegancko :) mnie brakuje jakiegos obrazka/zdjecia w naglowku, cos co sugerowaloby glowna temetyke bloga... ale to tylko taka mala sugestia bo sama dopiero raczkuje w tym swiecie i sie nie bardzo znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym. Ale na razie zostawię tak jak jest :)

      Usuń
  15. według mnie zmiana na dużo, dużo lepiej fajnie, przejrzyście wszystko pogrupowana w kategorie jestem na tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, najbardziej lubię białe tła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma to jak domowe nalewki!:) u mnie tata robi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze w barku aroniówkę z tamtego roku, ale boję się spróbować :)

      Usuń
    2. boisz? a czemu?:D mocna pewnie?:D
      u mnie jeśli chodzi o nalewki to do wyboru do koloru! ^^ wiśniowa, śliwkowa, z aronii, malinowa, z pigwy jest nawet :D

      Usuń
    3. Kiedyś tak ją piłam,piłam i obudziłam się dnia następnego :) A teraz po roku pewnie nabrała mocy :) Ja piłam jeszcze tylko cytrynówkę - mój R. robił na Kortowiadę i piłam kukułkę - ale też ta konsumpcja źle się dla mnie skończyła :P Ciekawa jestem smaku tej malinowej :) A u mnie pigwa to tylko do herbatki :)

      Usuń
    4. a, rozumiem :D to wszystko wyjaśnia :D
      kukułkę tez miałam okazje próbować, ale odrobinę za słodka się dla mnie okazała.
      malinowa dobra! chyba najbardziej mi smakuje z tych wszystkich :-) a jak mnie łapie przeziębienie to do herbatki, przed snem, idealna :-) taka rozgrzewająca!

      Usuń
  18. Nie widziałam bloga poprzednio, ale teraz mi się podoba ;). Lubię taką prostotę .

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Szok! Zupełnie inaczej! Będzie się trzeba przyzwyczaić...
    Ale jest ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba :) Choć ja lubię róż to teraz twój blog jest taki elegancki :) Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie!!:) bardzo mi się teraz podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz jest o wiele lepiej, wszystko jest o wiele bardziej przejrzyste, proste i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz jest ślicznie :)
    Wcześniej też było ładnie ten róż, ale tak jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie :) Czytelnie i czysto

    OdpowiedzUsuń
  25. Tęsknie za różem, ale jest bardzo pozytywnie :)
    Najbardziej jestem zadowolona ze spisu treści :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uhuhuhu, tak inaczej :D
    Mam nadzieję, że jeszcze się coś zmieni. Dla mnie jest za czysto, ale może to kwestia przyzwyczajenia ;D

    OdpowiedzUsuń