poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Woda z nutką owocową.

Dziewczyny !!!
Po pierwsze strasznie Wam dziękuję za miłe słowa w poprzednim poście. Jesteście niesamowite i niemożliwe!
Dostałam już kilka podsumowań tygodnia dotyczących sierpniowej setki. Jutro stworzę tabelkę, która pojawi się w zakładce dotyczącej wyzwania. Mam jeszcze taką małą prośbę. Dostaję od Was wiadomości, ale nie wiem od kogo one są. W sensie, że nazwa maila inna niż Wasza nazwa na blogerze i nie zawsze wiem, komu przypisać przesłany wynik :)
Po trzecie : Łaaaaaaaaaaaaaaa mam już aż tylu obserwatorów ? Szok, szok, SZOK.

Tak jak pisałam, dzisiaj dochodziłam do siebie. Nawadniałam organizm, odpoczywałam, ale też trochę spacerowałam. Ostatnio z lodówki zniknęły napoje gazowane - nawracam mamę na dobrą drogę. Jednak mama nie może przekonać się do wody niegazowanej. Kupuje więc smakowe wody Żywca - co moim zdaniem też nie jest do końca dobrym wyborem, aczkolwiek dużo lepszym niż Sprite czy Fanta.

Wczoraj na weselu podpatrzyłam ciekawie podaną wodę niegazowaną. Kolorowo, owocowo- tak jak lubię. I przede wszystkim sama natura, żadnej chemii i dodatków smakowych. Dzisiaj odwzorowałam ją w domu. Ważne jest by taka woda z owocowymi dodatkami postała w lodówce przynajmniej 12 godzin. Wtedy możemy mieć pewność, że woda zyska na smaku, będzie wyczuwalna nutka danego owocu.


Do dzbanka wlałam wodę, wkroiłam cytrynę, dołożyłam kilka malin i listki mięty. Banalnie proste, ale jak to pięknie wygląda !




Kilka inspiracji znalezionych w sieci



źródło: pinterest.com

46 komentarzy:

  1. Masz już duuuużo obserwatorów ;)

    A pomysł z wodą bardzo fajny, trzeba by wypróbować :) Tylko ciekawe jakie owoce dadzą najlepszy efekt smakowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańcza :) wyszorowana a potem wyparzona skórka, pokrojona w ósemki :)

      Usuń
  2. Faktycznie, wygląda bardzo ładnie. Napiłabym się takiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda to świetnie :) trzebaby teraz popróbować z różnymi owockami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam dorzucić do wody kilka borówek, malin czy plastry cytrusów :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę próbować z innymi owocami :)

      Usuń
  5. jakie inspirujące zdjęcia ;) bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę pięknie wyglądałaś na weselichu, pewnie miałaś masę adoratorów :) wybielałaś ząbki? masz piękny, biały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybielać nie wybielałam, ale używam perłowej pasty do zębów, może zaczyna działać :P miałam jednego, mojego hehe :P

      Usuń
  7. Mniam, taka woda musi być super smaczna, super orzeźwiająca, a w dodatku super zdrowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, cudnie taka woda wygląda i pewnie fajnie orzeźwia w upały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie ta mięta swoje robi :)

      Usuń
  9. Rzeczywiście! Wygląda jak z jakiejś gazety o zdrowym trybie życie albo i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma za co, bo naprawdę wyglądałaś nieziemsko! ;-) A woda wygląda świetnie, także zaraz się za nią zabieram. Muszę czymś zabić nude..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami właśnie taka kompozycja przełamuje rutynę :)

      Usuń
  11. Chyba coś takiego zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również zamierzam coś takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, jak ślicznie wyglądasz to czemu Ci tego nie powiedzieć?! :) Napój wygląda mega! Ja sobie robię zawsze z cytryną i miętą, ale muszę dorzucić maliny bo wyglądają smakowicie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja mama zrobiła myk i dodała troszkę soku malinowego, też fajnie ;P

      Usuń
  14. zrobię na pewno, muszę tylko załatwić świeżą miętę i maliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mięte kupiłam i dbam o mój krzaczek :P

      Usuń
  15. Wygląda smakowicie :D Ja uwielbiam wodę z cytryną, miętą i ogromną ilością lodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł na wodę - na pewno wykorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar zrobić jeszcze jedną wersję - z limonką ;)

      Usuń
  17. Szczególnie ciekawie wygląda ta ułożona warstwowo z lodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, muszę wypróbować ;)

      Usuń
  18. mmm... uwielbiam wodę z miętą i cytryną. Już wysyłam wyniki z sierpniowej setki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Super blog :)

    Zapraszam do siebie :
    http://pro-ana-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakowicie wygląda ta woda. Kiedyś też piłam wodę smakową ze sklepu, kiedy jeszcze do zwykłej nie mogłam się przekonać, ale kiedy zobaczyłam ile w niej jest cukru szybko się od niej odzwyczaiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie fajne, czuć było malinki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ja czasami dodaję też martini i drink gotowy ;)

      Usuń
  23. Z truskawkami jest cudowna woda i barwi się na czerwono :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba ciężko już o truskawki :(

      Usuń
  24. ja piję tylko wodę z cytryną i lodem. popularne jest też picie wody z ogórkiem, ale nigdy nie próbowałam - nie znoszę ogórków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tata mi mówił o tej wodzie z ogórkiem. Nie widziałam nigdy takiego połączenia ;D

      Usuń