piątek, 31 sierpnia 2012

Malibooty & She Sells Sea Shells Tone It Up workout.

Cały dzisiejszy dzień upłynął mi na wprowadzeniu poprawek do pracy magisterskiej. Zrobiłam 2/3 - resztę zostawiłam na jutro. W niedzielę wybieramy się na koncert, a we wtorek już jadę oddać pracę.
Udało mi się dzisiaj wygospodarować czas na Beautiful booty.

Na blogu nie pokazywałam jeszcze wielu treningów dziewczyn z Tone It Up. Dzisiaj Malibooty Workout (gify mogłyście już zobaczyć na blogu Być Idealna) oraz She sells sea shells - niestety nie znalazłam wersji z gifami więc wklejam plan jaki możecie znaleźć też na stronie dziewczyn.











































Dzisiaj na stronie dziewczyn pojawiła się także rozpiska z kombinacją treningów:
  • Surfer Girl is an all over toning routine! Surfs UP!
  • She Sells Sea Shells with Sunkissed ABS
  • Sunkissed ABS & Bikini Bootcamp
Część z treningów już jest na blogu, resztę podlinkowałam - może komuś się przyda.
Wszystko pochodzi ze strony Tone It Up.

Jak wiecie dzisiaj jest międzynarodowy dzień bloga. Więc 100 lat 100 lat dla Was i dla mnie :)




Niestety nie wysyłacie mi swoich podsumowań. Część z Was zrobiła je na własnych blogu - może to i lepsza forma :)
Moje podsumowanie sierpniowej setki

100.6 km - większość przejechana rowerem albo przespacerowana. Myślałam, że będzie lepiej...

14 komentarzy:

  1. Keep calm and love my blog, haha dobre xD A gify przydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj na takiej plaży to bym poćwiczyła;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio trafiam na tyle fajnych treningów, że nie wiem już co mam ćwiczyć : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe często tak jest :) Ja znalazłam wczoraj w sieci jakieś plany treningowe - ale już Was nimi nie zadręczam. Z Tone It Up chyba też dam już na spokój, bo przecież łatwo znaleźć treningi w sieci :) Ale właśnie siłówka i Tone It Up teraz u mnie króluje :)

      Usuń
  4. Szczerze to te dziewczyny jakoś bardziej do mnie przemawiają niż p.Ewa. Muszę w przyszłym tygodniu sprawdzić je, że tak powiem na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dodajesz gify z ćwiczeniami. Opisy zupełnie do mnie nie przemawiają bo zawsze mam wrażenie, że i tak robię źle ćwiczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gifach jest wszystko fajnie pokazane, w razie co polecam też filmiki dziewczyn :)

      Usuń
  6. te gify to swietna sprawa :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poszukać wszystkich do treningów Tone It Up :)

      Usuń
  7. One dodają mi kopa w tyłek bym tak pięknie ćwiczyła :)

    PS Kochana ja wysłałam Ci podsumowanie jak coś ;*

    OdpowiedzUsuń