poniedziałek, 2 lipca 2012

Podsumowanie i plany na lipiec.

Jak co miesiąc, przyszedł czas na podsumowanie czerwca i wyznaczenie sobie nowych planów i wyzwań na lipiec.

Plany na czerwiec

Edukacja
- zdać egzamin specjalizacyjny  ( napisać napisałam, zobaczymy czy zdany ;P )
- oddać pracę magisterską  ( mały poślizg, oddana zostanie 3 lipca ).
- miesiące/dni tygodnia/ pory dnia po francusku
Książki
- Marilyn. Ostatnie Seanse
- Skalpel
- Dawca/ przeczytany Chirurg
- Prawdziwy cud / przeczytana Bezpieczna przystań
- Od pierwszego wejrzenia


Kulinaria
- zrobić sushi

Aktywność fizyczna
- plan treningowy biegowy 3 - 5 km
- raz w tygodniu inna aktywność
- zrzucić 4 kg do końca miesiąca ( udało się dwa )
- ćwiczenia wytrzymałościowe  - nie zrobiłam żadnych

Rozrywka
- Królewna Śnieżka  i Łowca - dzisiaj wybieram się do kina
- Zacząć 8 sezon dr Housa
- 10 czerwca - True Blood
- Mój tydzień z Marilyn - dzisiaj go dopiero dostałam.

Inne
- koniec czerwca - przyjazd taty
- zrobić ombre na paznokciach
- depilacja
- odwiedzić po raz kolejny outlett
- pierwsze stosowanie kosmetyków z LUSH'a
- wizyta u lekarza
- sprecyzowanie planów wakacyjnych

- kupić masło shea z Organique

Nie jest tak źle, aczkolwiek zawsze mogłoby być lepiej - wiadomo ;)

Plany na lipiec 

Edukacja
- dociągnięcie do końca magisterki
- załatwić wszystkie szkolne sprawy : obiegówka, wpisy, suplement, ustalenie terminu obrony

Książki
- Dawca - T.Gerritsen
- Definitywnie martwy - Ch.Harris
- Martwy w rodzinie - Ch. Harris
- Grzesznik - T.Gerritsen
- Igrzyska śmierci
plus 5 innych.

Kulinaria
- paszteciki szpinakowe
- frittata szpinakowa
- sushi !!!
- owsianka z lodówki

Aktywność fizyczna
- plan treningowy na lipiec
- jazda na rowerze
- dużo spacerów

Rozrywka
- Mój tydzień z Marilyn
- Woda dla słoni
- Niebezpieczna metoda
- 8 sezon dr Housa
- zacząć 3 inne, planowane seriale
- Igrzyska Olimpijskie
- Tour de France


Inne
- kupić Shape'a z płytą Ewy
- manicure hybrydowy
- pedicure
- zrobić zdjęcia ciała
- kupić sukienkę na wesele
- wstawać rano
- posprzątać szafę
- przejrzeć kosmetyki 

 
 źródło obrazka : weheartit.com

A jakie Wy macie plany na lipiec ?

30 komentarzy:

  1. podoba mi się to :) a planów mam mnóstwo...sukcesywnie będę je realizować i zamieszczać relacje na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. E no ładnie Ci poszło w tym miesiącu :) Wstawać rano- też w końcu chcę tego dokonać ale jakoś mi to nie idzie. Nawet budzik mnie nie budzi już xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nastawiam trzy alarmy w telefonie i budzik - dzisiaj udało się wstać o 7.00 ;D

      Usuń
  4. Ja też mam wesele w następnym miesiącu i szukam sukienki. Jak coś znajdziesz to daj na neta bo ja nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym coś w kolorze nude, beż, krem. Niby już upatrzyłam kilka, ale żadna nie zrobiła na mnie mocnego wrażenia.

      Usuń
  5. na matematykę :) ale złożę też papiery np na prawo, można zawsze próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym nie była na psychologii, chciałabym pójść na prawo. Z maty zawsze byłam noga :P

      Usuń
  6. Moje za całą pewnością nie są aż takie precyzyjne jak Twoje :) Ale kilka rzeczy mam na swojej liście, ile z nich uda mi się zrealizować, to już inna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by wszystko poszło po Twojej myśli :)

      Usuń
  7. świetny pomysł z zapisywaniem i podsumowywaniem planów na miesiąc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem nieźle poszło Tobie w poprzednim miesiącu, sporo zrealizowałaś ;) I niezłe plany na ten miesiąc, nic tylko kibicować w ich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję,że te książkowe się uda zrealizować.

      Usuń
  9. uwielbiam Twoje podsumowania :) ja swoje robię na kartce, nie mam odwagi wrzucać na blog ;):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do jakoś dodatkowo motywuje :)

      Usuń
  10. życzę Ci by plan był wykonany w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie lubię te Twoje podsumowani i plany na nowy miesiąc, muszę sobie też takie plany zrobić ;) Gratuluję tego co się już udało i trzymam kciuki za to co masz w planie ;) Co do Housa, to też muszę 8 sezon zobaczyc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja seriale lubię oglądać z narzeczonym, a dzisiaj się dowiedziałam,że zaczął Housa beze mnie. Muszę zacząć nadganiać :P

      Usuń
  12. I tak dużo zrealizowałaś. Ja przeważnie jak sobie coś zaplanuję to nigdy nie wyjdzie. :) Więc gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie nic nie wychodzi, jak planu nie robię ;p

      Usuń
    2. To w sumie masz fajnie, bo sobie zaplanujesz i robisz a ja jak zaplanuję to nie zrobię a jak nie zaplanuję to zapomnę albo zrobię połowę. :D

      Usuń
  13. Świetnie CI poszło w czerwcu ! Oby lipiec też był taki produktywny, a Woda dla słoni to na prawdę fajny film ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem go bardzo ciekawa, słyszałam dobre opinie na jego temat :)

      Usuń
  14. Muszę przyznac ze dobrze Ci poszło ;) oby lipiec był jeszcze lepszy :)
    A moja lista wciąż się tworzy, może niedługo z kartki przenie się na bloga ;)

    Powodzenia i cudownych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) Nie było tak źle, aczkolwiek mogłoby być lepiej, może w lipcu się uda wszystko wykreślić :)

      Usuń
  15. gratulacje zrealizowania większości rzeczy z czerwcowego planu i życzę powodzenia w lipcu ;)

    OdpowiedzUsuń