czwartek, 30 sierpnia 2012

Owsianka z lodówki.

Już jestem po treningu - jest moc ! :D Robiąc ćwiczenia na brzuch - myślałam, że w pewnym momencie się on zapali i wybuchnie. Pieczenie było nie z tej ziemi. Ćwiczeniem, które sprawiło mi największą trudność było ćwiczenie na barki - robione w drugim obwodzie. 10 powtórzeń bardzo dobrze, ale 5 ostatnich - z zaciśniętymi zębami. Mam strasznie słabe ręce... Moimi ulubionymi ćwiczeniami z FBW są martwy ciąg i wykroki. Mam nadzieję, że za miesiąc dzięki nim moje pośladki będą wyglądać dużo lepiej.
Termin rezonansu : 8 października...

W końcu się zmobilizowałam i zrobiłam wczoraj owsiankę z lodówki. O owsiance przeczytałam na blogu Klaudii, robiąc swoją inspirowałam się tęczą w słoiku. Przepis zmodyfikowałam wedle własnego uznania

Składniki
- owsianka (1/3 słoika)
- mleko
- jogurt grecki ( 2 łyżki)
- miód ziołowo-malinowy (łyżka)
- wiórki kokosowe ( łyżka)
- migdały
- maliny

Przygotowanie
Wszystko wrzucamy do słoika, mocno wstrząsamy i wkładamy na noc do lodówki. Ja część malin rozgniotłam widelcem.





Taki słoik owsianki starczył mi na dwa posiłki (śniadanie i posiłek potreningowy).
Jest to ciekawy sposób na owsiankę. Ja z reguły jadłam ją z jogurtem naturalnym i owocami, ale teraz chyba się na jakiś czas przerzucę się na owsiankę z lodówki :)

Spróbujecie?

Mój dzisiejszy jadłospis
Śniadanie: owsianka z lodówki
II śniadanie: 2 kromki chleba razowego, szynka z indyka, pomidor
Obiad: mały talerzyk kalafiorowej, pierś z kurczaka nadziewana pomidorami suszonymi i małą kulką mozarelli, sałatka z rukoli, roszponki, kaparów z dressingiem z oliwy z oliwek i balsamico
IV: owsianka z lodówki
Kolacja: planuję serek wiejski z papryką i ziołami

 KOCHANE !!!

ZBLIŻA SIĘ KONIEC SIERPNIA!
Czas na podsumowanie sierpniowej setki ! Proszę wszystkie uczestniczki o wysyłanie mi wyników całościowych :)



39 komentarzy:

  1. uwielbiam owsianke z lodowki! wspaniala na upalne poranki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze chcę zrobić z masłem orzechowym, bananem i cynamonem :)

      Usuń
  2. Czym różni się od zwykłej? Tylko tym, że jest zimna, czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez noc mocno nasiąka mlekiem, które z kolei przechodzi fajnie migdałami i owocami :)

      Usuń
  3. Uwielbiam owsiankę ze słoika :) Świetna, jak jest gorąco albo nie ma się z rana czasu na zrobienie śniadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. do słoika wrzucamy owsiankę czyli
    a. gotowany owies na mleku
    czy
    b. "surowe" płatki owsiane? :)

    wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. surowe płatki owsiane :) ja wsypałam błyskawiczne górskie :)

      Usuń
  5. Ty już po ćwiczeniach a ja zaraz idę biegać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile bym dała by móc pobiegać...

      Usuń
  6. Smacznie wygląda :) Chyba się skuszę i zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest smaczna i szybka w przygotowaniu :)

      Usuń
  7. Ja sobie robię takie przekładańce z owocami, które też stoją na noc w lodówce. Lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaa, moja ulubiona owsiana, a tak dawno jej nie jadłam <3 :)
    i jak Ci smakowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, bardzo fajny pomysł - klasyczna owsianka już mi się trochę znudziła :D Gorzej, że... Brzydzę się słoików. Serio, to jakaś moja schiza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj w plastikowym pojemniczku ;)
      Można kupić takie okrągłe, wyższe, nadawałby się do takiej właśnie owsianki.

      Usuń
  10. Kama a mogę te wyniki wysłać jutro ? Jeszcze muszę wypiskę zrobić z treningu i nie wiem czy zdążę dzisiaj :/ Zwłaszcza, że już mi się nic nie chce ;)

    Uwielbiam MC i MCPN ♥♥♥
    Ale wykroków nie, wolę przysiady. Przy wykrokach mi ostatnio coś strzelają kolana. Masz może na to jakąś radę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na prostych nogach nie robiłam :) Tygrysie możesz :) Na razie tylko jedna osoba mi je przesłała, ale mam nadzieję, że reszta doślę do 1 września ;p
      Mnie o dziwo nie strzelają, może dlatego, że ja robię je inaczej. W sensie, że najpierw robię na jedno nogę i taką pozycję wyjściową pogłębiam - w sensie góra dół. Kolano mi się we znaki nie daje.

      Usuń
    2. To jutro prześlę, bo może jutro jeszcze śmignę rano :)

      Jak tak robię to też mi strzelają kolana :(

      Na prostych nogach jest fajny na pupcię :D

      Usuń
    3. Można je robić zamiennie co drugi trening? Może masz za mało mazi między chrząstkami i dlatego słychać takie otarcia?

      Usuń
    4. Powinnaś się zdecydować na jeden rodzaj ;)
      Jeżeli czujesz przy klasycznym to swoje kolano, to mogłabyś zamienić i robić na prostych nogach. Ono mniej obciąża kolano. Zresztą spróbuj sobie to sama ocenisz ;)

      Właśnie takie otarcia, strzykanie, czy jakby tego nie nazwać ;) A co mam zrobić żeby mazi było więcej :D

      Usuń
    5. Im wykonujesz większy wysiłek, tym powinno być jej więcej - ale Ty jesteś bardzo aktywna. Mi strzelać przestało jak zaczęłam biegać. Może jakiś suplement na kolana - Opokan zbiera pozytywne opinie.
      Spróbuję jutro :)

      Usuń
    6. Ale np. w przysiadach wszelkiego rodzaju czy MC, gdzie też przecież kolana nieźle są obciążone nic się nie dzieje. A w wykrokach strzyka jak starej babci ;P

      Usuń
  11. na zimno jesz czy potem podgrzewasz ? ;>
    bo jakaś dzisiaj taka nie ogarnięta jestem i nie kapuję.
    świetny pomysł gdy ma się mało czasu na zrobienie śniadania, wypróbuję na pewno :)
    akurat będzie idealna na szybkie śniadanie przed uczelnią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimno :) idealnie na lato, gorzej na jesień czy zimę :)
      Dokładnie - wstajesz, otwierasz lodówkę a śniadanie gotowe :) Jedyne co to zaparzyć kawę/herbatę :)

      Usuń
  12. Takie owsianki są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze lubię placki owsiane i owsiankę z jogurtem i owocami :)

      Usuń
  13. zobaczyłam wieczorem, wyrwałam do kuchni i zrobiłam podobną wersję. ależ mi smakowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Owsianka z lodówki jest idealna na upalne dni ;) Ja jednak nie mogę doczekać się kiedy będzie chłodniej i będę mogła rano zjeść moja ukochaną owsiankę na ciepło na mleku :) (teraz jest zdecydowanie za gorąco)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością spróbuję ! Uwielbiam owsianki, chociaż jestem przyzwyczajona do takiej na ciepło z miodkiem :P

    Pozdrawiam i zapraszam na www.makeyourselffit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie nie ma nic lepszego niz cieplutka owsianeczka z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham owsiankę z lodówki. Najbardziej smakuje mi połączenie owsianka + mleko + kakao + banan, choć po kilku miesiącach zaczyna mnie już nieco nudzić :P Na pewno spróbuję wersji z wiórkami kokosowymi i jogurtem greckim.

    OdpowiedzUsuń
  18. Smacznie wygląda, skusze sie i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jadłam, może kiedyś spróbuję :)
    Mam nadzieję, że na rezonansie nie wyjdzie nic złego :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny pomysł :)
    Dobre takie coś by było

    Kamuś u Ciebie co raz piękniej się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałaś o samozapłonach ludzi? Myślałaś, że brzuch ci zapłonie i wybuchnie? Lepiej uważaj...
    Nie no... żartuję oczywiście :D Tak mi się tylko skojarzyło to co napisałaś o tym brzuchu z tym co kiedyś tam czytałam o samozapłonach. Dobra... Kończę już ten bezsensowny bełkot. xD
    Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Owsiankę z lodówki będę musiała wprowadzić w nawyk ponieważ rano brak mi czasu na przygotowywanie posiłków

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś wolę owsiankę na ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ps. Wyniki już wysłałam jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń