wtorek, 21 sierpnia 2012

Beautiful Booty workout.

Przedstawiam Wam pierwszy plan treningowy jaki zamierzam wcielić w życie. Jak wiecie, mam przerwę w bieganiu, więc musiałam zorganizować sobie coś nowego, innego.

Może zaczniemy od treningu dziewczyn z Tone It Up.
Ćwiczenia angażują głównie mięśnie pośladków i nóg. Trening nie jest jakiś mocno wymagający, aczkolwiek jeśli dołożymy do niego spokojną jazdę na rowerze, myślę, że będziemy czuć nogi. Trening planuję zrobić jutro, zobaczę jak będzie mi się ćwiczyć. Póki co eksperymentuję, próbuję. Lepsze to - niż nie robienie nic. Nie mogę się użalać nad tym,że chcę biegać i koniec. Muszę szukać innych rozwiązań.

 





























Jeśli ktoś ma problem ze zrozumieniem instrukcji dołączonej do obrazka, to myślę, że powyższe gifki dobrze zaprezentują Wam o co chodzi w poszczególnym ćwiczeniu.
Występują różnicę jeśli chodzi o ilość powtórzeń.
Wersja obrazkowa - 30, 20 , 20, 30, 20, 20 powtórzeń w jednej serii
Wersja gifowa - 15 powtórzeń każdego ćwiczenia ( oczywiście na jedną nogę, czyli łącznie 30) w 3 seriach.
Który wariant wybierzecie - decyzja należy do Was.
 Oczywiście możecie dodać obciążenie na nogi, jeśli takie posiadacie. Trening wydaje się być krótki i przyjemny. Dla dziewczyn zaawansowanych - to pikuś rozgrzewkowy :)
Wyszukuję poszczególnych ćwiczeń na określane partie ciała, tworzę plan, zbieram pomysły.
Tygrysek doskonale opisał Body Revolution, ale póki co nie mogę pobrać programu, ze względu na lipny transfer, więc ratuję się czym mogę :)


13 komentarzy:

  1. oj zmęczyłam się samym patrzeniem;D muszę się zacząć ruszać, to już postanowione;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw, wygląda na dosyć przyjemny :)
    ciekawe, czy tym panią nie przeszkadzają rozpuszczone włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle wyglądają tak ślicznie i świeżo, że nie wiem czy one się w ogóle męczą :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też :) Mam kilka treningów, muszę powybierać i skonstruować coś mądrego :)

      Usuń
  4. Podoba mi się Twoje podejście do sprawy. Jak chcemy, to możemy. :)
    Lubię takie ćwiczenia, a zwłaszcza to z wymachami nogi do boku w leżeniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobne cwiczenia wykonuje na nogi w trakcie codziennej gimnastyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka z tych ćwiczeń wykonuję codziennie podczas skalpela Ewy Chodakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do tego treningu mam zamiar dodać kilka ćwiczeń na leżąco z treningu Ewy :)

      Usuń
  7. Te ćwiczenia są najlepsze! Najprostsze, najbardziej znane i najskuteczniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. The booty bridge to moje ulubione cwiczenie ;) przypomnialy mi sie teraz lata na zajeciach aerobiku. Czas sie wziac za ksztaltowanie tyleczka:)

    OdpowiedzUsuń