czwartek, 12 lipca 2012

Trening biegowy i olejki do masażu.

Jak dobrze, że się troszkę ochłodziło ! Dawno nie miałam tak udanego treningu biegowego. Czułam się wyśmienicie, mogłabym śmiało pobiegać dłużej, jednak miałam kilka zobowiązań do zrobienia w domu i to, że wygospodarowałam czas na trening to i tak duży sukces.

Koleżanka napisała do mnie w sprawie niezgodności pomiędzy GPS'ami. Czytała na forach, że endomondo nie nalicza wszystkich kilometrów, czasami się zatrzymuje bez powodu i nie ma ochoty ruszyć dalej ;D  Przy 30 km zawsze urywa 3 kilometry. Zatem na 10 km - 1 km. W moim przypadku na 5 km nie policzył mi 500 metrów - więc wyliczenia by się zgadzały. Dzisiaj miałam taką samą sytuację. Logiczne wydaje się biegać z inną aplikacją, która nie robi takich błędów, ale endo mi się podoba i nie chcę z niego rezygnować. Więc biegam z dwiema aplikacjami i mam dwa pomiary, fajnie ;)

Pomiar endomondo 
dystans : 5.28 km 
czas : 34. 8 min
kalorie : 371 kcal

Pomiar Nike + iFitness
dystans : 6.59 km
czas : 34.8 min
kalorie : 470 kcal


Rozbieżność jest jeszcze większa...hm. Postanowiłam w następnym tygodniu pójść na stadion, zobaczymy wtedy jaki dystans wskaże endomondo.

Po dzisiejszym bieganiu jestem wykończona ( a zrobiłam jeszcze 5 kilometrów rowerem). Bolą mnie 'dwójki' i 'czwórki'. Znów miałam problem z umyciem głowy, bo unoszenie rąk do góry sprawiało mi ból.

Ja chcę masaż !

Mam pytanie do dziewczyn, które używają baniek chińskich. Czy używacie jakiś olejków ?

Ja masując się masażerem używam olejków do masażu - właśnie skończyłam bursztynowy.

Na upalne dni świetnie sprawdza się Island Spa. Niesamowicie orzeźwiający zapach morskiej bryzy.
Biała czekolada jest słodka i na lato zbyt obciążająca jak dla mnie. Toscania podoba mi się najmniej.
Starą mydlarnię uwielbiam nie tylko za olejki ( wcale nie używam ich tylko do masażu.Bursztynowy służył mi jako oliwka do paznokci, nacierałam nim także całe ciało). Można tam znaleźć cudowne peelingi cukrowe, mydła, masła do ciała, żele pod prysznic. Jest taki wybór zapachów, że na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie :)





Jutro wybieram się na krótką wycieczkę, lecę przygotować arbuza na podróż i kładę się spać.

Dobranoc i do jutra ! ;)

18 komentarzy:

  1. Posiadam banki chinskie- kupilam je dopiero po wizycie w spa w ktorym wlasnie pani masazystka uzywala tych niebieskich baniek chinskich, wiec i ja je kupilam:)

    Ona uzywala jakis aromatycznych olejkow do ciala lecz nie wiem jakich... nie zwracalam na to wtedy uwagi( moze dlatego ze to bylo jakies 4 lata wstecz) :)

    Ja osobiscie robiac masaz sobie lub mojemu TŻ w ostatecznosci mamie ;P ywywam przeroznych olejkow do ciala... sobie- alterra antycelulitowy, ale wiem ze w aptece sa tez rozne olejki aromatyczne i czasem warto kupic za kilka zl... taki z apteki np relaksujacy i zmieszac ze swoim ulubionym olejkiem do ciala do masazu...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie i za ile kupilas Nike+ fitness? ;)

      Usuń
    2. Aplikację miałam już wbudowaną w iPoda nano, ale widziałam je w Nike'u. Bańki muszę koniecznie kupić.

      Usuń
  2. faktycznie, pomiary są dość rozbieżne :/ ja również biegam z endo, ale nie dodaje mi więcej niż 100-200 metrów. zawsze po treningu sprawdzam jeszcze, czy faktycznie tyle km zrobiłam. aha, często przed lub po burzy GPS trochę świruje i gubi sygnał i wtedy może dodawać dodatkowe metry. A ja podejrzałam sobie Twój profil na endo i jeśli Twoje rekordy życiowe w bieganiu są prawidłowe to wow- wielkie gratulacje i szacun! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam starą mydlarnię, ale nigdy nie próbowałam ich olejków. Kama, budzisz we mnie tyle materialistycznych zachcianek!
    a cod o rozbieżności między tymi aplikacjami - co za bezsens. też biegałam z endomondo i myślałam, że jest ok -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubie endomondo... szkoda że tak dziwnie gubi km... i z kcal też coś źle podaje już zauważyłam. Muszę wypróbować tą 'starą mydlarnie', gdzie są ich sklepy ? nie widziałam nigdy .. Trzymaj się CHUDZIUTKO :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam stronkę http://www.mydla.pl/ ;)

      Usuń
  5. Nike też się myli, najlepiej jest wszystko sprawdzić i skonfigurowac na stadionie. Przy SportBandzie ja miałam wszystko ok, a Michałowi przekłamywała o prawie kilometr na 10 km.

    do baniek chińskich używam oliwek antycellulitowych do masażu Ziaji.Te aromatyczne pozostawiam na masaż klasyczny i relaksacyjny. a Twoje olejki! już marzę o tym czekoladowym, ale u mnie nie ma Starej Mydlarni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest małe stoisko z Kauflandzie, ale można też zamówić kosmetyki przez internet :)
      Masz rację. Wybiorę się na stadion i wtedy się przekonam jak to jest :)

      Usuń
  6. chętnie bym wypróbowała te olejki szczególnie o zapachu białej czekolady ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora różnica na obu czytnikach wyszłam ale wiadomo - to tylko urządzenie :) A olejki, które zamieściłaś na zdjęciu wyglądają rewelacyjnie. Jak koleżanka wyżej : zainteresowała mnie ta czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie pachnie :) Strasznie podoba mi się też peeling cukrowy biała czekolada :)

      Usuń
  8. jestem ciekawa wyników ze stadionu, są rozbieżności ale to normalka - to tylko sprzęt, nie jest nieomylny i doskonały ;) nic nie jest doskonałe :P

    a co do baniek chińskich to nie używam ;) jakoś nie mam cierpliwości do masaży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że to sprzęt aczkolwiek skoro pobierają kasę za uruchomienie aplikacji na telefonie 25 groszy - to powinno śmigać bez zarzutów :/ może to wina mapek które są tam wgrane, nie wiem :)

      Usuń
  9. Dajesz maleńka! Powiem szczerze, że chyba ten pierwszy pomiar bardziej motywuje, by pobiec choć minutę dłużej, no, ale niestety... jest omylny ;)

    Trzymam kciuki za Ciebie :* Ja nadal " marszobieguje " i też daję czadu, a od sierpnia chcę sobie zrobić kalendarz ćwiczeń ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam endomondo i faktycznie gubi km, w zaleznosci od tego czy sie np zalogowalam na konto czy mam wlaczonego samego gps'a to podaje inne wartosci:D i badz tu mądry:D a ten olejek biała czekolada mmm:)

    OdpowiedzUsuń