piątek, 27 lipca 2012

Pani Kokosowa.

Już jestem po zabiegu. Nie czuję się zbyt dobrze, jak zeszło ze mnie znieczulenie ból zaczął dawać się we znaki. 2 sierpnia zdjęcie szwów, do tego czasu jestem całkowicie wyłączona z jakiejkolwiek aktywności fizycznej. Mogę jedynie spacerować. Oczywiście nie znaczy to, że przestanę pisać - na pewno nie ! :) Ale mogą pojawić się posty nie do końca związane z bieganiem, ćwiczeniami. Może być bardziej dietetycznie, kosmetycznie i kulturalnie.

Po prawej stronie znajduję się zakładka wyzwania. Laski sprawdźcie czy zapisałam Was wszystkie, czy kogoś nie brakuje. Oczywiście zachęcam do przyłączenia się do wyzwania.

Jakiś czas temu pisałam, że zrobiłam pyszną, kokosową kawę ;) Zapraszam do skosztowania ;D


Składniki
2 łyżeczki kawy
50 ml mleka kokosowego
100 ml mleka
wiórki kokosowe
bita śmietana
wiórki czekoladowe

Lecę odpoczywać.

Całuję !

43 komentarze:

  1. lubię takie kawki mrożone;)
    a co do zabiegu - niedługo szykuje się taki mojemu chłopakowi. oczywiście strasznie panikuje - jak to faceci :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci są jak małe dzieci, czasami :P

      Usuń
  2. Szybkiego powrotu do formy :)

    Kawa wygląda apetycznie - z przyjemnością wypróbuję przepis na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczywaj teraz duuużo i nabieraj sił, żeby potem ze zdwojoną siłą wkroczyć so sierpniowej 100 :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ta kawa wyglada tak pysznie... Moze to glupie pytanie ale ona jest na cieplo czy na zimno?:)
    Rok temu mialam zabieg usowania znamiona z nogi, juz po tygodniu plywalam , wiec wszystko bedzie u Ciebie ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimno :) mnie niestety coś zaczyna się ranka paskudzić :(

      Usuń
  5. mniam mniam, a ja zwykłą czarną piję ! Trzymaj się cieplutko i dbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię coś stworzyć innego :)

      Usuń
  6. no to teraz 'nie ćwiczymy' razem ;D mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Relaksuj się, odpoczywaj, nadrabiaj zaległości książkowe i filmowe :D A po 2 sierpnia wrócisz w pełni sił żeby poprowadzić swoją akcję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam czasu na filmy, jest Olimpiada ! Oglądam wszystko, nawet kolarstwo ;D Zakochałam się wczoraj w Anglii na nowo:)

      Usuń
  8. Życzę szybkiego powrotu do formy i z niecierpliwością czekam na wpisy o innej, niż ćwiczenia, tematyce :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widzę, że stałaby się moją ulubioną. Kocham kokos;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam fazę na kokos ostatnio.

      Usuń
  10. przyda Ci się parę dni odpoczynku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko,żebym się nie zalała tłuszczykiem znów ;p

      Usuń
  11. Wpisałam się tam gdzie jest wyzwanie, z tym że chciałam jeszcze dodać, ze zaczynam już od dzisiaj bo wyznaję zasadę że jeśli chcę coś zmienić to od teraz :)

    i fajnie się złożyło bo dziś rozpoczynają się Igrzyska, będę oglądać i ćwiczyć :) ja postawiłam sobie za cel 100 godzin ruchu (taniec, rower, rolki, bieganie, fitnes, siatkówka i co tam mi jeszcze wpadnie do głowy :D ) do końca sierpnia :) pierwsza godzina - dziś rano już za mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 godzin ruchu to też super pomysł ! :) Także siedzę i oglądam Igrzyska. W takim razie podasz mi dwa tygodnie - wyniki ;)

      Usuń
  12. Wypoczywaj i reaktywuj się, żeby sierpień rozpocząć aktywnie :) A kawkę chętnie bym ukąsiła, jestem piekielnym kawoszem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaka pyszna kawa, życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj biedna... Ale zdrowie na pierwszym miejscu!
    kawa wygląda pycha!
    szybkiego powrotu do aktywności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wrócę wcześniej niż myślałam. Już nie mogę wysiedzieć ;D

      Usuń
  15. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę. :)
    Kawa wygląda obłędnie. A ja ostatnio pochłaniam takie ilości cukrów, że chyba mi to zaszkodzi. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz siedząc staram się mocno ograniczać

      Usuń
  16. Kawa wygląda super :) szybko wracaj do zdrowia! :* jeśli mogę, to przyłączę się do tej sierpniowej setki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrówka!!!:*
    też chcę taką kawusie!
    uwielbiam mrożone!:) a ta wygląda tak apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że jak najszybciej wrócisz do zdrowia! ;*
    A kawa wygląda przepysznie, mmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam zrobić sobie taką :)

      Usuń
  19. pysznie sie prezentuja ta kawa! :-) pilam kiedys kokosowa i pokochalam od razu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam ostrą zajawkę na kokosa :)

      Usuń
  20. Mycha, nie chciałabyś mnie odwiedzić z taką kawką? :D Była by dziś idealna w ten upalny dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  21. kawa absolutnie do wypróbowania. Zwłaszcza, że chociaż jedna musi być u mnie rano. Nie ważne jaka. Ważne żeby była. A jeśli może być w takiej pysznej odmianie to tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń