poniedziałek, 6 sierpnia 2012

I po weselu.

Dawno nie byłam na takim pięknych i udanym weselu. Wybawiłam się cudownie. Nigdy nie sądziłam, że po zabawie będę mieć takie zakwasy w nogach i ramionach ! :) Wytańczyłam się i wyszalałam, a zabawę zakończyłam w niedzielę o 19.00 :) Dzisiaj jestem wciąż lekko śnięta i nie doszłam jeszcze do siebie po dwóch dniach ciągłej zabawy.
Obiecałam, że wrzucę zdjęcie jak wyglądałam.



Kilka osób powiedziało mi, że niesamowicie schudłam Oo :D bardzo mnie to cieszy i jeszcze bardziej motywuje :)

Czas nadrabiać zaległości blogowe ! :)

51 komentarzy:

  1. Wyglądałaś rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko :) Fajny akcent z tym kwiatkiem i paznokciami w tym samym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladalas naprawde pieknie! wlosy, makijaz, sukienka, usmiech na twarzy - super! :-)
    i fajnie, ze zabawa sie udala! ja uwielbiam wesela :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś przeslicznie, piekny makijaż i fryzura :) Sukienka ma super kolor. I widac, że schudłaś!
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Btw masz zdjęcie dokładniejsze fryzury? tył, bok? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bok, a tyłu niestety nie :(

      Usuń
    2. To i tak poproszę :D zakochałam sie we fryzurce :) lubię takie plecione, ale sama nie umiem zrobić ;(
      możesz wysłać na maila : produktywnie@gmail.com

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo stylowo wyglądałaś! Niezwykle elegancka i ciekawa sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka. Bardzo podoba mi się to wykończenie przy szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasa! Lubię takie outfity. Wyglądałaś pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz nieziemsko :* Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie wyglądałaś, ta sukienka jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancko wyglądałaś :) Masz piękne oczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, elegancko i stylowo.
    A gdzie zakupiłaś taką piękną sukienkę (jeśli to nie tajemnica)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądałaś cudnie! zazdroszczę Ci tych ciemnych oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądałaś pięknie! :D I masz cudny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  16. nie będę oryginalna, ale napiszę, bo to prawda: cudownie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczna dziewczyna z Ciebie, wow. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie Ci w tej sukieneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądałaś, elegancko :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpisuję:
    Koniecznie kochana daj znać jak już będziesz mieć ją u siebie :) mam nadzieję, że Ty także będziesz z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sukienka. Wyglądasz bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie wyglądałaś, boska sukienka, ja w końcu nie znalazłam w takim kolorze i kupiłam na wesele chabrową sukienkę. A szkoda strasznie marzył mi się pudrowy róż;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jesteś śliczna ;) Wpędzasz mnie w kompleksy ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. och jak chciałabym usłyszeć taki komplement, że schudłam :) rzeczywiście ślicznie wyglądałaś na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz.. masz strasznie ładną twarz..;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie wyglądasz!!! Na szczęśliwą, zadbaną, pewną siebie kobietę! Mnie weselicho (a nawet dwa) czeka, ale nawet nie chcę myśleć o szukaniu sukienki... w życiu nie znajdę idealnej. A tu tylko miesiąc został >.< agrr!

    OdpowiedzUsuń
  27. tak bardzo ładnie wyglądałaś, elegancko i klasycznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo bardzo ładnieee!
    Ja idę na wesele na początku września :D

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz tak pięknie, że aż trudno oderwać wzrok! a sukienka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał, chyba się zakocham. Wyglądasz obłędnie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki makijaż, sukienka i fryzura! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądałaś przepięknie! Wszystko fajnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna Kama ;*
    Zawsze na sportowo, a tu proszę! Piękna i z gracją :3 :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz naprawdę pięknie. Nic dodać nic ująć tylko utrzymywać ten stan i chyba nie chudnąć?

    OdpowiedzUsuń