środa, 8 sierpnia 2012

Przykra niespodzianka i nowy LUSH'ak

Ja nie wiem, jak ten czas pędzi ! Już dzisiaj mamy środę, pierwszy tydzień sierpnia już za nami. Już zaczynam wybiegać myślami w przyszłość i wizja jesieni, krótszych dni wprowadza mnie w nastrój lekko depresyjny.

Humor mi się trochę pogorszył odkryciem jakiego dokonałam tuż po wstaniu. Ale o tym co złe za chwilę.
Dzisiaj doszła przesyłka z LUSH'a :) Już nie mogę doczekać się wieczornego użycia Angelsa. Zaczęłam troszkę bawić się w obróbkę zdjęć. Nie mam jakiś profesjonalnych programów, dlatego też nie są to jakieś cuda cudeńka.




Co kryje się pod znakiem zapytania ? O tym za dni kilka, kiedy to pojawi się recenzja naturalnego czyścika do twarzy Lush'a.

A to co złe...

Na kolanie pojawił się wylew niewiadomego pochodzenia. Poczułam wczoraj lekki przeskok, źle stanęłam na prawą nogę. Nie wygląda to ładnie i chociaż bólu nie czuję już umówiłam wizytę u ortopedy( dopiero na końcówkę września :/ ). Nie chcę znów przeżywać tego co kilka lat temu, biorąc pod uwagę to, że to właśnie operowane kolano.
Muszę iść do apteki po jakiś żel.

30 komentarzy:

  1. a mi się zdjęcie bardzo podoba po obróbce ;) uuu faktycznie kolano nie wygląda za dobrze jak najszybciej posmaruj je maścią, a jak nie idź do lekarza pierwszego kontaktu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolano nie wygląda za ciekawie! Zdjęcie po obróbce też mi się podoba, szczególnie to 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czas ucieka zdecydowanie za szybko!
    swietna paczka, dostawac takie to sama przyjemnosc :-)
    a kolana rzeczywiscie dobrze nie wyglada :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę ci pomóc pozbyć się tych białych ramek wokół obrazków bo podwójna ramka nie wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie poproszę o pomoc, bo widzę, że w każdym obrazku jest ta ramka biała.

      Usuń
    2. napisz do mnie meila bo tutaj trzeba pogrzebać w html, ramki znikną ze wszystkich obrazków na blogu

      Usuń
  5. o mój ulubiony program do obróbki zdjęć :)
    a kolanem się zajmij! mam nadzieję, że mimo wszystko to nic poważnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, nie wygląda to za dobrze. mam nadzieję, że to nic poważnego!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że to nic poważnego ;*
    a co do lushów - nawet nie chcę wchodzić na stronę, bo zaraz wydałabym całą wypłatę... z opisów na blogach widzę tam same cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u la la, faktycznie niefajnie z tym kolanem. Końcówka września SKANDAL! ta Polska chce wykończyć obywateli.
    pierwsze supcio! w jakim programie to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pixlr-o-matic coś takiego :D Myślę, że pójdę z nogą na SOR... bo teraz po treningu wygląda strasznie ;/

      Usuń
    2. ojoj idź idź zdrowie najważniejsze.

      Usuń
  9. Wiem jak ciężko się dostać do lekarzy. Nie da rady iść do innego ortopedy, w innym ośrodku? To nie wygląda najlepiej, a z Twoimi planami treningowymi... :(
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że umówiłaś się na wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, nie sieję paniki, ale rzeczywiście nie wygląda to dobrze. Masz rację, nich to zobaczy lekarz, żeby nie było eskalacji. Napisz koniecznie jaką dostałaś diagnozę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyśpieszyć wizytę, bo nie czuję się najlepiej.

      Usuń
  12. rety takie kolejki do ortopedy ?! szaleństwo :/ czasem dziękuje losowi za to, że mam w pakiecie socjalnym z pracy LuxMed. Co do Lush - zamawiasz na allegro czy bezpośrednio z UK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiam z allegro. Ale odkryłam grupowe zakupy na wizażu i chyba następny zakup zrobię tam, jeśli akurat będzie organizacja zakupów z Lusha. Nie zawsze na allegro jest to co chcę, ale akurat teraz Angels był :)

      Usuń
  13. Kama ?? ja już zaczynam się martwić...pamiętam co przezywałaś:( Musisz kupić lub zacząć nosić tą opsakę uciskową kup sobie tramaun albo zwykłe fastum szkoda że cie tu nie ma to na zabiegi bym cie wzieła z marszu!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Biedna :( wracaj do zdrowia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki żeby to nie było nic poważnego ;)
    Może daruj sobie na razie treningi dopóki się nie wyjaśni co to się dzieje.
    Trzymaj się, zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając mnie to nie odpuszczę. Jutro ustabilizuje kolano bandażem elastycznym albo opaską uciskową. Będzie dobrze,musi być.

      Usuń
  16. Kama, nie ma co czekac z kolanem, zwłaszcza że było już operowane. Koniecznie idź na ostry dyżur do szpital, albo na izbe przyjęć, paniom w rejstracji musisz powiedzieć że się to nagle i stało i że tak bardzo boli że masz problemy z chodzeniem. Wtedy na bank Ci przyjma tego samego dnia i zrobią wszystkie niezbedne badania czy przeswietlenia. Pracuje w sluzbie zdrowia dlatego polecam taka drogę postepowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam jeszcze do jutra, ale myślę, że jak mi nie przejdzie to do koca tygodnia się wybiorę do lekarza, bo nie ma co czekać do września. Przy takich treningach jakie mam w planach może być ciężko.

      Usuń
  17. Mam nadzieję, że wszystko będzie okej z twoim kolanem, bo niezbyt fajnie to wygląda... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasmaruję jeszcze na noc żelem, zobaczymy jak będzie wyglądać jutro

      Usuń
  18. Kama, bądź ostrożna i nie trenuj ponad swoje możliwości. Poza tym otagowałam Cię, skoro tag przypadł Ci do gustu ;) Oto link: http://to-be-skinnyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń