sobota, 4 sierpnia 2012

Do wesela godzin kilka. Propozycja fryzury.

Dzisiaj wielki dzień. Dzień ślubu mojej kuzynki :) Od rana wszystko dzieje się w zawrotnym tempie. Siedzę właśnie już z fryzurą na głowie i modlę się by włosy dotrzymały chociaż do północy. W głowie mam dwa piękne storczyki, i już jakaś pszczółka zadomowiła się w jednym z nich. Dobrze, że nie zaczęłam rozpaczliwie walić się po głowie ... :)

Fryzura, którą się inspirowałam


Efekt kwiatka na moich ciemnych włosach jest mnie widoczny, aczkolwiek fryzura wygląda delikatnie, dziewczęco i jest mi wygodnie. W taki gorąc puszczone luzem włosy doprowadziły by mnie do szału. W miejscu perełki ze zdjęcia mam białego storczyka, drugi znajduje się na lewym boku.

Dzisiaj słowo dieta, nie obowiązuje :) Mam zamiar jeść, pić, tańczyć, śmiać się i dobrze bawić :)
A od poniedziałku wracam zarówno do regularnych treningów jak i do zdrowego odżywiania się.

Aha, i jeszcze jedna kwestia organizacyjna. 6.08 wieczorem wyślijcie mi swoje kilometry w sierpniowej setce :)

Udanego weekendu ! Nabijajcie kilometry ! :)

25 komentarzy:

  1. fryzura piękna. baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna fryzura. na pewno wyglądasz pięknie. miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piekna fryzura! <3
    baw sie dzisiaj dobrze! :-) uwielbiam wesela! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne upięcie ;) a co do pszczółki to widocznie tak jej się fryzura spodobała że widocznie chciała przyjrzeć się z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fryzura, bardzo oryginalna i pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna fryzura :) dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fryzurka :d.
    Pokaż ją na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że pokażesz zdjęcie fryzury na Twoich włosach! Miłej zabawy do biaaaałego rana! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna fryzura :) Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie udanej zabawy :)
    Zgadzam się z innymi dziewczynami, pokaż nam swoją fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna fryzura :D Chcę taką jak sama będę szła do ślubu :D Baaaaardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  12. trzba mieć bardzo długie włosy, żeby zrobić taką fryzurę? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hej. udanego wesela ! swietnie że masz zamiar się bawić. :)
    fryzura jest genialna. oczywiscie trzeba sprawnej reki by ją wykonać.
    powodzenia w diecie ( zaraz po powrocie z wesela ) :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. też idę niedługo na wesele, właśnie szukam fryzurki ;) mam ochotę na luźnego koczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję, ze będą jakieś zdjęcia z imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna fryzura ! Fakt ja sama mam bardzo długie włosy i w taki upał kleją się okropnie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzura bardzo fajna, od razu sobie pomyślałam, że na ciemnych włosach prezentuje się pewnie jeszcze lepiej, a ze storczykiem w ogóle musi być pięknie <3

    Postanowiłam też dołączyć do sierpniowej "100". O ile jeszcze można się dopisywać :) Polega to na tym, że wysyłamy Ci nasze wyniki, tak?

    OdpowiedzUsuń
  18. Pytanie za 100 punktów :D Na maila wysyłamy wyniki? Bo ja wysyłam na maila, jak źle robię to mi napisz gdzie mam podesłać :d

    OdpowiedzUsuń