niedziela, 12 sierpnia 2012

Nektarynka na śniadanie.

Dzisiaj postanowiłam zacząć walczyć z wpisywaniem danych do Excela ( część pracy magisterskiej w której muszę wprowadzić drobne poprawki) i zacząć w końcu CZYTAĆ !!! Jak mam reaktywować bloga książkowego, jeśli ostatnio w ogóle nie mam czasu na jedną z moich największych pasji. Zarzekałam się, że w wakacje przeczytał na pewno dużo książek, bo przecież będę mieć tyle wolnego czasu...
Wstałam późno - bo po 10.00 - mimo, że nie poszaleliśmy wczoraj zbyt długo na grillu z przyjaciółmi, miałam problem ze wstaniem. Ok 17.00 jadę na krótką wycieczkę do Modlina, wieczór już na spokojnie w domu. Cały czas odpoczywam, nie forsuję kolana i wydaje mi się, że widzę poprawę. Krwiak tak jakby zaczął się wchłaniać, ale nadal czuje rwący ból gdy stanę zbyt mocno na prawą nogę.

Jutro ruszam z dietą 3D Chili, więc postanowiłam dzisiaj zjeść jedno z moich ulubionych śniadań :) 


Jogurt naturalny, domowe musli (dodałam pestki dyni), nektarynka


Gdy jem nektarynkę mimowolnie wracam myślami do słonecznej Grecji, gdzie spędzałam kiedyś niemal każde wakacje. W tym roku nie udało nam się pojechać. Inne zobowiązania - finansowe, szkolne - nam to uniemożliwiły. Mam nadzieję, że za rok będziemy mieć wakacje z prawdziwego zdarzenia :)

A jak tam Wasze wakacje ?

42 komentarze:

  1. uwielbiam takie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba wykorzystywać owoce na wszelkie możliwe sposoby :)

      Usuń
  2. czyż to nie są płatki dorset cereals? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee nie :) nie znam takich :D Musli składa się z : płatków oswianych, płatków orzechowych, żurawiny suszonej, migdałów, pestek dyni. Nic więcej tam nie dorzucałam :)

      Usuń
  3. bardzo zdrowe śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje całkiem niezłe, czekam na ostatni wyjazd. :) A Twoje śniadanie jest zdrowe i smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj u mnie na śniadanie też były płatki :) z orzechami i czekoladą ;) nektarynki z malinami i twarożek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smaczne śniadanie :) Chętnie bym poczytała Twojego bloga czytelniczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro dodam posta z recenzją książki, którą niedawno przeczytałam i umieszczę link do bloga gdzieś na widoku :)

      Usuń
  7. pyszne śniadanko, aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak teraz patrzę to też mam ochotę znów na nektarynkę :)

      Usuń
  8. uwielbiam nektarynki :) a śniadanko pyszne i bardzo zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na 3d chili. Stosuję ją i opisuję efekty i opinie na blogu - na razie jestem zadowolona. Minus 3 kg do tej pory. Jak odstawiłam z powodu wyjazdu i innych wymówek po tygodniu/dwóch to nie było jojo, a dzisiaj mam dzień 3 podejścia drugiego. Będę zaglądała jak tam Twoje postępy i wrażenia smakowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, czyli działa :) Już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  10. Dobry pomysł z pestkami dyni, spróbuję przy następnej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jadłam dziś nektarynkę :D z owsianką! pycha. dobre śniadanie, a jakie zdrowe... kuruj nogę, kuruj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mnie korci...może jutro pójdę pobiegać.

      Usuń
  12. ooo uwielbiam nektraynki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smacznie, u mnie klasyczna jajecznica była :D
    Też miałam nektarynki ostatnio takie naturalne, niepryskane, nieunijne i były tak soczyste i słodkie, ale jakże pyszne :D Na jutro mam skrzynkę brzoskwiń zamówioną :) będzie jakiś dżemor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną chodzi jajecznica juz jakiś czas, dobrze, że w diecie jest w jadłospisie ... :) dżemor z brzoskwiń jest pyszny :)

      Usuń
  14. Ja też brak wakacji mam, ale odbiję to sobie we wrześniu;) pycha śniadanko, też takie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje idą pełną parą. jeden wyjazd za mną, drugi przed.
    I co najważniejsze wróciłam do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham nektarynki, też często dodaję do musli, czy owsianki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jogurt z musli i owocami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teeeeż, najlepsze śniadanko ;D

      Usuń
  18. Połączenie nektarynek i jogurtu naturalnego to dla mnie numer jeden. Dodaję też inne owoce - uwielbiam. A co do wakacji.. zimno, ponuro. We wrześniu wybieram się do Grecji lub Tunezji wtedy sobie wynagrodzę. Całuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. I znowu pokazujesz pyszne śniadanko! Moje składało się dzisiaj tylko z dwóch brzoskwiń. :P
    A moje wakacje w czarnej dupie za przeproszeniem, plany były ale chyba nic z tego nie wyjdzie... No trudno. Odbiję sobie. Ty na pewno też. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie musli :) Jeszcze z nektarynką i jogurtem... pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  21. śniadanie wyglada przepysznie :]

    OdpowiedzUsuń
  22. i już wiem że jutro na śniadanie będą nektarynki:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. też lubię eksperymentować z nektarynkami :D

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Grecję i jej najbardziej niebieskie niebo na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm wspaniałe, pyszne śniadanko uwielbiam nektarynki

    OdpowiedzUsuń
  26. pychotka :) uwielbiam takie zdrowe i pożywne jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń