czwartek, 23 sierpnia 2012

Get slim without the gym.

Wreszcie mogę odetchnąć.
Cały dzisiejszy dzień poświęciłam na wpisywanie wyników z magisterki. Byłam strasznie zła, że w taką pogodę muszę siedzieć w domu i wstukiwać żmudnie cyferki. Próbowałam znaleźć kolejną wymówkę, że może jutro wstanę o 6.00 i to zrobię? A może zostawię to jednak na weekend? Jednak z doświadczenia wiem, że sprawa przeciągnęła by się jeszcze w czasie i pierwszego września zdałabym sobie sprawę, że mam zaledwie kilka dni na pokazanie poprawek promotorowi. Więc zacisnęłam zęby, naszykowałam sobie owoców, abym mogła coś przekąsić w między czasie. Zrobiłam dwie duże przerwy - na obiad i na rower :)


Jak tak patrzę na czas to wcale na tym rowerze za bardzo nie pędzę.
Dzisiaj ograniczyłam się tylko do roweru. Na jutro planuję trening, który widzicie poniżej. Do niego dokładam beautiful booty.
































Jak widzicie znów wersja obrazkowa różni się od gifowej jeśli chodzi o ilość powtórzeń w serii. Ja pierwszą serię zacznę tak jak na gifach, drugą i trzecią tak jak na obrazku. Trening łączę. Najpierw pierwsza seria z dwóch, później druga, no i trzecia.

Pytałyście, gdzie znalazłam gify. Wszystko pochodzi z tumblr. KLIK. Zapraszam :)


11 komentarzy:

  1. Miałaś się oszczędzać :P A Ty znowu szalejesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. gify do mnie przemawiają:) przydatne

    OdpowiedzUsuń
  3. racja lepiej z tym uporać się jak najszybciej i nie zostawiać na ostatnią chwilę... gify są super poćwiczyłabym sobie na plaży;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, Ty jesteś chyba uzależniona od ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś ćwiczyłam coś z tone it up, chyba do tego wrócę i pożyczę któryś z wybranych przez Ciebie treningów. Powodzenia i pamiętaj, oszczędzaj kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A możesz zdradzić mi to jak się wziąć za pisanie? Bo ja nie mogę zacisnąć pośladków i wziąć do pisania a już dawno powinnam być po obronie a nie mam NIC. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisane od podstaw czy poprawki? U mnie zadziałała sytuacja podbramkowa :D

      Usuń
  7. Lepiej zrobić coś od razu, niż odkładać na później :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładny nowy wystrój bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale zmiany na blogu :D wchodze i nie poznałam, że to Twój! podoba mi się :)

    ćwicz, ale odpowiedzialne, żeby z noga nie zrobić większych problemów. ale ogólnie to jest jakiś felerny rok na kontuzje kolana :/ Ty i Twoja kontuzja, moja kontuzja i okazało się dzisiaj, że koleżanka może mieć uszkodzoną łękotkę :/:/ no dramat po prostu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Od 3 dni ćwiczę muszę przyznać że bardzo przyjemne ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń