wtorek, 21 sierpnia 2012

Mój przykładowy jadłospis.

Wczoraj się postarałam i zrobiłam zdjęcia każdemu posiłkowi. Nie fotografowałam owocków, które jadłam jako przekąski (maliny,borówki,winogrono,arbuz).

1 posiłek
musli, maliny, jogurt naturalny

2 posiłek

bułka pełnoziarnista kłosek, serek śmietankowy, rukola, pomidory, kapary

3 posiłek

leczo warzywne, tzatziki

4 posiłek - owoce, kawa

5 posiłek

moja miseczka ta mniejsza :) tuńczyk, 2 ogórki małosolne, łyżeczka majonezu


Co bym wyeliminowała z tego dnia? Majonez. Mam z nim problem, bo uwielbiam sałatki z majonezem, ale staram się go nie jeść częściej jak raz w miesiącu. 


29 komentarzy:

  1. Swietne te kanapki, uwielbiam kapary:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jem majonez nagminnie :P i chudnę ;) no ale ja nie jem zbóż i produktów mącznych, więc pewnie dlatego :) oparłam dietę o tłuszcz, chociaż szkoda, że majonez ma różne śmieciowe dodatki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. taka słatka z majonezem jest również dobra z jogurtem naturalnym, wiem dziwnie brzmi ale próbowałam:) kanapeczki pysznie wyglądają odjeła bym tylko kapary bo jakoś mnie msak nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokrojone na mniejsze części kapary bardzo fajnie smakują dodane np. do sosu bolognese

      Usuń
    2. Częśto dorzucam właśnie do spaghetti :) Wiem, jadam takie sałatki z jogurtem, ale już miałam jogurt na śniadanie :)

      Usuń
  4. Ja nie lubię majonezu i to chyba moje szczęście ;) Zastąp go jogurtem greckim albo naturalnym.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sos vinegrette skutecznie zastąpił majonez

    OdpowiedzUsuń
  6. A może spróbuj zrobić swój własny majonez ? Wtedy będziesz wiedziała co masz tam w środku. Poza tym wbrew pozorom są gorsze rzeczy niż majonez ;) A akurat tuńczyka bez majonezu nie zjem :D No chyba, że wrzucam go do jakiegoś sosu.

    OdpowiedzUsuń
  7. A tam, przy tak zdrowej diecie możesz sobie pozwolić raz dziennie na tą łyżkę majonezu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubię majonez, ale oszukuję swój umysł mieszając go z jogurtem naturalnym:) bardzo fajny jadłospis, podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesadzasz! Czasem można :D Łyżka majonezu nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale przepysznie wyglądające posiłki ;) aż chce się zdrowo jeść :) wyeliminowałabym tylko kapary, których szczerze nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo apetycznie wyglądające posiłki :) Też kocham majonez, także Cię rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety muszę jeść owoce oddzielnie od innych produktów zwłaszcza mleka, bo jak jem je razem to neistety mój żołądek ostro protestuje;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jem majonez raz na jakiś czas i chudnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale smakowite menu! :D
    i niech mi ktoś powie, że zdrowo = niesmacznie!!! same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja majonez staram się zastępować jorugtem naturalnym z przyprawami i musztardą, ale z marnym skutkiem.. nikt w domu nie chce jeść jak ja więc czasem jestem zmuszona do przyporządkowania się, ale łyżka/łyżeczka majonezu raz na jakiś czas jeszcze nikomu nie zaszkodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja właśnie nie przepadam za majonezem ;) Smacznie i zdrowo widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez mam duży problem z majonezem mogłabym go jeść łyżkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zastąpiłam wszelkie sosy, w tym majonez, jogurtem naturalnym, grecki tutaj sprawdziłby się wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiaj miałam podobną- w moim przypadku obiadokolację:)
    też lubię sałatki z majonezem i tak jak Ty staram się jeść jak najrzadziej

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo zdrowo jesz! :) a majonez .. oj tam, czasem mozna!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Często robię sobie podobne coś na śniadanie i podobne coś na kolację :D Super jadłospis!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowo, a jak można się najeść! Też mam słabość do majonzu... znam ten ból! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham sałatki z majonezem dlatego ich teraz nie robię :(

    Smakowite to Twoje menu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Smacznie jadasz :)

    Maliny za mną chodzą, kusisz..

    OdpowiedzUsuń