czwartek, 30 sierpnia 2012

Plan treningowy na wrzesień i TAG.

Nie mogłam wczoraj zasnąć. Księżyc zaglądał w moje okno a jego blask spływał mi po twarzy. Nie zasłoniłam wczoraj rolet. Lubię czasami popatrzeć w nocne niebo, usiane gwiazdami. Zwykle stan, który towarzyszy mi w takich momentach, zmusza mnie do refleksji. Wczoraj dodatkowo pojawiła się nostalgia.    A z tego wszystkiego wynikło to...że się nie wyspałam :)
Dzisiaj wstałam znów późno, miałam kilka urzędowych spraw do załatwienia, odebrałam też wyniki badań lekarskich. Niepokoi mnie trochę wynik morfologii - znacząca, za duża ilość leukocytów i za mała ilość neutrofili. Zastanawiam się, czy może to mieć związek z moim kolanem. Odebrałam także przesyłkę z Mazideł, już prawie całkowicie skompletowałam kosmetyki do pielęgnacji.

Wczoraj w końcu ogarnęłam plan treningowy na wrzesień.
Pierwszy i drugi tydzień - tylko FBW
Kolejne tygodnie - dokładałam ćwiczenia Tone It Up i trening z taśmą
Sobota - aeroby : bieganie/rower/basen
Niedziela - odpoczynek


Nie pokazywałam jeszcze na blogu malibooty workout - może przy jakiejś okazji w przeciągu tych dwóch tygodni zrobię o nim krótki wpis. Itty bitty workout też mi się podobał, choć nie był mocno wymagający, więc też nie wykluczone, że się gdzieś pojawi. Najpierw chcę zobaczyć jak moje ciało zareaguje na trening siłowy. Dzisiaj mam bardzo duże zakwasy - ale myślę, że to dzięki Turbo Petardzie. Czuję zakwasy głównie w dwójkach, brzuchu. Siłówkę dzisiaj będę robić prawdopodobnie o 17.00 - na posiłek potreningowy przygotowałam sobie owsiankę z lodówki (wpis o niej pojawi się wieczorem).

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Lemessoss in Cyprus. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)




TAG polega na tym, że piszę o siedmiu rzeczach, których o mnie nie wiecie, a następnie zapraszam kilka blogów do zabawy :)

1. Na drugie imię mam Izabela
2. Studiowałam/studiuję psychologię, interesuję się psychoanalizą, psychologią kliniczną i sądową. W trakcie praktyk w jednym z aresztów śledczych odkryłam w sobie pokłady empatii do zaburzonych osobowościową sprawców różnych przestępstw. Na chwilę obecną jest to ta dziedzina psychologii, którą chcę praktykować.
3. Uwielbiam Hello Kitty :)
4. Nie potrafię piec - jak rok temu robiłam pierniki na Święta Bożego Narodzenia, uświniłam siebie, psa, lodówkę i całą kuchnię - a pierniki się nie udały :) nie wiem jak to możliwe :) Ale dobrym przykładem może być także tarta, która wylądowała w koszu.
5. Marzy mi się podróż do Toskanii i Prowansji
6. Regularnie oglądam kilka serialów, lubię Zmierzch, czytam literaturę młodzieżową, uwielbiam książki o krajach południowych, uwielbiam książki kulinarne, a moją boginią kuchni jest Nigella - jej pikantną jajecznicę robię zawsze na kaca :)
7. Uwielbiam robić zakupy, ale nie znoszę robić prezentów- nie dlatego, że jestem sknera ! Po prostu nigdy nie mogę się zdecydować co komu kupić - zresztą ja mam ogólnie problem z podejmowaniem decyzji, w ogóle.

Taguję każdego, kto ma ochotę na wzięcie udziału w zabawie :)




23 komentarze:

  1. Też lubię Nigellę, chciałam studiować psychologię, ale wyszło inaczej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, też muszę sobie ułożyć jakiś konkretny plan na wrzesień, bo coś czuję, że bez niego się nie ogarnę. Zmotywowałaś mnie w pewnym stopniu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, też nie mam planu, a też by się przydał! Szczególnie, że do południa będziemy uwiązane w szkole i trzeba dobrze czas rozplanować.

      Usuń
    2. Szkoła...jak ja tęsknię za tymi czasami <3

      Usuń
  3. Twój plan zapowiada się bardzo intensywnie :)
    a co do kosmetyków i zamówienia z Mazideł - mam nadzieję, że napiszesz coś na ten temat;) jestem ciekawa, co wykombinujesz :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno zrobię o tym wpis :)

      Usuń
  4. Fajnie, ze zrobilas tag :)
    Widac po planie ze lubisz Hello Kitty, a co do robienia prezentow to mam podobnie, zawsze sie martwie, ze prezent sie osobie obdarowywanej niespodoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z motywem Hello Kitty mam głównie gadżety biurowe - długopisy, zeszyty, notesy, naklejki... :)

      Usuń
  5. A czemu masz te FBW tak dziwnie ułożone ? Powinnaś mieć dzień przerwy pomiędzy dwoma kolejnymi, a Ty masz pon-wt i czw-pt dzień po dniu. Jeżeli chcesz tak bez soboty i niedzieli to tylko 3 razy i wtedy w układzie pon-śr-pt. Masz siłówkę na całe ciało, czyli całe ciało musi odpocząć. Tak dzień po dniu możesz się zajechać, zwłaszcza, że miałaś przerwę od siłówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, to zrobię tak jak mówisz od następnego tygodnia :)

      Usuń
  6. trzymam kciuki za powodzenie planu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie lubię kupować komus prezentu bo nie umiem sie zdecydowac;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pociesza mnie fakt, że nie jestem sama :)

      Usuń
  8. Obyś wytrwała w tym planie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały plan! Trzymam kciuki za jego realizację :) Ale wiem, że Ci się uda :* Ja też dziś już pisałam sobie plan na ten miesiąc najbliższy :D.. Obym też wytrwała. Przy okazji zapraszam do siebie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystąpiłam, ale moja odpowiedź raczej nie wygra :P

      Usuń
  10. Widzę, że osób gapiących się w księżyc jest więcej oprócz mnie :D A plan świetny, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie bardzo lubię motyw księżyca :)

      Usuń
  11. Też uwielbiam hello kitty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągle zarzucają, że jestem za stara na takie rzeczy ^^

      Usuń
  12. jaki jest przepis na tę pikantną jajecznice?

    OdpowiedzUsuń