piątek, 6 lipca 2012

Rower i endomondo ;)

Cały wczorajszy dzień spędziłam poza domem. Nie ma czasu na książkę, nie ma czasu na telewizję - w której i tak nic nie ma ciekawego. Ale jest czas na dużą dawkę aktywności fizycznej ;)
Wczoraj zamiast biegania zdecydowałam się na rower. W okresie letnim jest to mój główny środek transportu. Marzy mi się,aby w przyszłości mieć taki śliczny rower, z koszykiem ;) Może na następne wakacje uda się coś zakupić.

Nasze dwie wczorajsze trasy 





Są to dane z konta Endomondo mojej koleżanki. Ja już od jakiegoś czasu bawię się także w tej aplikacji, ale jeszcze nigdy nie uruchomiałam GPS i nie wrzucałam mapek trasy. Wpisywałam jedynie dane, które wskazywał mi Ipod.

Dzisiaj postanowiłam spróbować, rano wsiadłam na rower i włączyłam aplikację.

Tutaj znajdziecie zapis z dzisiejszej jazdy :)

A to moje konto na Endomondo.

 Endomondo zarejestruje każdą trasę, bez względu na to jaką aktywność fizyczną wykonujemy.

Korzystacie z tej aplikacji ?

EDIT

Zostałam wczoraj potwornie ukąszona przez jakiegoś potworka. Mam odczyn wielkości grejpfruta na prawym udzie. Mam nadzieję, że mi przejdzie, aczkolwiek utrzymuje się już dość długo. Mam jednak nadzieję, że nie będzie potrzebna wizyta na pogotowiu .

28 komentarzy:

  1. Mój brat z czegoś takiego korzysta z tego co wiem ;) A ja za rzadko jeżdżę na rowerze żeby się w takie programiki bawić.

    W ogóle nie za gorąco na rower ? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tylko jest do jazdy na rowerze ;) Możesz sobie wybrać dyscyplinę : bieganie, chodzenie ;D , gol, kolarstwo, pływanie, tenis, aerobik i wiele, wiele innych ;)

      No troszkę gorąco, ale mi ten upał nie przeszkadza.

      Usuń
    2. Aaaa, to nie wiedziałam, pewnie dlatego że nie używam ;) Kolejna rzecz, którą muszę w wolnej chwili przejrzeć :D

      U mnie mega gorąco, wyjście na dwór to straszne przeżycie ;)


      Może meszka cie ugryzła, taka mała muszka. Wtedy musisz zrobić zimny roztwór octu i wody ewentualnie soda+woda. I starać się unosić nogę do góry.

      Usuń
    3. Wstrzymam się do jutra, póki co stosuję maść z kortyzolem, powinno mi pomóc. U mnie zaczęło padać :) Pora na kawę i książkę :P

      Usuń
    4. Możesz też wapno pić, moja mama bardzo alergicznie reaguje na takie ukąszenia i raz jak trafiła na pogotowie to właśnie lekarz powiedział żeby popijała wapno, oprócz stosowania jakiś takich zewnętrznych specyfików ;)

      Usuń
    5. aaa, i zazdroszczę że u Ciebie pada, u mnie tylko wczoraj wieczorem postraszyło, troszkę popadało i koniec :(

      Usuń
    6. U mnie to jest jakieś oberwanie chmury, leje już chyba ze dwie godziny, burza za burzą. Normalnie klimat nam się zmienił i przypomina mi tropiki. Do południa upały a po południu obfite opady dłuuuugi czas.

      Usuń
    7. Ano klimat coś ostatnio świruje. Ale i tak dobrze, że u mnie gradem wielkości jajek nie pada tak jak gdzieś na mazurach.

      Usuń
  2. Ja niestety nie posiadam roweru i bardzo żałuję, ale cóż,.. niedługo zakładam adidasy i będe biegać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Endomondo zarejestruje każdą trasę, bez względu na to jaką aktywność fizyczną wykonujemy.

      Usuń
  3. Podziwiam Cię, że jesteś w stanie jeździć teraz na rowerze, ja w taką pogodę żyć nie mogę, wychodzę z domu jak już naprawdę bardzo muszę.

    A co do ukąszenia to współczuję, jak byłam mniejsza przez swoje uczulenia na różne rzeczy, miałam parę wizyt w szpitalu z zastrzykami :/. Z tego co kojarzę to na ukąszenia dobry jest okład z sody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam do jutra, jak mi to nie zniknie po maści, zacznę robić okłady. Całe szczęście właśnie pada deszcz i grzmi ;)

      Usuń
  4. ja korzystam :) do biegania się super sprawdza w wersji pro :D można interwały biegać, wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy mnie coś taakiego nie ugryzło, ale te wakacje są pierwszymi w Polsce od 3 lat, więc już zapomniałam jak to jest być posiłkiem dla insektów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie jak dotąd spędzałaś wakacje ?

      Usuń
    2. głównie we Włoszech na kursach językowych :)

      Usuń
    3. komarzyska tygrysie Cię nie atakowały :) ?

      Usuń
  6. ta aplikacja 'współpracuje' z ipodem czy jest dostępna dla wszystkich? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wszystkich, ja ją mam na komórce :)

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że ten odczyn Ci szybko zejdzie... Ja mam uczulenie na muchy końskie i kiedy jeździłam konno, to ze dwa razy wylądowałam na antybiotykach przez ugryzienia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posmarowałam dwa razy maścią i już widzę, że jest zdecydowanie mniejszy ;)

      Usuń
  8. chciałam założyc endomondo.. ale wstyd sie przyznac po prostu nie potrafię :(.. a rower kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu?Co sprawia problem? pomogę ;)

      Usuń
  9. Philadelphia z Milką jest jak dla mnie cudna! I ma mniej kalorii niż Nutella ;).

    Hmmm, może i mało kalorii, ale sama spójrz - zjadłam dużo, czuję się najedzona. Piję dużo ;). Ok. 5-6 szklanek wody, a do tego 2-3 herbaty ;). 2 litry dziennie wypijam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem nie chce się dużo jeść, rozumiem Cię, bo sama nie jem wystarczająco dobrze jak na wykonywaną przeze mnie aktywność. To dobrze, tak pytałam z ciekawości ;P

      Usuń
  10. ja też korzystam z endomodo:) tylko denerwuje mnie np gdy biegam i potem maszuruje poprostu się wyłacza:( i niewiem czy coś źle robię czyon poprostu taki jest:) ??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm nie wiem, mnie się nic nie wyłącza. Tzn jak zmieniam aktywność fizyczną, to także w aplikacji ją zmieniam. Publikujesz na endo ?

      Usuń