środa, 22 sierpnia 2012

Bikini boot camp time !

Dzisiaj mam dla Was kolejny trening dziewcząt z Tone It Up. Patrząc na te ćwiczenia, wysuwa mi się wniosek, że są to raczej ćwiczenia dla początkujących. Jeśli dajecie radę ze Skalpelem czy Killerem Ewy Chodakowskiej - trening dziewcząt z Tone It Up to doskonała poranna gimnastyka. Jednak dla osób, które dopiero zaczynają tego typu ćwiczenia może okazać się zadowalający i wystarczający.

Gdy tylko zrobię przegląd posiadanych treningów, gifów, obrazków, gazet ułożę swój własny trening domowy. Myślę, że dużo ćwiczeń w tym treningu będzie pochodzić właśnie z treningów Tone It Up.


















               














   









Jeśli chcecie sobie utrudnić zadanie, nie róbcie 15 sekundowych przerw. Jak widzicie jest to trening góra 10 minutowy. Nie musicie się ograniczać do jednego takiego treningu. Może to być kombinacja dwóch treningów, np. Bikini boot camp time i beautiful booty.    
    
Niżej filmik z kanału dziewczyn na YouTube.   




Ja dzisiaj na wypróbowanie łączę te dwa treningi.

Tak sobie siedziałam i myślałam. I doszłam do wniosku, że ten rok będzie bardzo ważny dla mnie. Mówię o roku nie kalendarzowym, tylko okresie od któregoś tam dnia lata. Przede mną poszukiwanie pracy, a wcześniej obrona. Przede mną pracowity rok jeśli chodzi o ćwiczenia i dietę. W tym roku postanowiliśmy z R. mocno popracować nad znajomością języka obcego. Ten rok będzie ważny, bo jeśli nie teraz to kiedy?


20 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za Twoje plany... i zyczę powodzenią w poszukiwaniu pracy, czasem nie jest to łatwe... 6 lat temu ja znalazłam swoja.

    OdpowiedzUsuń
  2. oby to był dobry rok! na pewno taki będzie zresztą!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, ambitne plany. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie takie treningi nie interesują, najbardziej lubię takie w formie filmików, taneczne bądź typu właśnie Ewki :)
    Mam nadzieję, że ten rok będzie ważny i jednocześnie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ćwiczenia :) Skąd bierzesz te gify?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie nagrywają materiałów typowo na dvd :(
    Nie raz chciałam poćwiczyć z nimi, ale mają bardziej instruktażową wersję na YT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od tego roku ćwiczę i nie wyobrażam sobie teraz dnia bez ćwiczeń:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie taki znów "dla początkujących" - te ćwiczenia nieźle dają popalić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z planami. Niech ten ważny rok będzie udany :)
    Ćwiczenia fajniuktie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za Twoje plany, oby Ci się udało :) A te ćwiczenia mogą służyć jako rozgrzewka przed jakimiś innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak, jak jest plan to teraz trzeba trzymać się jego realizowania i będzie dobrze! :) Ja też wiąże duże nadzieje ale z kalendarzowym rokiem 2013 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znałam tych ćwiczeń ale już przejrzałam filmik i w sumie nie tak źle można ćwiczyć ;) powodzenia w realizacji planów, na pewno wszystko się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny są śliczne, scenografia bajeczna :)

      Usuń
  13. Świetne są te ćwiczenia. Ja nie ćwiczę Ewy ale Cassey z blogilates jak dla mnie jest guru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak patrzę na jej treningi. Na pewno w moim miszmaszowym planie będą i jej ćwiczenia :)

      Usuń
  14. Już się doczytałam że zweryfikowałaś opinię na temat tych ćwiczeń ;) Jak dla mnie to wypady z podskokiem i wyrzuty nóg w planku są dość wyczerpujące hehe, w treningu Jillian zwykle miałam problem ze zrobieniem wszystkich powtórzeń tego pierwszego ale nóżki elegancko się wzmacniają. Trzymam kciuki za realizację planów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję :) no wypady z podskokiem są straszne, ja nie robiłam ich szybko ze względu na kolano ale i tak są killerowate.

      Usuń
  15. babki z Toneitup są naprawdę świetne, łącząc kilka ich ćwiczeń można zrobić super trening :) Trzymam kciuki za Twoje kolano !

    OdpowiedzUsuń