środa, 4 lipca 2012

Trening i program o który pytacie.

Znowu pokonałam siebie. A wierzcie mi w taką pogodę, bieganie nie należy do najłatwiejszych. Gdy dobiegłam do domu wyglądałam jakbym wyszła spod prysznica. I chyba nie ma większego znaczenia jaką porę dnia bym wybrała.

Podsumowanie dzisiejszego treningu biegowego


Jestem wypluta totalnie. Mieliśmy iść jeszcze dzisiaj na rower, ale chyba nie jestem w stanie. Zamiast tego wybieram się do biblioteki, po nowe książki.

Pytałyście mnie co to za program w którym organizuje sobie w zasadzie wszystko.
Jest to OneNote - miałam go w pakiecie Office'a. Dzięki niemu możemy zbierać, organizować, wyszukiwać. Zapisywać pomysły i uwagi, notować spotkania, umieszczać slajdy, notatki, plany wydarzeń, dzienniki. Można wklejać motywacyjne i inspracyjne obrazki, prowadzić książkę kucharską, zaplanować podróż. Kalendarz i notes w jednym miejscu.





TUTAJ znajdziecie filmik :)


16 komentarzy:

  1. woow! podziwiam, że chce Ci się biegać w taką pogodę :)
    wielkie dzięki za filmik dotyczący OneNote, przyda się na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdeterminowana, ale pogoda daje mi w kość. Jest mega ciężko.

      Usuń
  2. zamiast OneNote wolę swojego bloga, facebooka i twittera ;) ale OneNote tez mnie przez jakiś czas fascynował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mieć wszystko w jednym miejscu, czasami o nim zapominam, ale uczy mnie systematyczności ;)

      Usuń
  3. Podziw za to bieganie :D Mnie czeka Zuzka i nie wiem jak to zrobię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu też na pewno ciężko się ćwiczy, teraz w sumie jest najlepiej, ale zdecydowanie za późno.

      Usuń
  4. Chyba ułatwiłaś mi życie OneNote! Śmieszne, że miałam ten program i nie miałam o nim pojęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest doskonały :) Szkoda,że nie miałam go na studiach.

      Usuń
  5. szacunek kochana. ja po "bieganiu" po mieście byłam mokra, nie wiem co by się działo, gdybym wyszła na trening. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyglądałam jak bym wyszła spod prysznica, było strasznie ciężko,ale jakoś się udało ;)

      Usuń
  6. wow tyle biegać :) jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  7. :) niewiem czy można ściągnąc ten program?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam Office'a i tam był, może można pobrac z sieci - nie mam pojęcia.

      Usuń
  8. Ja biegam pomiędzy 21 a 23, a i tak zdycham z ciepła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również zauważyłam ten program u Ciebie w notkach i zastanawiałam się co to takiego:) chyba postaram się go zdobyć, bo wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń